Gebroken nachten

Mriek
Hoe oud is Erik dan nu? Is het niet de nasleep van de sprong?
Ik moet zeggen (niet om je te ontmoedigen) dat Nick het heeeeel lang heeft gehad. Kan echt wel 1.5 maand zijn of zo. Kan het me niet meer zo goed herinneren. Het werd al een gewoonte
Daarom is het zo’n verademing als je weer gewoon kunt slapen snachts.

Het gaat over en ik hoop voor jullie dus ook heel gauw!!

Groetjes bianca

Volgens mij heeft of Morgan eerst Erik en Eva gebeld of andersom want hier was het om 4.12 bal tot 4.45 ongeveer Gelukkig is muppet wel weer in slaap gevallen maar ook maar tot 6.00 want toen was ze alweer wakkere. Maar wel 1 hoektandje een puntje door nu de rest nog.

Pappa zei dat het allemaal zo lief klonk zoals ik Morgan der gezang beschreef. Ga jij dan lekker liggen luisteren zei ik al vanmorgen.

Groetjes,

Michèle

Beetje late reactie, we gaan onderhand alweer de volgende dramanacht in, maar goed: hier ook wederom BAL. Ze begon te miemelen om 5.17 uur en dat ging steeds harder. Ze ging he-le-maal over de rooie, ze begon ook helemaal te hoesten. Ik heb het een half uur aangehoord, met kromme tenen en ben naar haar gegaan. Gewapend met ‘de heilige fles’. Deze keer 120 water met een half schepje…het is niet de moeite, maar Eva drinkt het als een gek op. Ze heeft gewoon dorst. Wij hebben hier ook veel dorst, er is hier een droge lucht. Misschien is het een combi van dorst en tandjes krijgen? Ik zie haar ook op de zijkant van een speen bijten. Na dat nep-flesje, want dat is het natuurlijk met een half schepje, brulde ze alleen even toen ik haar neerlegde, maar daarna sliep ze meteen, tot 8.10 uur! Dat flesje is niet goed misschien, maar ik zie nu even geen andere oplossing. Ik vind het zelf niet zo erg, zolang ze maar meteen weer gaat slapen. Ik weet niet of ze er nu zo aan gewend is, maar ik weet het anders ook niet? Ze krijst alles bij elkaar hier en daar voelen wij ons in zo’n flat helemaal niet prettig bij! Eva pikt het water met een melkkleurtje en ja…watvoor keuze heb je dan?

@MIchele, als Eva zou zingen zou ik het ook niet zoooo erg vinden. Huilt Morgan niet dan? Eva en Erik dus wel…vreselijk, zelfs met doppen in!

@Woezel/Bianca: 1,5 maand? Argh! Hoewel wij daar ook al wel bijna aan zitten vrees ik. Dat zijn lange nachten zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Even over die droge lucht in Eva’s kamer…hebben jullie tips wat je daar aan kan doen?

bakje water neerzetten … of van die dingen met water aan de verwarming hangen (verwarming iets aan zodat het water verdamt en door de lucht verspreid)

Ja die bakjes water doe ik ook…bij de blokker gekocht.
Thoby had verschrikkelijk last van de droge lucht maar dat is nu gelukkig verleden tijd

Groetjes Margot

Hier ook een bakje water tegen de droge lucht.

Erik is a.s. maandag precies 21 maanden oud, dus dit heeft niet meer met een sprong te maken hoor! Of het is een heeeeel lange nasleep…

Vannacht ging het beter! Tot 6.00 uur doorgeslapen en toen vrolijk wakker. Ik zag gisteravond dat er boven 2 hoektanden en een kies op springen staan, dus weet haast wel zeker dat het slechte slapen daarmee te maken heeft. En we dachten dat Erik misschien ook wel wakker zou worden van de wekker van papa die om 5.00 uur gaat…papa zet altijd én een wekker én z’n mobiele telefoon (want anders wordt 'ie niet wakker) dus vanmorgen zonder wekker geprobeerd. En tja…het ging wel beter. Dus misschien dat het daar ook mee te maken had? Hoe dan ook, ik hoop dat het vanaf hier beter gaat!

En Rainbow, wat naar dat het weer bal was bij jullie!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Rainbow Xenos heeft radiotorbakjes. En nee Morgan huilt niet. Ja vanacht was ze wat mopperig ze was steeds der tul kwijt maar na 2 keer lopen heeft ze het uit mogen zoeken. En ging ze hem zelf zoeken. Maar verder is het kletsen en zingen en nooit huilen.

@ Mriek ik mocht vanmorgen eindelijk in der mond voelen, 1 hoektandje door en de rest een beetje in aantocht maar kan nog even duren

Groetjes,

Michèle

Nou, bal was het niet vannacht maar hij werd wel weer om 2.30 u wakker Ik heb hem even laten kermen tot 3.00u. Ben toen gaan kijken. Hij zat in bed. Dus ik heb hem even in bed getroost en toen neergelegd. Weer goed ingestopt. Want het was ook wel koud op zijn kamertje. Snotterig is ie ook nog. Vanmorgen een enorme vastgeplakte snottebel van zijn gezicht moeten peuteren.
Maar goed, daarna de doppen weer in, duurt voor mama weer een uur voordat ze slaapt en toen heb ik hem ook niet meer gehoord…

Bakjes aan de verwarming zijn inderdaad een idee. Heb er ook al aan gedacht om te doen. Voor nu zet ik er een bakje warm water met luuf erneer, maar dat is meer omdat hij verkouden is.

Groetjes Bianca

@Michèle: sneu hè? Hopelijk zijn ze snel allemaal door, dan hebben ze dat weer gehad. Wat een pijn kunnen die krengen blijkbaar doen, zeg.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Pff ik weet het Mriek en ja ik hoop het ook, alleen moet ze dan nog 1 set kiezen toch??

Groetjes,

Michèle

Ja Michèle dan moeten ze nog een set kiezen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Pff dus dan hebben we nog 3 hoektanden en 4 kiezen te gaan. Dat wordt nog leuk.

Groetjes,

Michèle

Bedabnkt voor de ‘bakjestip’, ik zal eens kijken! Hier is het - tok-tok-tok - al twee nachten rustig. Gisteren huilde ze wel opeens om twaalf uur, daarna sliep ze door tot tegen achten. Vannacht niks gehoord. Heerlijk! Ik heb voor haar weer het licht Winnie de Poeh-beestje gekocht, misschien helpt dat? Ik durf niet te vroeg te juichen, want het kan vannacht opeens weer totaal anders zijn, maar voor nu ging het even goed! Houden zo!

Hoe is het met de andere drama-queens en kings?

Hier een keer moeten lopen. Tul en doekjes kwijt. Ik heb haar later nog een keer rechtop zien zitten maar ze zei niks. Toen om 5 uur gehoord toen pappa eruit ging maar ze viel weer in slaap tot half 8. Dus al met al redelijk rustig.
Maar ik had gister echt zoiets van ze is gvd al 1.5 jaar nu maghet toch wel een keer stil zijn 's nachts.

Groetjes,

Michèle

Tja, hier vannacht om 3.30 weer gekerm. Niet echt gegil dus ik ga er niet voor uit. Hij ging eventjes wat harder huilen en daarna rond 4 u was het stil tot vanmorgen 7.30. Dus ook deze nacht viel mee. Ik zeg het ook niet te hard hoor maar echt het gegil en gekrijs hebben we niet gehad. Dat hij af en toe eens wakker wordt dat zal nog wel zo blijven. Hij beweegt veel in zijn bedje en dan leg ik hem wel eens goed. Maar dan ben ik al heel tevreden na al die afgelopen drama nachten

Fijn dat Eva ook weer eens stil geweest is. Volgens mij moet je haar telefoon voorlopig eventjes blokkeren

Groetjes Bianca

Hier is het al 2 nachten brullen 's nachts en zodra mama dentinox op zijn kaak heeft gedaan is het over.
Ben bang dat hier dus wat kiezen aan zitten te komen…
Hij heeft nu namelijk net alle 8 tanden.
Dus dat kan feest worden!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier vannacht eruit geweest om 2.30 uur, 5.15 uur en 6.00 uur. Uiteindelijk was 'ie om 6.30 uur wakker. Zucht, dus ik vond deze nacht niet zo’n succes. Morgen kan ik in ieder geval uitslapen, dat scheelt al. Maar desondanks hoop ik toch dat de komende nacht beter gaat.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bij ons waren die twee rustige nachten helaas toevalstreffers. Vannacht huilde ze weer om 05.00 uur. Wat Michele ook zegt: ze zijn verdorie 1,5 het moet inderdaad een keer ophouden!

Hier ging het vannacht beter. Wel een paar gilletjes, maar ik hoefde er niet uit. Uiteindelijk was 'ie om 6.15 uur wakker, z’n normale tijd. En ik kon lekker uitslapen, heb tot 9.30 uur geslapen. Fijn!

Maar ik dacht eerder ook: “Als ze straks maar 1 jaar zijn, dan slapen ze gewoon prima en hebben we onze nachtrust terug.” Nou, echt niet dus. Tenminste, niet altijd. En dat valt mij ook vies tegen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker