@ Rainbow, ik het begin liep ik steeds en daarna liep ik 1 keer zei dat ze moest gaan slapen en dat ik niet meer kwam en deed mijn doppies in en liet haar in der sop gaar kopen. Een week en toen was het over. Mammie wins always
Groetjes,
Michèle
@ Rainbow, ik het begin liep ik steeds en daarna liep ik 1 keer zei dat ze moest gaan slapen en dat ik niet meer kwam en deed mijn doppies in en liet haar in der sop gaar kopen. Een week en toen was het over. Mammie wins always
Groetjes,
Michèle
Het lijkt inderdaad wel in de lucht te hangen als ik dit zo lees. Gelukkig zijn we lotgenoten, dat scheelt! Erik komt in ieder geval om 3.15 uur, zo typisch. Hij heeft echt zo’n supergoed afgesteld intern klokje ofzo, je kan er echt geld om verwedden. Nou ja, hij heeft het vaker gehad en ineens was het weer voorbij, dus dat zal nu ook wel zo gaan. Alleen, wanneer?!
@Rainbow: sneu, dat Eva nu ook haar oogjes ontstoken heeft. Hier was het met een weekje weer over, ik had ook niet het idee dat Erik er veel last van had. Ik heb het gewoon regelmatig schoongemaakt, maar verder geen zalf of druppels gehaald. Dat is toch altijd drama om erin te krijgen en daar hadden we niet zo’n trek in.
Groetjes,
M
@Michelle: Het hoeft niet dramatisch te worden snachts, Nora slaapt tot nog toe nog lekker door en gaat toch ook al richting de 18 maanden…
Met dit hart onder de riem ga ik nu op zoek naar een stukje onbewerkt hout om eens stevig af te kloppen
liefs
Hey allemaal. Drama’s zo te horen. Ik denk dat het in de lucht hangt of zo. Maaaaar, Nick heeft vannacht prima geslapen. Hij is wel verkouden geworden (wie niet ) Zaterdagmiddag kon hij de slaap niet krijgen omdat hij zo enorm moest hoesten, dat hij er bijna in stikte. We hebben hem toen uit bed gehaald en zo lang bij ons op de bank gelegd. Niet geslapen maar wel rust. Dus ik wist voor de avond al dat het hele ritueel weer afgespeeld moest worden… Bakje water met luuf erin, neusdruppels, hoestdrank, borst en rug insmeren en een badje met babyeucalyptus… Savonds voordat wij gingen nog even een nieuw bakje met luuf er neer gezet. Gelukkig is hij 1x wakker geworden en sliep snel. Had me goed voorbereid. Gisteren ook weer hetzelfde toegepast. En meneer heeft tot vanmorgen 7 uur geslapen zonder kik.
Maar, het is echt afwisselend. Echt moord en brand schreeuwen is het niet meer gelukkig. Ik blijf erbij om hem (als het gebeurd) ook niet meer op te tillen maar gewoon in zijn bed vast te houden. en weer weg. Het gaat inderdaad de goede kant op maar dat mag ook wel na al die weken (of is het al maanden
).
Hopelijk gaat het met Eva, Erik en Bo ook de goede kant op. Laat Eva inderdaad maar schreeuwen. Het heeft hier wel geholpen. Ik heb Nick trouwens geen melk aangeboden snachts. Wel water maar dat wilde hij niet. Misschien is dat ook gewenning? En hij heeft de afgelopen tijden niet goed gegeten dus ik denk dat hij snachts ook honger had. (ik bedenk ook maar wat). Nu is hij dat aan het inhalen geloof ik want hij eet me de oren van de kop. 4 boterhammen op een dag bijna, soepstengels niet aan te slepen en rozijntjes bij de vleet Het avondeten gaat er ook als koek in. Hij wil als eerste aan tafel en zit dan echt van Happe Happe (honger honger
).
Vanmiddag gaf hij zelfs aan dat hij naar bed wou! Nog niet meegemaakt. Hij sliep ook al op het aankleedkussen. Maar ja, hij is ook erg verkouden. Het wordt nu ECHT tijd dat het lente wordt!
Sterkte allemaal alvast voor de komende nacht!
Groetjes Bianca
Ja, hier ook een verkouden jongen.
Vannacht om 5 uur begonnen…neus dicht dus speentje niet in de mond kunnen houden…gevolg…huilen en niet meer willen/kunnen slapen.
Neusspray gegeven maar hielp niet.
Toen uit pure wanhoop maar bij mij in bed (doe ik echt Nooit!) en zelfs toen lukte het niet. Hij was klaar wakker.
Uiteindelijk werd het alweer licht buiten en heb ik hem toch maar weer even in zijn eigen bedje gelegd toen heeft hij toch nog een uurtje ofzo geslapen.
Ben moe
Groetjes
Margot
@Margot
Daarom was ik zaterdag ook zo blij dat het overdag gebeurde. Wist ik gelijk wat ik voor de nacht moest doen om hem goed te laten slapen. Zelfs het raam hebben we op een kiertje gezet. Want inderdaad, de speen gaat er niet in met zo’n benauwd koppie
Beterschap
Groetjes Bianca
Nou hier ook een boy gehad die ruim 2 weken elke keer kwam snachts en morgens ook vroeg. Later naar bed die avond hielp ook echt niet… Toen dacht ik opeens aan die baby bed time lotion en heb hem lekker gemasseerd ermee … heerlijk gezicht en handjes etc… Vanaf die tijd slaapt meneer heel de nacht (soms even hoesten) en wordt hij tussen 8 uur / half 9 wakker…
Ok ik wil ff niet meer!
Thoby wil ookal niet zijn middag dutje doen.
Hij kan de slaap niet vatten, alles zit dicht.
Dus nu loopt hij hier alweer rond…
Ik dacht, ga ik zelf mooi even slapen als hij slaapt maar hij was zo weer wakker en niet meer in slaap te krijgen…poehee!
En nu is hij natuurlijk super moe en sjaggie…loopt te smijten met zijn speelgoed.
Ik heb mijn moeder al geprobeerd te bellen om hem even op te halen maar die neemt niet op
Ik ben het echt niet zo gauw zat hoor en weet ook niet waarom nu ineens maar…pfffffff
dvdtje erin voor Thoby dan maar…kan ik nog even hangen op de bank.
Groetjes Margot
@ mini-boy van natusan?? Die hebben wij namelijk al van kleins af aan. En dan de hele lijn zeg maar. Hier is ze er best aan gewend maar het blijft lekker ruiken en ze slaapt over het algemeen goed klop klop klop
Groetjes,
Michèle
quote:
@ mini-boy van natusan?? Die hebben wij namelijk al van kleins af aan. En dan de hele lijn zeg maar. Hier is ze er best aan gewend maar het blijft lekker ruiken en ze slaapt over het algemeen goed *klop klop klop*Groetjes,
Michèle
Ja lekker he alleen … wel duur vind ik…
He,
Hier nog zo’n gezellig nachtbrakertje
Het begon natuurlijk met het ziek zijn, maar goed dat was niet echt erg, dan loop ik rustig heel de nacht met hem.
Maar nu wordt hij wakker en gilt heel de tijd, heel hoog en schel en na een tijdje gaat hij huilen… vermoeiend!
Volgens mij zit hij ook weer in een sprongetje, aangezien hij veel nieuwe dingen doet, en sprongengedrag vertoont.
Kunnen jullie me even helpen, want mijn oei ik groei-boek gaat niet zo ver.
De sprong bij 60 weken, van welke weken en waar zit de donder?
Hoe lang duurt hij ongeveer enz.
Liefs, Anne
@Mini-boy
Heb ik ook wel eens gehaald van Natusan. Ik vind het alleen zo prijzig. Over het algemeen gebruik ik de rustgevende variant(met lavendel) van het Kruitvat. Is veel goedkoper en ook lekker.
Groetjes Bianca
oh ja, en ondanks zijn verkoudheid heeft Nick goed geslapen. Mijn man is er 1x uitgeweest rond 3.30u. Vanmorgen vroeg is Nick ook nog even wakker geweest maar toen zijn we er niet naar toegegaan.
Hopelijk blijft het zo, is beter dan dat gegil snachts.
Wel valt me op dat als hij minder eet overdag dat hij dan snachts wel wakker wordt. Weet niet of het ook echt ermee te maken heeft.
Groetjes Bianca
@ Bianca en Mini-boy, ja maar ik vind wel dat je er lang mee doet. Je hebt er niet zoveel van nodig en ik gebruik het elke dag voor haar.
Groetjes,
Michèle
Michele: Ja, is vaak wel zo. Iets wat duurder is gaat wel langer mee.
Leuke foto van Morgan trouwens!
Groetjes Bianca
Pfff, misschien moet ik dat spul ook maar weer eens van stal halen? Vannacht hoestte Eva nogal en ik gaf haar gauw wat hoestdrank. Ze sliep meteen verder. Ik blij. Nou, dat was voor niks, want drie kwartier later ging ze alsnog los. Niks hielp. Ik liet haar brullen. Niks. Ik liet haar in bed en omhelsde haar, net als Bianca, maar dat werkte ook niet. Ik greep toen gauw naar de gouden 100cc met een schepje melk en dat hielp…Maar dat is ook niks, daar raakt ze ook aan gewend. Maar ik weet het ook even niet meer, ik wil ook slapen. Gelukkig lukte dat daarna nog wel en zo komen we de nachten toch wel door…Ik hoop wel dat het vanzelf weer over gaat!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oh ja, ik zweer bij de spulletjes van de ETOS. Kost haast niks en ze zijn heerlijk. Net Zwitsal, maar voor een leuke prijs. Daar hebben ze ook rustgevend badje van.
Groetjes Rainbow, trotse mama