Dag vriendje Erik!
Ik lig ook al op bed, maar kan natuurlijk niet gaan slapen zonder een berichtje te typen naar jou. Fijn dat het zo gezellig was bij opa en oma. Wel jammer dat je het eten van oma niet zo lekker vond. Ik vind het juist leuk om hetzelfde te eten als papa en mama. Ik at toen ik jonger was ook altijd met papa en mama mee. Maar niet altijd en mama zei dan dat dat nog niet kon, omdat ik niet alles mocht hebben. Stom vond ik dat dan hoor. Ik kreeg dan iets anders wat mama in de vriezer bewaarde. Maar nu krijg ik leker alls. Vanavond aten we macaroni en dat vond ik erg lekker.
Oh wacht even ik moet even heel hard gillen. Mijn hondje is namelijk uit mijn bed gevallen en dat vind ik niet leuk. Want die heb ik altijd in mijn handen als ik ga slapen. Gelukkig daar is mama al om mijn hondje weer terug te geven. Ik moest wel even snel de computer wegstoppen.
Wat leuk dat jij een speen hebt om geluid mee te maken. Dat zou ik ook wel willen, maar papa en mama hebben mij nooit een speen gegeven. Stom he! Nou ja dan moeten ze het zelf maar weten. Als ik ga slapen stop ik dan ook lekker mijn duim in mijn mond. Overdag doe ik dat nooit, maar s’nachts vind ik dat wel lekker.
Lezen jou papa en mama je wel eens voor uit een boek? Mama wil dat ook graag doen, maar ik zit nooit stil. Mama heeft het een paar keer geprobeerd, maar dat was alweer even geleden. Ik vind het wel lief dat ze voorleest, maar ik kruip dan wel gewoon weg. Is eigenlijk ook niet lief van mij he. Misschien moet ik toch maar proberen om te blijven zitten.
Ja, lekker lang spelen dat is wel heel erg leuk. Dus ja dan moeten we idd toch veel slapen. Gelukkig maar dat het nog ergens goed voor is, want anders dan zou het helemaal zonde van de tijd zijn.
Wat lief van jouw mama dat ze bloed gaat geven, zodat mensen die dit hard nodig hebben dat kunnen gebruiken. Dat moet ik ook eens tegen mijn mama zeggen. Misschien dat zij dan ook wel bloed wil geven.
Leuk dat je morgen weer naar opa en oma gaat. Ik vind het daar altijd heel erg leuk. Ik ga morgen ook naar opa en oma, want die passen altijd iedere maandag op mij. Papa en mama moeten dan allebei werken. Papa brengt me dan en mama haalt me weer op. Ik vind het altijd zo leuk om daar te spelen, want opa gaat altijd met mij spelen en gekke dingen doen waar ik dan hard om moet lachen.
Vriendje Jurian, hoe is het met jou? Kom jij ook nog stiekem je bedje uit om een berichtje naar ons te typen?
Ik ga nu weer slapen.
Groetjes,
Tim