Ik herken veel in de verhalen van Rainbow en Esther, wat kunnen jullie het mooi omschrijven hoe jullie in je relatie staan.
Ik heb heftige verliefdheid gekend dat maar kort duurde en ook eerder een keer samen gewoond en toen was daar ineens mijn huidige man, een totaal ander type dan waar ik eerder op viel en het voelde direct zo vertouwd en warm idderdaad ook alsof ik ik hem al jaren kende en heb ook de verliefdheid overgeslagen (wel vlinders gevoeld maar anders dan dat hele heftige) en had direct een houden van gevoel dat steeds dieper en dieper is gaan wortelen.
We zijn nu 16 jaar samen en hebben een relaxed leventje en ik ben gelukkig.
Ik erger me ook wel eens kapot aan mijn vent en heb ook wel eens met de gedachte gelopen dat ik uit elkaar wilde gaan maar kwam dan toch vaak tot de conclusie dat ik bepaalde gevoelens bij melf opriep die helemaal niets met de werkelijk heid te maken hadden en nergens op gebaseerd waren.
Dan “reset” ik mezelf weer even en dan kom ik erachter dat ik het eigenlijk heel goed heb en dat ik niet zo “moeilijk” moet doen en gewoon moet genieten, ook van de kleine dingen.
Wij hebben ook af en toe hele leuke gesprekken en dan kan ik toch wel weer vlinders voelen.
Mijn man doet trouwens helemaal niets in het huishouden maar daar ga ik geen ruzie meer over maken, ik heb me er al jaren geleden bij neer gelegd.
Eerst hadden we een huishoudster maar die komt al jaren niet meer en doe nu alles alleen, en ik krijg daar altijd een hoop commentaar op van mensen hahahahahaha
O,ja en sleur dat ken ik ook wel hoor, maar dat is toch niet zo gek of wel ???
je staat op maakt je klaar voor werk komt weer thuis koken eten kindje naar bed even TV kijken of op de P.C nog een wasje ophangen en naar bed en de volgende dag gaat het weer net zo SLEUR SLEUR SLEUR is toch logisch.
Maar we doen genoeg leuke dingen of vragen vrienden te komen eten of gaan op stap met de kleine, soms hebben we het “te druk” met leuke dingen en soms zijn er weken dat we “last” hebben van SLEUR, ik heb er meestal meer last van dan mijn man, hij vind het heerlijk om soms op de bank te liggen en een film te kijken op zondagochtend ofzo … dat is toch denk ik een beetje man eigen hahahahah soms laat ik hem maar even en ga ik met de kleine naar de kinderboerderij en spreken we af dat we s’middags bv naar vrienden gaan voor een borreltje zo heeft ierdereen het naar zijn zin.
En de avonden … tja die zijn niet meer zoals vroeger, nog even na het werk op een terrasje wat eten in Zandvoort of een avondje stappen enz. maar die tijd komt wel weer als Dion ouder wordt.
Ik heb nu een gezin en heb daar bewust voor gekozen (gelukkig heb ik Dion gekregen na 5 jaar ploeteren)
Melanie maak van een mug geen olifant en zoek naar oplossingen waar je je allebei in kunt vinden en het is geven en nemen in een relatie, nu had jij heel erg het gevoel dat jij alleen maar aan het geven was en geen steun kreeg van Chris.
Goed dat je gepraat hebt en dat jullie er samen aan gaan werken en laat het nooit meer zo ver komen he.
Gewijzigd door - vlokje03 op 14 Dec 2011 22:31:59
Gewijzigd door - vlokje03 op 14 Dec 2011 22:34:44