@Rainbow
Ik denk dat Eva al een beetje gewend is aan haar melk snachts. Volgens mij heeft ze dondersgoed door dat als ze maar blijft gillen dat je dan uiteindelijk toch wel met haar flesje aankomt. En terecht hoor, ik zou ook wegens slaapgebrek alles doen. Maar ik denk dat dat het eerste is wat je af moet leren. Zo eet ze overdag bijvoorbeeld minder omdat ze weet dat ze bij honger snachts toch wel wat krijgt.
Het zal wel bij krijsen blijven de eerste paar nachten maar daarna zal ze het snappen. En misschien dat dan de knuffeltip van mij dan wel helpt?
Het is vreselijk om de nachten zo te hebben. Heb je al Luuf geprobeerd als ze zo verkouden is? Ik heb ook gisteren weer een bakje water met luuf erin vlak bij zijn bedje op de grond gezet. Hem zelf ingesmeerd ermee. Hij is er bijna vanaf.
Nick heeft geweldig geslapen!!! Vanmorgen om 7 uur werd hij al wakker terwijl ik al om 6.30 bij zijn deur stond met de pap. Ik moest vroeg weg maar ik heb het later maar eventjes opgewarmd… Ga hem dan ook niet eerder wakker maken dan nodig is. Nu had hij gisteren ook wel een vermoeiend dagje op de creche. Maar amper een uur geslapen daar dus dat zal ook wel te maken hebben met zijn nachtrust. Maar ik ben (eventjes) blij want ik heb goed kunnen slapen
Groetjes Bianca