Dames, kennen jullie het? Dat je geen verliefdheid meer voelt voor je man/vriend maar dat t gewoon houden van is geworden?
Ik heb dat heel sterk al ruim een week of 3.
Ik ga me steeds meer ergeren aan de dingen die Chris doet of juist NIET doet.
Ik heb er vorige week Dinsdag/woensdag en donderdag helemaal alleen voor gestaan, omdat hij een beurs had tot een uur of 11savonds.
Ik heb me verbasingwekkend goed vermaakt met de kinderen, en heb zelfs het hele huishouden kunnen doen.
Hierdoor heb ik ingezien dat ik het ook allemaal wel alleen afkan en dat ik geen man nodig heb.
Ik ben niet afhankelijk van Chris.
En misschien erger ik me daardoor ook wel aan hem…
Liefde is er bijna niet meer… er kan nog net een kus af van ons beide kanten, maar daar heb je verder ook alles mee gezegt.
Ik doe mijn ding in huis, en ga savonds naar bed, en zo begint ook de dag weer.
Dingen SAMEN doen we niet meer, want daar is oppas voor nodig die we zo 123 niet hebben.
Ik ben ook totaal niet meer verliefd op de persoon waar ik 5jaar geleden als een blok voor ben gevallen.
Ik weet het gewoon niet meer… wat moet ik nu?
We hebben wel samen gepraat hoor, ik heb hem verteld dat het voor mij alleen houden van is, en dat er toch wel wat meer spanning etc mag komen binnen onze relatie… en tja helaas vond hij van niet. en hij was nog wel verliefd op me.
De dagelijkse sleur is er ingekomen en tja ook dat vond hij niet.
Ik heb al een keer op t punt gestaan om hem te vertellen dat ik bij hem weg ga, dat we misschien een relatie kunnen hebben zonder dat we bij elkaar wonen, maar krijg het me strot niet uit.
Wat nu? Wie kan me helpen?
Liefs, Melanie