Gebroken nachten

Door het drama van de 17 maanden sprong ben ik dit topic begonnen

Met Nick gaat het slapen goed. Nu helemaal met dit mooie weer. Lekker de hele dag buiten, zelfs in het zwembadje! En ook gaat hij later naar bed savonds en ligt er smorgens langer in. Heerlijk zulke vrije dagen. Kunnen wij ook lekker uitslapen. Jammer dat als hij naar de creche moet, dat hij dan op normale tijd naar bed moet .

Groetjes Bianca

Oké Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Inge en Michele, maar als hij dan helemaal bij getrokken is qua hoeveel weken hij te vroeg was, dan zou hij nu juist uit de sprong moeten zijn!! Of nou ja, eigenlij volegnde week vrijdag, dus hij was van de week dan 77 weken, en volgens mij eindigt de sprong met 75,5 week. Dus als ik jou goed begrijp, dan zou hij dus allang uit die sprong moeten zijn, en het zonnetje in huis!!! En dat is hij niet echt!! Sterker nog, hij vertoont typisch sprong gedrag, alhoewel, gisteren en vandaag niet. Gisteren en vandaag was hij wel heel gezellig!!. Of zou dit nu al de pp zijn?

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan was ook langer met de 17 manden bezig dan in het boek stond woezel. Wij hadden ok zoiets van he das toch al klaar maar nee mevrouw ging nog even vrolijk verder…

Overigens werd ze vanmorgen om 7.00 wakker. wilde der tijgerknuffel en sliep weer verder tot half negen dus ik mag heel tervreden zijn denk ik.

Groetjes,

Michèle

ik hoorde van papa (ben zelf aan hetw erk) dat bo tot 730 heeft geslapen!! dus das helemaal goed!! Ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren, want heb er wel genoegg van ,van die sprong> Maar misschien hebben wij n u het ergste al wel gehad, net wat ik zei, op het einde is het heel heftig, en daarna in 1 keer over!! Ik hoop het, houdt jullie op de hoogte!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Hier was het weer gewoon 6.00 uur, helaas… Het dekbedje helpt niet mee aan langer slapen dus.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He wat jammer Mriek, maar gelukkig heb je wel wat bij kunnen tanken gister.

Morgan ligt er nu ko in. We gingen even boodschappen doen en bij ons gaat e een sportzaak uit en die was open. Alles onwijs afgeprijsd. Dus wij kijken. Bleken ze de nieuwste nike air max voor 50% korting te hebben, ook in maatje 49.5, dus meteen mijn jongste zwager gebeld want die betaald goud geld voor zijn maat, dus iedereen behalve morgan heeft nieuwe schoenen. Ze hadden niks leuks meer in haar maat. Maar zij heeft een heel leuk trainingjasje van reebok voor 10 euro in maatje 104 dus die kan nog lekker even mee Maar ja al met al later thuis dan de bedoeling. Ach tot 15.00 slapen en dan eruit om in het nieuwe badje te spelen, vanavond een bbq en ik denk met al het buiten ze wel weer lekker slaapt vanacht en dan is het weekend weer over

Groetjes,

Michèle

@Woezel: nah zoiezo na 17 mnd begint de peuter puber fase, dus haha, eruit komen ze niet echt
voorlopig niet tenminste.

@Mriek: bij je ouders had ie toch tot half 7 geslapen? en nu thuis tot 6 uur weer? ooh balen!
maarja wat ik in een ander topic al zei… hij is in ieder geval nog eerder wakker geworden of om het uur s’nachts omdat ie nog zou moeten wennen… kwa dat betreft heb je het getroffen

@Michele: jeetje 50% korting? beter!
dat is nog es andere koek dan 10 procent of 5 euro korting bij een aankoop van een X aantal bedrag…(wat hier dus het geval is haha)
Veel plezier met BBQ vanavond!
wij gaan ook BBQ alleen dan niet uitgebreid, geowon met vlees wat nog in de vriezer ligt…ophet balkon met een wegwerp ding, want groter mag niet hier.
ooh ik wil een tuin!!!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 May 2010 14:10:55

Gaaaaap, het was 06.30 uur! Het was mijn beurt en ik baalde als een stekker. Ik ging pischagerijnig naar de wc en zat daar met spleetogen van de slaap te plassen. En inwendig te vloeken. Ja, ik kán gewoon niet tegen vroeg opstaan! Maar toen hoorde ik Eva heel lief ‘mamaaa’ roepen, meerdere keren en toen ben ik haar toch vrolijk gaan halen. Ik zei: ‘Hé vroege vogel!’ en toen zei ze: ‘Fogul!’ Ze wilde naar beneden en ‘eteh’. Ik dacht dat ze moe was om 08.15 uur en wilde haar in bed liggen, zodat ik zelf ook terug kon. Mijn ogen jeukten van de slaap. Ze viel niet in slaap. Gelukkig had papa het heet en die hield het niet meer vol in bed. Mazzel, kon ik terug en doorslapen tot 10.15 uur weer! Maar ja, dat kan alleen in het weekend! Volgens mij komt dat vroege wakker worden doordat het warm is en te licht in de kamer. Gelukkig krijgt ze over 2-3 weken extra overgordijnen, want er hangt nu tijdelijk vitrage en dat werkt voor geen meter. Grrrr.

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ inge ha ha ha het is dat dit filiaal dicht gaat anders betaal je ook de volle mep hoor

@rainbow Ik ben benieuwd hoe laat morgan komt morgan want die slaapt al sinds 18.30.

Groetjes,

Michèle

jeeetje
moet je stoere voor Morgan kopen, dat is helemaal geen geld dan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Rainbow: haha wat omschrijf je het beeldend ik lig weer in een deuk dus
Enne: fogul?? wat leuk! Rico zegt ook vogel alleen dan: FOVEL of FOVO of FOLVO
is allemaal vogel, maar de laatste dagen is het echt FOVEL.
leuk dat ze dat net iets anders zeggen maar wel met een F ipv v en dan te bedenken dat toen hij dat voor het eerst zei wel met een V sprak.
was het gewoon netjes: volvo

@ Inge ze hadden niks meer in der maat. Die had ik al erder gehaald

Groetjes,

Michèle

@Michele: ach wat jammer!
maar je had ze dus al gehaald?eerder dan?
welke kleur?

Rico had ik om half 8 op bed gelegd maar hij heeft moeite met inslapen merk ik.
ik heb nu dus een combisleeper het zomerzak gedeelte gepakt, maar dan niet het buitenste maar het binnenste omdat het buitenste veel dikker is (en die zou moeten dienen als zomerzak…gek maar waar)
anderzijds… de binnenzak is dan wel dunner maar wel met fleesh stof binnenin.
die heb ik nu rico aangedaan. het is 22 graden op zijn kamer geeft de babyfoon aan maar het voelt veel kouder…
het was bij mijn ouders 26/27 graden op de logeerkamer, moet je nagaan.
hoop dat hij nu wel lekker door slaapt.
nog iets over die combisleeper,
ik vind geen 1 van de zakken geschikt als zomerslaapzak, ik denk dat ik toch maar een slaapzak met de dikte van een dun lakentje koop. dan heeft ie toch wat om zich heen en kan ie niet klem zitten tussen de spijlen (wat was dat drama vorig jaar toen het bloedje heet was)

Wit met roze Inge, maar die heeft ze nu al even hoor. Morgan ligt nu in een korte mauwen romper, pyjama jasje en alleen der slaapzak, lentemodel zeg maar.

Groetjes,

Michèle

oke ja leuk!

Toen we bij mn ouder ssliepen was ik een zomerzak vergeten en de winkels waren dicht
hij had dus die dikke van de hema aan (die grijs met witte strepen weet je wel)
zonder mouw, en dan alleen romper zonder mouw.
verder niks, maar pff het was daar dus 26/27 graden en ik voelde me zo rot, s’middags heb ik hem zonder zak in bed gelegd natuurlijk maar s’nachts koelt het weer behoorlijk al en dan zou hij het koud krijgen.
wist dus niet zo goed wat ik verder moest doen.

Nu heeft hij een romper met korte mouwen aan en een pyjama truitje en geen broekje.
en dan een dunnere slaapzak (die niet dun genoeg is voor de echte zomerdagen zeg maar) dan die van de hema

Slapen jullie kindjes ook zo baggerslecht in? Wij zijn al avonden aan het kloten. Mevrouw is to-taal niet moe, terwijl ze echt is afgepeigerd de laatste dagen. De speeltuin, de kinderboerderij, gefietst, met papa een heel eind gelopen…Waar haalt ze de enrgie vandaan? Ze wil voor ze gaat slapen eerst nog op ons bed raggen en dan gaat ze morrend de olifant aaien en slapen. Na 10 minuten is het brullen en moeten we komen. Dat herhaalt zich dan 2-3x. Ze is dan de hele nacht stil, om vervolgens rond 06.30 uur dus weer wakker te zijn! Doffe ellende, want na zo’n warme en drukke dag wil je zelf ook lekker even zitten. En goed slapen! Het is denk ik het weer?

Eva ligt nu alleen in een romper zonder mouwen in haar zomerslaapzak zonder mouwen. Vind ik koud. Hopelijk krijgt ze er geen last van. Papa had dat aan gedaan en ik kan haar nu niks warmers aandoen, want ze is nu stil. Het koelt 's nachts wel af (nu 25 graden op haar kamer), dus ik hoop dat ze warm ligt, arm schaap.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze meldt zich wel als ze het koud heeft Rainbow, al hoop ik voor jullie dat ze dat niet doet. Ik slaap ook altijd slechter in de zomer, dus kan goed dat Eva daar ook last van heeft. Ik ben ook nog steeds poepchagrijnig hoor als ik vroeg op moet, daar wen ik nooit aan. Heerlijk dat je nog weer terug in bed kon, lucky you!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Rainbow: ja echt dat inslapen is drama…en krijgen ze het nog warmer van dan het al is.
Idd wat Mriek zegt, als ze het koud heeft meld ze zich wel, maar als jij het idee hebt dat ze het koud heeft en ze slaapt nu nog, zou ik er gewoon een dun dekentje overheen leggen.
ik ehb hier altijd een klein fleesh dekentje liggen die leg ik dan over hem heen. als hij het dan te warm krijgt trapt hij die zelf weer weg.
misschien is dat ook een optie nu?
haha en jouw vent is hetzelfde als de mijne
ik had zn slaapzak aangedaan vanmiddag en rijco zei: deh kunde hem toch nie aandoen?! witte wel nie hoe werm deh is gerum! (hahaha lollige helmonder)
maargoed ik vidn zonder slaapzak ook zomaar NIET knus zeg maar…

Morgan heeft afgezien van gister ook moeite gehad met inslaap vallen, gister was ze meteen ko, maar wel later weer wakker. Hopelijk is het vanavond gewoon meteen maar dat denk ik wel. Ik denk zelf weer 3 avonden pcm een paar nachten goed slapen en dat ze dan weer bijgetrokken is, dat het echt weer kiezen zijn. Op het kdv zeiden ze al was hetzelfde gedrag als ze vorige keer.

Groetjes,

Michèle