Gebroken nachten

@Rainbow
Ik denk dat Eva al een beetje gewend is aan haar melk snachts. Volgens mij heeft ze dondersgoed door dat als ze maar blijft gillen dat je dan uiteindelijk toch wel met haar flesje aankomt. En terecht hoor, ik zou ook wegens slaapgebrek alles doen. Maar ik denk dat dat het eerste is wat je af moet leren. Zo eet ze overdag bijvoorbeeld minder omdat ze weet dat ze bij honger snachts toch wel wat krijgt.
Het zal wel bij krijsen blijven de eerste paar nachten maar daarna zal ze het snappen. En misschien dat dan de knuffeltip van mij dan wel helpt?

Het is vreselijk om de nachten zo te hebben. Heb je al Luuf geprobeerd als ze zo verkouden is? Ik heb ook gisteren weer een bakje water met luuf erin vlak bij zijn bedje op de grond gezet. Hem zelf ingesmeerd ermee. Hij is er bijna vanaf.
Nick heeft geweldig geslapen!!! Vanmorgen om 7 uur werd hij al wakker terwijl ik al om 6.30 bij zijn deur stond met de pap. Ik moest vroeg weg maar ik heb het later maar eventjes opgewarmd… Ga hem dan ook niet eerder wakker maken dan nodig is. Nu had hij gisteren ook wel een vermoeiend dagje op de creche. Maar amper een uur geslapen daar dus dat zal ook wel te maken hebben met zijn nachtrust. Maar ik ben (eventjes) blij want ik heb goed kunnen slapen

Groetjes Bianca

rico wordt 24 maart anderhalf, en hij heeft er nu ook heel veel last van.
s’nachts wakker worden, s’ochtends ontzettend vroeg wakker en niet meer willen slapen.
overdag is hij erg vrolijk maar jeetje dit breekt ook mij op.
hij is volgens mij sprong af maar ik snap niet dat dan toch zijn nachten zo drama blijven??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nick wordt vrijdag 1.5 jaar. Hij is inmiddels wat rustiger geworden snachts.
Misschien heeft Rico nog last van de nasleep van de sprong?? Blijkbaar komt het toch nog goed, misschien is dat even een steun voor je. Ik weet hoe vreselijk het is. Die slapeloze nachten breken je echt op en is het weer een verademing als je een nacht goed kunt doorslapen.

Sterkte

Groetjes Bianca

Om 5 uur vannacht ook gillen hier. Duurde 10 minuten toen was het stil. Pfff vermoeiend. Uiteindelijk moest ik hem om 8 uur wakker maken. Vannacht hopelijk geen gegil.

@benick: Jesse ook 1,5 vrijdag. Nick toevallig ook van 5 september?

liefs

Lindsey heeft dit ook een tijd gehad, en idd het breekt je behoorlijk op.
nu sinds een week slaapt ze weer goed door 's nachts en komt ze 's ochtends tegen een uur of half 7/7 uur.
ik had ook het idee dat het een nasleep van de sprong was, dus echt meiden het gaat weer over.

Lindsey is trouwens zaterdag 1,5

liefs,
Rinske

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Rinske op 03 Mar 2010 10:42:58

Hey Kikie
Leuk een leeftijdgenootje. Nick is inderdaad van 5-9-2008!! (om 20.37uur )

Groetjes Bianca

Hier vannacht om 5.10 uur ineens gillen en brullen. Niets hielp, dus laten brullen en om 5.30 uur was het weer stil. Tot 'ie om 6.00 uur weer begon en tja…dat is zo’n beetje z’n normale wakkertijd, dus mocht 'ie bij mij in bed. Lekker nog even geknuffeld en om 7.00 uur eruit gegaan. Maar blegh, ik wil ook geen gehuil 's nachts! Word daar zo min van. Hopelijk gaan de nachten snel weer geruisloos voorbij, voor ons allemaal.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Even afkloppen, maar het gaat hier al 3 nachten goed, zondag werd hij om 730 wakker, en gisteren en vandaag 630. Ik hoop dat hij dit gaat volhouden, want het is super vermoeiend!!
Bo is nu 15 maanden, en dus ook net sprong af!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

@ benick:

Hihi dan is Jesse jonger. Hij kwam om 22.48.

liefs

Morgan is vandaag 1.5 jaar (wat gaat het hard zeg) en slaapt wel weer goed door alleen het is 's morgens nog best vroeg soms, al valt ze ook soms wel weer in slaap en als er geen wekkers aflopen horen we haar ook pas om 7.30/8.00

Groetjes,

Michèle

Morgan gefeliciteerd met je 1,5 jarige leeftijd
jaha ik vind OOK die halfjaar erbij speciaal, toch?

Nah Rico houdt wel op, ik haal m er namelijk uit als het niet helpt m te kalmeren in zn bedje,
ik ga m dan wiegen als een kleine baby in mijn armen en geef m kusjes op zijn bolletje.
ik ga met hem voor het raam staan naar buiten kijken, en dan ziet ie sterren en lampjes branden, en als ik m dan wieg valt ie tegen mij aan in slaap
daarna ga ik rustig zitten en houdt ik m nog stevig vast.
opi den duur is ie te moe om weer 'wakker" te worden als ik hem terug in bed leg.
hij doet zn ogen wel open maar hij is dan gewoon…ja hoe zeg ik dat, te moe om nog te reageren haha.
maar idd als je hem 2 min eerder in bed legt dan wat ik heb gedaan was het wel weer een brulpartij. gewoon 10 minuten met m knuffelen ALS ie rustig is geworden want rico doet er meestal wel langer over om rustig te worden, maar wat ik al zei, als ie eenmaal rustig is, wieg ik m nog 10 minuutjes en knuffel ik m zolang… totdat ik m terug in bed leg

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha je ze mag nu officieel gaan peuterpubberen

Groetjes,

Michèle

Michele, gefeliciteerd met Morgans 1.5 jaar! Ik vind het ook een bijzondere leeftijd weer hoor. Klinkt ook zo oud alweer he

MamavanRico:
Wat goed dat dat bij Rico zo gaat. Wij hoeven Nick echt niet uit bed te halen. Ik geloof dat ik dan wel een uur kan zitten knuffelen maar altijd als ik hem dan uiteindelijk in bed wil leggen wordt het toch een brulpartij. Dus vandaar dat we hebben besloten om hem er niet meer uit te halen.
Maar ook hier (hard afkloppen) gaan de nachten redelijk goed tegenwoordig.

Groetjes Bianca

Ja, ik weet het. Die melk is geen goed idee. En echt helpen doet het ook niet meer. Het was vandaag 5.10 uur en ze bleef krijsen na haar slappe hap melk (deze keer nog maar een half schepje!). Rond 5.30 uur werd ze stil. Natuurlijk lag mevrouw nog te pitten toen we haar kwamen halen. Helemaal knock out! We hebben haar zonder pardon wakker gemaakt voor het kdv. Zij ons wakker maken, wij haar ook! Ik weet 100% zeker dat ze vannacht weer gaat gillen, dus misschien moeten we eens kijken wat er gebeurt als we haar laten brullen? Geen fijn vooruitzicht, wel het beste voor ons allemaal. Schrale troost dat er meer mama’s slachtoffer zijn van hun 1,5 oude ‘monstertjes!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Het was vandaag 5.10 uur en ze bleef krijsen na haar slappe hap melk (deze keer nog maar een half schepje!). Rond 5.30 uur werd ze stil.

Hier op precies dezelfde tijden afgelopen nacht: 5.10 uur brullen en 5.30 uur stil. Creepy…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tu-du-du-du-du, tu-du-du-du (muziek van de Twilight Zone)…Ken je die? Ik dacht dat Eva met Nick lag te bellen, maar het was met Erik dus! Nick lag tenminste te slapen! Kijken hoe laat Eef en Erik vannacht los gaan, als het weer hetzelfde is, wordt het wel héél SPOOKY!

Jaaaa, die ken ik! Kon heel eng zijn, dat programma. Anyway, laten we hopen dat ze lekker doorslapen en als ze dat niet doen, dat ze inderdaad op verschillende tijden wakker worden. Nu heeft Erik laatst wel een sms verstuurd en oma gebeld, maar dat 'ie ook al contact zou hebben met Eva had ik me nog niet beseft…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Telefoonverbinding dus ook met Erik verbreken!!!

Nick heeft heerlijk gepit vannacht. Vanmorgen om 7 u wakker echt geweldig

groetjes Bianca

Wat heerlijk Bianca!!!

Hier was het &&#@&& vannacht. Of beter gezegd, aan het eind van de nacht. Hij is zonder een kik te geven gaan slapen en om 4.45 uur (!) werd 'ie half wakker. In z’n halfslaap kermen, kreunen en af en toe een huiltje. Tot 5.30 uur, toen ineens brullen. En ik ben er zo klaar mee, heb 'm bij me in bed genomen en toen was 'ie iets rustiger. Dat duurde maar een kwartiertje; vanaf 5.45 uur tot 6.30 uur heeft 'ie gehuild en toen viel 'ie nog weer in slaap. Omdat ik vandaag wat later begin op m’n werk heb ik 'm niet om 7.00 uur weer wakker gemaakt, maar laten liggen. Hij was nog zo moe, vond het ook zielig om 'm dan weer wakker te maken met een drukke kdv-dag voor de boeg (waar 'ie ook altijd al slecht slaapt). Om 7.30 uur werd Erik wakker, helemaal lachen en vrolijk! Echt, wat is dat toch? Ik denk toch misschien tandjespijn. Tijdens het huilen zag ik dat 'ie op z’n speen aan het bijten was en ook z’n vingers in z’n mond stak. Zal vanavond eens even goed kijken of ik iets kan zien.

Dit is niet meer leuk. Ik heb zelf gewoon niet meer geslapen vanaf 4.45 uur en wanneer stopt dit nou? Bjek.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar vannacht si het weer goed gegaan. Ik hoorde Bo pas om 630! Het was echter niet eens echt huilen. Een beetje zoals Mriek beschreef over hoe Erik begon. Toch heb ik hem maar een pap fles gemaakt, en gegeven, en weer terug gelegd. Hij heeft geslapen tot 900!!
Maar goed, nu was Bo ook al wel sinds de 3e week van januari elke nacht aan de gang, dus echt al een week of 5 a 6, dus het mag nu ook wel weer!!

Tja schrik ervan hoe lang het heeft geduurd dat niet doorslapen, maar goed, toen begon hij ziek te worden, verkoudheid, hoesten, koorts. Achter af is toen zijn oorontsteking begonnen , wat pas (na meerdere bezoeken aan de huisarts en zelfs de post) na 3,5 week duidelijk werd, door een loop oor!! Toen kreeg hij na ene poaar dagen antibiotica, maar goed dan duurt het nog effe voordat die werkt en bo klachten vrij was, dus dan hebben we het al over bijna 4,5 week toen alles over was!! En dan de gewenning eruit, en dat is denk ik nu gelukt, zonder dat we hem hebben moeten laten huilen!!
Net zoals de vorige keer met zijn oorontseking, hadden we vastberaden besloten dat wehem dan maar zouden laten huilen, en diezelfde nacht kwam hij niet, en de nachten daarop ook niet. En nu weer, net vastberdaden besloten dan maar te laten huilen, en meneer slaapt door! Pfffff ben er zo blij mee, vind het namelijk zo zielig als hij huilt, kan er niks aan doen.

Ik hoop voor de mede moeders in dit topic dat het bij jullie ook snel over is!!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers