Wat fijn Erik dat je papa weer thuis is. Nu is hij weer heel veel dagen thuis, omdat hij vakantie heeft. En vanaf morgen gaan jullie natuurlijk in een ander huis slapen. Ik hoop dat het dan beter weer is als nu, want hier komen er heel veel druppels uit de lucht vallen.
Mijn mama zegt dat die tandjes en kiesjes zijn om nog beter te kunnen eten. Ik snap dat niet, want ik heb altijd alles op wat ik krijg. Dan heb ik toch genoeg aan 6 tandjes. Pfff grote mensen, soms snap ik ze gewoon echt niet hoor.
Ja had jij dat ook, ik moest ook heel erg hard huilen toen ik uit mama’s buik gehaald heb. Daarna duurde het nog wel heel lang voordat ik bij mama mocht zijn, want ze moesten mama’s buik weer dichtmaken. Papa was gelukkig wel bij me. En toen ik eenmaal bij papa en mama was, heb ik niet meer gehuild. Eigenlijk heb ik toen heel veel geslapen, want ik was heel erg moe.
Ik ben ook heel erg moe, maar ik wilde toch nog even een berichtje naar je typen. Ik heb vanmorgen weer gezwommen en dit keer waren we echt lang weg. Ik heb van half 10 tot half 12 in het water gelegen. Ik vond het echt zo leuk om in het water te lopen en te spelen. Nog eventjes en dan ga jij ook lekker met papa en mama naar het zwembad. Ik heb alleen nu geen boterham gehad, want ik was zo moe dat mama me gelukkig meteen op bed gelegd heb. Toen ze een paar minuten later kwam kijken sliep ik al. Maar ik ben toch nog eventjes wakker geworden voor dit berichtje.
Wat leuk dat je vandaag naar opa en oma mag. Hebben die ook een computer of moet ik nu tot vanavond wachten op je berichtje? Mijn mama doet altijd gewoon schoonmaken waar ik bij ben. Dat doet ze dan als ze vrij is op donderdag of vrijdag. Dan hoeven we dat niet in het weekend te doen als papa vrij is zegt ze dan. Het meeste doet ze als ik lig te slapen, maar soms ook als ik niet lig te slapen. Mijn mama is precies hetzelfde als jouw mama. Die wil ook altijd alles schoonmaken en papa is daar wat makkelijker in. Die heeft altijd het idee dat het schoon is. En als we op vakantie gaan, dan maakt mama ook het huis schoon. Van papa hoeft dat niet, maar mama wil dat niet hoeven doen als we terug zijn van vakantie. Dus ik begrijp jouw mama wel dat ze het vandaag wil gaan doen. Dat zou mijn mama ook doen.
We horen de afgelopen dagen helemaal niks meer van Jurian. Die heeft natuurlijk vandaag zijn feestje. Jurian laat je nog wel even weten hoe het was en wat voor kadootjes je gekregen hebt.
Ik ga weer verder slapen.
Groetjes,
Tim
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/djOxp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>
Gewijzigd door - Sandra1980 op 23 Jul 2009 20:39:02