Ja dat is het zeker. Maar hier heeft het kruitvat ze inderdaad ook niet meer. Raar eigenlijk want volgens mij gebruiken best veel mensen het.
Groetjes,
Michèle
Ja dat is het zeker. Maar hier heeft het kruitvat ze inderdaad ook niet meer. Raar eigenlijk want volgens mij gebruiken best veel mensen het.
Groetjes,
Michèle
Ik heb toen de kruidvat lijn gebeld en zij gaven aan dat als een product een bepaalde tijd (jaar oid) niet veel verkocht wordt men het dan uit de collectie doet. Ik had ze gebeld omdat ik dacht dat het product slecht zou zijn oid … wilde gewoon de reden weten waarom…
Maar ze gaven wel aan dat bij de mensen die ze gebruikte, er zeer positief over waren…
@Mini-boy
Wat goed dat je even gebeld hebt. Het had inderdaad om een andere reden kunnen zijn dat het niet bij het Kruitvat te koop is.
Nick is een paar keer wakker geweest vannacht maar meer zoals vanouds. Gewoon op zoek naar zijn speentje. En vanmorgen lag hij helemaal aan het hoofdeinde opgerold boven de dekens… Uiteraard ben ik wel een paar keer wakker geweest van zijn kermpjes maar ik ben zo blij dat dit nu de 2e nacht was zonder gekrijs!! Ik hoop zo dat het zo blijft…
Groetjes Bianca
Hier nog steeds bal Bianca…Mijn vriend was op zakenreis (hij komt vanavond gelukkig terug) en dan slaap ik toch minder goed. Ik ga dan op alle geluidjes letten en ook op Eva. Ik kwam al slecht in slaap en ja hoor, om 05.10 uur begon het. Ik erheen, op schoot. Krijsen. Ik legde haar terug, ze ging meteen staan en dan weet ik dat het verder niet goed gaat. Ik zei kwaad: ‘Eva, mama heeft er NU genoeg van! Slapen! Mama is moe!’ en vertrok. Na een minuut of 20 oorverdovend gillen (echt van hoog naar laag, zo van AAAAAA, HUUUUU, HUUUU, AAAA) was ik het zo zat, dat ik op het matras naast haar ben gaan liggen. Ik was bek-af. Maar zij niet, ze bleef huilen en met uitgestrekte armpjes staan. Toen deed ik wat ik nóóit doe: ik nam haar bij me en hield steeds contact met haar. Ze heeft heel lang met open ogen naar me liggen kijken, dat zag ik als ik keek. Toen rolde ze op haar zijtje en viel ze in slaap. Ik blij. Ze duwde me wel half van het matras en ik wilde haar recht leggen, het was toen 06.45 uur. Helaas…ze werd wakker en ging staan! Ik was nog zooo moe. Uiteindelijk heb ik haar in bed laten spelen en rekte ik het tot 08.00 uur. Ik stond gebroken op en Eva ook, ze had rode ogen. Tegen 09.30 uur was ze moe en legde ik haar in bed. Zelf ging ik ook terug, we hebben tot 11.30 uur geslapen. Toen was ik pas uitgeslapen! Héél vervelend zo. Ik ben haast ‘bang’ om te gaan slapen, omdat ik weet dat ik wakker ga worden. Ze hoest nu ook veel en wordt daar wakker van…Ik heb geen idee wat er is, het lichtpopje werkt helaas niet…Ik wil zo graag weer eens doorslapen…Fijn dat het met Nick nu wat beter gaat, hopelijk blijft dat zo!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Misschien heeft ze het wel gemerkt dat jij onrustig was omdat papa er niet was? En of zeer zeker heeft ze papa ook gemist?
@Rainbow
Wat vreselijk voor je. Ik herken het zo erg. Volgens mij had je haar toch beter in bed kunnen laten staan. Nick deed precies hetzelfde hoor! Gillen krijsen dat ik er niet goed van werd. Ik ben er ook heen gegaan en heb hem geprobeerd te troosten maar toen ik iedere keer wegliep ging hij staan met uitgestrekte armpjes… Nu had ik er genoeg van.
We hebben hem laten krijsen. De afgelopen 2 dagen is hij nog wel wakker geweest. Maar ik durfde er niet heen te gaan. Zijn huiltje was wel iets anders dus waarschijnlijk was hij zijn speen kwijt maar ik dacht laat maar…
En dat ging goed. Even zien of ik vanavond ga kijken… Want ik vind het ook vervelend als hij boven zijn dekens ligt.
Toen hi j de eerste paar keren bij ons in bed had gelegen was hij (en wij) ook doodmoe. Dus ook hij slaapt misschien wel (net als Eva) maar niet echt zo rustig als in het eigen bedje (uiteindelijk).
En het kan inderdaad goed zijn dat ze jouw onrustige gevoelens heeft aangevoeld dat papa er niet was…
Probeer het vanavond eens om NIET naar haar toe te gaan. Nick heeft toen een uur lang gegild maar is wel uiteindelijk in slaap gevallen. Leuk is anders, vertel mij wat. Maar het werkt wel.
Heel veel succes en ik hoop een goede nachtrust voor jullie allemaal!
Groetjes Bianca
He wat balen Rainbow en Bianca. Hier is het gelukkig weer rustig. Sterker nog gisteravond was het licht nog niet uit of ze sliep al. Wel nog baggervroeg wakker maar gelukkig wel de hele nacht stil.
Groetjes,
Michèle
@Rainbow
Is het nog steeds zo erg met Eva?
Ik heb vannacht (of eigenlijk 23.30) iets geprobeerd. Nick werd weer huilend wakker. Toch wel overstuur. Heb geluisterd en getwijfeld en ben toen toch naar hem toegegaan. Omdat het nog zo vroeg was. Toen ik op zijn kamer kwam, ging hij in bed staan. Ik heb hem toen laten staan en ben zo langs zijn bed gaan staan en heb hem omhelsd en over zijn bolletje gestreken. Gevraagd of hij bang was en dat dat niet hoefde. Hij werd af en toe rustig en uiteindelijk heb ik zijn mobieltje aangezet met lampjes en zijn pip mobieltje. Toen ik hem neer wou leggen wou hij in eerste instantie niet maar het ging toch. Hij heeft heel eventjes nog gehuild en voor ik in bed lag was hij alweer stil. Dat viel me dus reuze mee.
Ik til hem dus niet meer op maar doen het op deze manier. Vanmorgen was hij om 7.00u wakker
Groetjes Bianca
Op tillen doe ik ook zelden Bianca. Sterker nog vaak wil ze dat niet eens. Ze wil haar doeken, der beer en tul en dan gaat ze liggen en slaapt ze snel weer. Meestal is ze gewoon overstuur omdat ze die niet vinden kan omdat ze onder der deken liggen.
Groetjes,
Michèle
@Michele
Ja, zo makkelijk ging het hier in eerste instantie ook. Dan was het of zijn speen of hij lag helemaal verkeer. Maar nu was hij gewoon echt bang. En hij staat dan altijd met zijn armpjes wijd, zo van til me op. En dat heb ik nu dus een keertje niet gedaan. Zijn speen was het niet want die wilde hij niet eens
Ik heb zijn kamer nog eens goed rondgekeken in het donker vannacht. Maar ja, wat voor mij niet eng is kan voor hem natuurlijk wel eng zijn.
Ik denk ook niet dat het verstandig is om een boel te veranderen op zijn kamertje…
Maar fijn dat het bij Morgan zo goed gaat!
Groetjes Bianca
Misschien dat ie droomt Bianca dat kan heel eng zijn in het begin. Dat hebben we hier ook wel gehad. Maar inderdaad vertellen dat ze niet bang hoeven te zijn werkt wel want ze snappen meer dan we denken.
Groetjes,
Michèle
Mijn mannetje van nu 2,5 jaar heeft daar ook wel eens last van dan is hij snachts wakker en wil hij niet meer slapen,brult dan ook alles bij elkaar omdat hij dan weer moet slapen van mij,hij komt dan wel bij mij in bed,maar ligt dan niet stil en gaat liggen kletsen.
Ook heeft hij periodes erg last van groeipijnen,das erg rot voor hem,dat doet zeer vooral omdat bij hem door zijn snelle groei zijn pezen niet helemaal goed mee kunnen groeien,de pezen kunnen de snelle groei niet aan.
Dan is het best moeilijk hem te troosten want de pijn moet dan gewoon weg.
Ik hoop wel dat hij beter zijn nachtrust gaat krijgen,want die wallen soms onder zijn ogen zien er niet uit.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
@Michele, het klopt toch dat Morgan ook weleens gilde 's nachts? Toen hebben jullie haar toch laten huilen en nu is het gestopt? Toch? Of hoe ging dat bij jullie?
@Bianca, eerst was het bij Eva ook alleen haar speen geven en ok. Ze sliep dan weer. Nick en Eva doen echt precies hetzelfde. Eva huilt ook met haar speen in…Dan weet ik dat het een klus wordt om haar te troosten. De nacht van donderdag op vrijdag ging goed. Ik was erg moe en sliep als een blok, papa ook. We hebben Eva niet gehoord. Gisteravond paste een vriendin op, wij gingen met onze ouders uit eten. Eva gaf bij haar geen kik, ze had de hele avond tv gekeken en Eva sliep. Ze was nog geen minuut weg, of we hoorden gekerm uit Eva’s kamer! Ongelofelijk he? Nou bleek ze wel gepoept te hebben, dus ik snapte dat ze huilde. Ze had ook last van haar oog, waar veel slijm in zat. Uiteindelijk sliep ze weer. Ik lag wederom in coma, ik ben gewoon erg moe 's nachts, mijn vriend heeft haar wel 2-3x gehoord. Zachtjes huilen. Hij is in bed gebleven en toen was ze om 06.50 uur wakker. Vroeg op de zondag, maar we hebben wel doorgeslapen! Ze ligt er nu een uurtje in en ik heb haar 1x horen morren. Niet gereageerd en nu slaapt ze.
Ik had Sje nog gemaild voor tips en zij zei ook: laten brullen. In bed laten, geen melk geven. Ik vind het alleen moeilijk om dat gegil aan te moeten horen. Maar ik weet het anders ook niet. We gaan nu 1x kijken of ze inderdaad niet gepoept heeft ofzo en dan is het slapen. Ik ga jouw raad ook opvolgen en haar niet meer uit bed halen. Dat hielp eerst wel, maar nu ook niet meer. Ik maakt het misschien juist eerder moeilijker voor haar om weer terug te moeten? En haar in bed nemen is helemaal geen optie, dat vond ik zelf ook niet echt fijn. Eva ademde steeds in mijn gezicht, haha en van die luchtstroompjes zijn niet zo fijn midden in de nacht…Ik heb het idee dat Nick wel een beetje in gaat dammen? Hopelijk leert Eva het ook!
Gewijzigd door - Rainbow op 28 Feb 2010 20:35:25
Mag ik me bij jullie aansluiten? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?
Hier sinds een nacht of 5 ook gedoe. Erik wordt 's avonds een paar keer wakker en 's nachts ook een keer of 3. Hij huilt (soms met speen, soms zonder), is onrustig en wat er scheelt? Oké, hij is erg verkouden (veel snot en hoesten) en had ontstoken ogen, maar dat laatste is inmiddels weer over. Blegh, word er ook al moe van. Vind het dan ook lastig wat te doen, als het kermen te lang duurt ga ik er wel heen, omdat ik bang ben dat 'ie anders alleen maar steeds wakkerder zal worden. Soms niet slim…vanmorgen was 'ie baggervroeg wakker (zoals dus ook al dagen) om 5.30 uur en dan huilt 'ie, niet normaal. Maar ja…dat vind ik echt nog te vroeg. Dus er was niets en ik heb 'm maar gelaten. Na een kwartier sliep 'ie weer en toen was het 6.15 uur…tja, z’n normale tijd. Dus toen mocht 'ie eruit en even bij ons in bed.
Na z’n middagslaapje wordt 'ie ook al zo moeilijk wakker, hij is dan echt heel lang overstuur en dan moet 'ie echt even weer op gang komen. Zo kennen we hem helemaal niet.
Zo lastig dat ze niet kunnen zeggen wat er aan de hand is en hoe lang het duurt voordat het weer beter wordt!
Groetjes,
M
Hier is het ook zo, Bo heeft heel lang goed doorgeslapen. In november begon hij in de nacht te komen. Kwam door oorontsteking. Na 3 weken heeft hij daar buisjes voor gekregen. Toen heeft het nog een goede week geduurd, en daarna sliep hij weer door. Net op de dag dat ik had besloten om hem dan maar te laten huilen, sliep hij door. Dat ging een paar weken goed, tot op een week of 3 geleden. Toen werd hij verkouden, en hup hij kwam weer. achter af zat ook daar weer een oorontsteking achter, maar goed doordat hij buisjes heeft, verwacht je niet dat als hij geen loop oor heeft dat het dat is. Zelfs de huisarts niet, waar ikt och alw el een paar keer was geweest ivm aanhoudende koorts. Pas toen zijn loop oor begon , werd het voor iedereen duidelijk. Maar neemt niet weg dat ik ook op mijn wenkbrauwen loop.
Ik moest gisteren om 715 beginnen met werken , dus om 600 eruit. Bo sliep al de hele nacht, niet gehoord, en heeft tot 730 geslapen. Fijn voor Papa, maar mama had daar ook wel even van willen genieten. Dus, dacht ik, misschien dat hij aankomende nacht ook doorslaapt. Ha, ijdele hoop, om 215 kwam hij, gelukkig duurde het maar 20 minuten, na 3 keer wezen kijken, en toen sliep hij weer. Heb hem vanmorgen om 630 wakker moeten maken, omdat hij vandaag naar het kdv moest.
Ik vind het ook erg moeilijk hoe hier mee om te gaan. Blijkbaar hebben veel kinderen er last van, als ik dit zo lees. Maar wat doen we er aan? ZOu zo fijn zijn als hij weer de nacht doorslaapt!!
liefs woezel
Goh, dus Bo ook al? Het is wat. Ik heb niet bijgehouden hoe vaak Erik vannacht wakker was, het was in ieder geval vaak. Blegh! Wat ik me bedacht: zou het ermee te maken kunnen hebben dat 'ie nu sinds ongeveer een maandje loopt en misschien van alles te verwerken heeft nu in verband daarmee? Of is dat vooral als ze aan het leren lopen zijn?
Groetjes,
M
Jep , bo ook al, alhoewel ik wel denk dat het te maken heeft met gewenning, omdat hij door dat hij ziek was, dus kwam, en dat het nu gewenning is. EN misschien ook een deel dromen. Hij si wel veel aan het leren en ontdekken nu. Ik zie elke dag weer nieuwe dingen, dat hij opeens iets door heeft etc. Dus soms is het voor mijn gevoel ook prikkel verwerking. Maar zou wel fijn zijn als hij wel weer doorslaapt, want de tijd van even snel een speen, en hij slaapt weer, is voorbij. Vanacht hadden we geluk, maar het kan ook zo ruim 1,5 uur duren. Dat is echter wel wanneer hij echt iets heeft, duc bv ziek zijn. Nu kun je echt merken dat het gewenning/dromen zijn bij hem, omdat hijw eer relatief snel in slaap valt. Het is ook nooit dezlefde tijd bij hem. Dan weer 400, dan 200 soms 245. Het wisselt heel erg. Kunt geen pijn op trekken. Ik vind het zo zielig om het te laten huilen, maar misschien zal dat toch moeten, na de eerste keer kijken, en weten dat er niks is. Anders leert hij het nooit af!
liefs woezel
Dames, ik geef jullie ook weer een hand. Eva heeft ook ontstoken ogen, echt van die dikke rode oogjes waar draadjes slijm en gele stukjes in zitten. Haar oogjes zijn ook wat kleiner lijkt het. Toch denk ik niet dat ze daar veel last van heeft. Ze werd vannacht weer gillend wakker. Ze heeft drie kwartier gehuild. Toen is papa er heen gegaan, maar zelfs op schoot bleef ze huilen. Eva kan echt lang achter elkaar huilen, dat weten we zo langzaamaan wel. Uiteindelijk heeft ze een miniflesje gehad, want misschien had ze wel trek, aangezien ze bijna niks eet? Toen is ze heel onrustig gaan slapen, ze bleef ook nog vaak draaien, ging staan en zitten en ze begon opeens hard te praten tegen de beesten. Uiteindelijk viel ze dood-op in slaap. Rond half 8 lag ze nog te slapen, maar ze moest er echt uit omdat ze naar het kdv moest. Ik word er ook moedeloos van, al helpt het me wel dat ik niet de enige mama ben met een jank-kindje. Gek he, datBo en Erik het nou ook doen? Het lijkt wel in de lucht te hangen.
Jesse ging juist beter slapen toen hij kon lopen. Maar Hier wordt hij laatste paar dagen ook huilend wakker. Hij is dan ook niet te troosten. Hebben ze elkaar allemaal aangestoken ofzo?
liefs