Gebroken nachten

vanochtend was rico om 8 uur pas wakker, echt beter!
hij was wel boos op me omdat ik perongeluk zijn licht aandeed toen ik binnen kwam
maar goed dat nam ik maar voor lief

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha Morgan kan dan ook zo mopperen ik zeg altijd 1 2 3 oogjes en dan knijpt ze haar ogen dicht. Vanmorgen was wel lief ze alg op der rug te slapen en ik kriebelde onder der kind, zag je zo een glimlach op der mond komen en toen ik stopte legte ze mijn hand terug

Groetjes,

Michèle

Hahahaha Inge, ik hoor Rijco het al helemaal zeggen! Mijn vriend komt uit Gelderland en zegt meer: ‘Maar se heeft ut warm, se moet sich rustig houden!’ I.p.v. een Z zegt hij een S!

Eva meldde zich pas om 08.00 uur! Heerlijk! Ze had het dus niet te koud. Nu ligt ze er wel weer in in een slaapzak met mouwtje. En een Ernie-pleister. Ze was vanmorgen gevallen met rennen, er zat een rode bloedvlek op heer legginkje. Mooi dat ze die pleister vond! We hadden wel een dekbed voor het raam gehangen (ow, dat staat echt mooi NOT), maar dat leek wel te helpen. Hopelijk komen de overgordijnen snel. Ben bang dat dat nog 2-3 weken duurt.

@Michele, lief van Morgan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michele: aah dat is lief! ook hoe je dat zegt: 123 oogjes!
Zie dr helemaal voor me met dichtgeknepen oogjes hahaha echt lief!

@Rainbow:
Gelderland ja? ik zie mensen regelmatig met een s typen ipv een z, op internet
dan is het sij segt dat!
en dan typ ik: schrijf niet zo kinderachtig.
hahaha maar het is dus gelders!! ooooooohhhh

Altijd als je wat moet hebben schiet het niet op he, zie je wel weer met die overgordijnen.
heb je iets nodig duurt het eeuwen heb je het niet nodig is het ineens op voorraad

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker