Gebroken nachten

Hier om 5 uur 1 piep en tot half zeven stil. Ik had geen zin om op te staan en dat heeft ze denk ik door gehad want ik hoorde har om half acht pas weer zingen

Groetjes,

Michèle

Nick heeft vannacht weer een paar keer wat kreetjes laten horen. Ik ben er niet uitgeweest. Maar volgens mij doen we dat vannacht maar wel want meneer had zijn slaapzak opengekregen… Waar heb ik dat toch eerder gelezen??? Dus nu dat weer
Verder kan het heel goed aan de kiezen liggen. Hij is weer enorm aan het kwijlen en bijten, niet normaal. Ga maar weer eens met de dentitox aan de gang geloof ik.

Groetjes Bianca

@Bianca

Leuk hè slaapzakken

Achterstevoren gaat hier momenteel goed, als hij hem al eens uit heeft is het 's middags als hij niet kan (wil) slapen en dat is maar zelden.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

;-D Michelle

Gelukkig gaat het met het omdraaien van de slaapzak goed. Ik kijk het vannacht even aan en anders gebeurd hier hetzelfde. Gaat het niet dan krijgt ie 'm niet meer aan. Wat een stelletje uitvinders toch he!!

Groetjes Bianca

Hoe klein ze ook zijn, slim zijn ze

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier nu nog een klessebes in bed. Door de intake haar slaapje in twee moeten knippen. Vanmorgen een uur en vanmiddag een uur… En nu wil ze nog niet slapen.

Groetjes,

Michèle

Met naar bed brengen hier (gelukkig) geen problemen. Hij valt altijd als een blok in slaap na zijn badavonturen
Ook heeft ie vannacht zijn slaapzak niet open gemaakt dus ik hoop dat het eenmalig was…

Groetjes Bianca

Hier is het nu ook stil en hopelijk blijft het stil. Ze slaapt gelukkig wel als wij naar bed gaan maar toch. En hier was het 1 keer lopen omdat ze weer alles kwijt was… Wel leuk zo’n deken in der bed maar ze stopt er ook alles onder… zucht

Groetjes,

Michèle

De afgelopen nachten verlopen hier weer onrustig. Denk nog steeds dat het met doorkomende tanden/kiezen te maken heeft. Hij slaapt zo licht, kermt veel en ik moet zeker een paar keer lopen. Nou ja, gelukkig slaap ik altijd direct weer verder, dus dat scheelt. Maar toch hoop ik dat het snel weer beter wordt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Volgens mij komt bij iedereen weer een beetje rust zo te lezen. Behalve inderdaad als ze wat kwijt zijn in bed, dan is het kermen en dan loop ik ook even Vannacht heb ik zelf als een blok geslapen, heerlijk. Kan goed zijn dat hij wakker geweest is maar ik heb hem niet gehoord.

Groetjes Bianca

Wat heerlijk Bianca! Hier is het nog steeds onrustig, vannacht ook weer. Ik ben er wel vier of vijf keer uit geweest. Ben er inmiddels zo zat van! Moehoe!! Erik is zelf ook nog moe, dat merk je gewoon, maar hij kan gewoon niet zo diep slapen als eigenlijk zou moeten door die verrekte hoektanden. Hij eet ook slechter en is overdag ook veel jengeliger met een korter lontje dan normaal.

Hoop dat ze snel door zijn, die tanden/kiezen. Dan slapen we allemaal hopelijk weer een stuk beter.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek, wat een ellende. En het nare is dat er nog zoveel tandjes moeten doorkomen. Ik heb bij Nick ook geprobeerd in zijn mond te kijken maar ik heb nog geen nieuwe ontdekt. Wel vreemd na al die nachten. Hij eet ook nog goed dus hier is het nog wachten op weer kiezen en hoektanden. Voor nu weer eventjes genieten van de nachtrust

Groetjes Bianca

Inderdaad meis, lekker van genieten!! Na zo’n baggerperiode leer je het helemaal opnieuw te waarderen hè, een goede nachtrust…

Erik heeft al behoorlijk wat tanden en ook al vier kiezen, maar moet boven nog 2 hoektanden (daar is 'ie nu mee bezig) en dus de rest van de kiezen nog boven en onder. Laat het maar snel klaar zijn. Voor hem, maar ook stiekem een beetje voor ons…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad, veel meer waardering

Nick heeft 2 kiezen onder en boven. Hoektanden ontbreken ook. Dus er staat ons nog wat te wachten zo te horen van jou . Wat duurt dat toch lang he, die tanden…

Voor jou sterkte en neem je rust overdag (als het kan).

Groetjes Bianca

Dank je. Als ik niet hoef te werken ga ik ook wel eens even op de bank liggen als Erik z’n middagdutje doet. Ben dan ook altijd meteen vertrokken. Ik hoor inderdaad van meer moeders dat hoektanden echt de meeste last opleveren voor die kleintjes. Geen idee waarom, maar goed. Het is nu eenmaal zo. Hopelijk zal het bij Nick meevallen.

Ik heb net al een flinke lading camouflage op m’n kringen gesmeerd…zo goed als nieuw!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou, Bo heeft een week doorgeslapen, totdat hij zaterdag ging logeren ivm de verhuizing/verbouwing… B ij mijn moeder kwam hij 1 keer, en sliep daarna door tot ongeveer 815, zondag op maandag kwam hij in de avond 2 keer maar de rest van de nacht niet, dit gold ook voor maandag op disndag, maar vannacht was het weer bal. Ik denk dat hij toch meer onrust meer krijgt dan ik dacht door dit hele gedoe. Ik probeer het al zoveel mogelijk te minimaliseren, maar ja, helemaal niks merken, dat lukt niet, want dan hebben we oppas nodig. Bo is ook bezig met zijn kiezen, dus dat speelt ook nog eens mee.

liefs woezel

Pff… hier was het ook weer feest vanacht.
Hij werd om half 12 wakker, en sliep tegen half 1 weer.
Ik heb het nauwelijks gemerkt, maar werd er na een tijdje toch wakker van.
Toen ik een keer bij hem ben wezen kijken, ging hij gelukkig slapen.

Ik merkte het wel vanochtend, toen hij weer om 6.52 wakker werd.
(Toevalling is het al een paar dagen elke keer precies 6.52 als hij wakker wordt)

Liefs, Anne

@Anne: handig hè, digitale wekkers? Bizar toch, die precies afgestelde interne klokjes van onze kindjes? Erik heeft dat soms ook, dat hij dagenlang op PRECIES dezelfde tijd wakker wordt. Verbaas me daar altijd weer over.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier weer heel veel dromen ineens. Huilen terwijl ze toch slaapt. Gelukkig is 1 streek over der wang zonder wat te zeggen genoeg en de laatste was om 1.11 (hier ook digitaal ) en de rest van de nacht stil tot 6.00. Hopelijk slaapt ze volgende week ook tot mijn wekker afloopt want das dan pas om 6.45 en de eerste twee dagen zelfs 8.30 ivm met wennen dus als zij dan ook zo lang slaapt

Groetjes,

Michèle

Michèle, dat zou fijn zijn voor je! Ik hoop dat Morgan het je gunt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker