Ha ha ha ik gun het haar wel in ieder geval Ach 7.30 ben ik ook al blij mee hoor.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha ik gun het haar wel in ieder geval Ach 7.30 ben ik ook al blij mee hoor.
Groetjes,
Michèle
Ik dacht: wauw, 7 pagina’s! Eens even de laatste lezen, zal vast niet allemala over gebroken nachten gaan! Maar wel dus!
Dames, even een hart onder de riem! Er komen vast snel weer betere tijden aan voor jullie en jullie nachtbrakers!
Succes en smeerze (over die wallen)!
Liefs
Ik zou dat ik wist waar het knopje zat van die interne wekker, om gewoon de tijd een uurtje te verzetten
Maar het is inderdaad knap, om elke dag precies om dezelfde tijd wakker te worden.
Stiekem hoop ik toch dat hij weer net als een tijdje geleden om half 8 wakker word
Liefs, Anne
quote:
@ Liske..... wou je zeggen dat die van jou nooit komt???? Mazzelaar.
Ik durf het bijna niet te zeggen en ga zo snel afkloppen, maar Nora slaapt bijna altijd door van 7 van 7. Soms wordt ze om 6 uur wakker en kletst ze even, maar dan valt ze vaak nog even in slaap. Ik heb bij elkaar sinds haar geboorte denk ik tien nachten ellende gehad. Mazzellen, inderdaad! Ter compensatie slaapt ze overdag heel weinig, dus zeker in het eerste jaar was ik altijd heel jaloers als ik moeders hoorde zeggen dat hun kind 2x 2 uur sliep op een dag. Ik moest altijd haasten om het huishouden een beetje voor elkaar te krijgen in de korte tijd dat ze sliep. Ook slipe ze tot een maand of 7 veel te laat, daar hebben we wel moeite mee gehad om dat naar 7 uur te brengen.
liefs
Oke dat compenseerd weer al moet ik zeggen dat ik liever heb dat ze op de dag minder slaapt maar 's nachts weer gewoon volledig.
Groetjes,
Michèle
Hier was het ook weer een waardeloze nacht. Eva ging best laat slapen, tegen achten, omdat ik een vriendin aan de lijn had. Ik kapte toen maar af, ze moest echt naar bed. Ze was best hyper. We hoorden haar toen huilen rond 01.30 uur. na een ‘melksnack’ die weer binnen 3 tellen leeg was, vertrok ze weer. Ik was zo weg, mijn vriend niet. Hij werd dus als eerste wakker toen ze rond 02.30 uur weer begon te krijsen. Ik kon het niet opbrengen om haar te troosten en bleef gewoon liggen. Hij is toen bij haar gaan liggen, maar mevrouw snurkte zo hard, dat papa wakker bleef. Die is tegen vijven terug naar ons bed gegaan, waar hij zélf enorm ging piepen en hijgen. Daar werd ik ook weer wakker van…Al met al dus een balnacht. En wie lag er om 07.30 uur nog zwaar te ronken en wie was er kwaad toen ze uit bed moest? Juist! Maar wij niet slapen, zij ook niet! Puh!
Groetjes Rainbow, trotse mama
heb het al in mijn andere topic aangegeven maar goed, hier gaat slapen ook steeds slechter (het hangt in de lucht volgens mij)
s’nachts regelmatig wakker, dan weer minder hysterisch en een uur later weer wel hysterisch.
s’ochtends erg vroeg wakker en normaal sliep hij daarna wel verder maar dat is ook van de baan.
ik weet ook niet wat het is
haha dat mag Mriek,
maar ik snap nog steeds niet waar het aan ligt, dat echt veel kindjes slecht slapen op het moment
Ik leef met jullie mee, maar vinden jullie het heel erg als ik zeg liever jullie dan ik
Ik ga dit wel heel snel afkloppen natuurlijk
Liefs Michelle
Oeps Michelle misschien had je dat beter niet kunnen zeggen!!
Maar we zijn lotgenoten inderdaad en dat doet mij al goed om te weten dat we niet de enige hier zijn met zo’n nachtbraker. Maaaaarrr, Nick heeft ook gisteravond lekker geslapen!
Rainbow: ha,ha, ja wat vervelend he, zo’n vent die dan ook nog eens van die geluiden gaat liggen maken. Daarom alleen al heb ik oordoppen in En wat opstaan betreft, groot gelijk. Zo denk ik ook. Dan moet hij maar netjes gaan slapen snachts. Tijd van opstaan is tijd van opstaan!
Een hopelijk rustige nacht voor jullie allemaal!!
Groetjes Bianca
Hier was het weer vrij vlot stil. Ik ben er gister zelf om 21.00 ingekropen met een migraine dus ik was zo weg. Al met al 2 keer moeten lopen maar ja dat hoort er geloof ik bij. Echt ik wil een tweede met uitslaapfunctie…
Groetjes,
Michèle
quote:
Echt ik wil een tweede met uitslaapfunctie....Groetjes,
Michèle
hahahaha die houden we erin
maar is het bij morgan ookb egonnen NA de laatste sprong???
hier wel namelijk en van de sprong zelf had hij totaal geen last
Nou ja het is al even aan het rommelen, Eerst der kiezen toen der sprong toen een week normaal zeg maar en nu der hoektanden. En ik heb de mazzel dat ze niet gilt en schreeuwt klop klop klop. Maar een tot twee keer per nacht komt ze om der tul. Enne het zingen is nu ook even dop gelukkig klop klop klop
Maar echt vol doorslapen is alweer even geleden.
Groetjes,
Michèle
@Bianca
Ik heb braaf afgeklopt
Maaruh heb nu net wel een keer moeten lopen, maar dat was meer omdat ik nieuwsgierig was, hoorde hem zachtjes kletsen, meneer had alletwee zijn tutten uit bed gewerkt en kon er niet bij, zou toch niet te vroeg geroepen hebben
Liefs Michelle
Oeh Michelle, jij durfde inderdaad. Hihi.
Hier begon Erik om 21.15uur alweer te huilen. Een slecht voorteken wat mij betreft. Ik ga zo naar bed, hopelijk wordt het niet al te bar vannacht.
Dames, een goede nacht gewenst!
Groetjes,
M
Pff… mou hier is hij ook al heel de avond bezig!
Hij is erg verkouden en zijn neus loopt constant:S
Verder heeft hij ook last van zijn kiezen, dus het zal wel een bar nachtje worden, maar ik hoop op beter!!!
Weltrusten!
Liefs, Anne