Beetje late reactie, we gaan onderhand alweer de volgende dramanacht in, maar goed: hier ook wederom BAL. Ze begon te miemelen om 5.17 uur en dat ging steeds harder. Ze ging he-le-maal over de rooie, ze begon ook helemaal te hoesten. Ik heb het een half uur aangehoord, met kromme tenen en ben naar haar gegaan. Gewapend met ‘de heilige fles’. Deze keer 120 water met een half schepje…het is niet de moeite, maar Eva drinkt het als een gek op. Ze heeft gewoon dorst. Wij hebben hier ook veel dorst, er is hier een droge lucht. Misschien is het een combi van dorst en tandjes krijgen? Ik zie haar ook op de zijkant van een speen bijten. Na dat nep-flesje, want dat is het natuurlijk met een half schepje, brulde ze alleen even toen ik haar neerlegde, maar daarna sliep ze meteen, tot 8.10 uur! Dat flesje is niet goed misschien, maar ik zie nu even geen andere oplossing. Ik vind het zelf niet zo erg, zolang ze maar meteen weer gaat slapen. Ik weet niet of ze er nu zo aan gewend is, maar ik weet het anders ook niet? Ze krijst alles bij elkaar hier en daar voelen wij ons in zo’n flat helemaal niet prettig bij! Eva pikt het water met een melkkleurtje en ja…watvoor keuze heb je dan?
@MIchele, als Eva zou zingen zou ik het ook niet zoooo erg vinden. Huilt Morgan niet dan? Eva en Erik dus wel…vreselijk, zelfs met doppen in!
@Woezel/Bianca: 1,5 maand? Argh! Hoewel wij daar ook al wel bijna aan zitten vrees ik. Dat zijn lange nachten zeg!
Groetjes Rainbow, trotse mama