Hadden wij ook hier Woezel alleen wij hadden meteen 4 hoektanden. Soms uit wanhoop echt een pcm gegeven voor het slapen gaan want ze was alleen maar aan het huilen.
Groetjes,
Michèle
Hadden wij ook hier Woezel alleen wij hadden meteen 4 hoektanden. Soms uit wanhoop echt een pcm gegeven voor het slapen gaan want ze was alleen maar aan het huilen.
Groetjes,
Michèle
Bedankt allemaal, ik geloof datik er wel weer een beetje bovenop ben
Ga dit weekend in ieder geval lekker genieten:d
Seth zit ook in zijn laatste sprong Wil, en dat kan inderdaad behoorlij kpittig zijn! Hier uit het zich niet echt in slaapproblemen (hooguit wat vroeg wakker), maar overdag klieren…
Sterkte met Bo!
Liefs, Anne
ja ik moet zeggen dat die laatste sprong hier heel erg mee viel, eigenlijk nergens last van, maar de 15 maanden sprong daarentegen was echt dramatisch met 4 kiezen en 4 hoektanden erbij. echt niet tof.
maar toen hij anderhalf werd ging het ook nog wel oke maar sinds een paar weken is het echt een peuterpuber geworden. met zijn up en down dagen en nachten.
@lalala: fijn meisie! en niet drukmaken, jij doet het helemaal top hoor!
nou eergisterenochtend ging het weer iets minder, half 7 wakker ipv 8 uur dus ik dacht ohjee dit gaat weer nergens heen, gister idemdito. en vanochtend was het kwart over 7, dus beter dan de dag daarvoor.
nu hopen dat het doorzet. Mijn moeder had donkere gordijnen (donkerbruin dik fluweel) voor het raam gehangen zodat het altijd pikdonker is daar als ik ze niet open doe dan maargoed doordat het vanochtend niet om kwart over 5 al licht was in de kamer sliep ie toch netjes door…gelukkig maar want ik weet uit ervaring dat hij echt niet verder slaapt als hij merkt dat het licht is op zn kamer s’ochtends… en thuis is het vrij donker maar nu het eerder licht is buiten, en wij bij opa en oma logeren zou dat dus een probleempje opleveren omdat ze eerst lichte gordijnen had hangen…enfin. het is opgelost en ik ben blij!
Fijn Inge! Hier was het 6.00 uur vanmorgen. Erik gaat de komende nacht uit logeren, dus ik kan lekker uitslapen. Kan ik sowieso op zondag, maar nu is het dan toch net nog iets rustiger. Heerlijk!
Groetjes,
M
Jeeeee uitgeslapen… 8.00 wakker 8.30 eruit. We waren gisteravond nog even weggegaan en ze lag er dus laat in (20.30) en dat wierp vanmorgen zijn vruchten af
Groetjes,
Michèle
@Mriek: uit logeren? en dan zn eerste keer onder een dekbedje? of wordt dat een dag later??
ik ben benieuwd!
dan is hopelijk de 6 uur passé
@Michele: ooh heerlijk! hier werkt dat nooit als ik rico later te bed doe, haha wordt ie expres nog eerder wakker
Heerlijk Michèle, top van Morgan!
Vanavond bij opa en oma nog gewoon in een slaapzak hoor Inge, hij doet nu wel z’n middagdutje hier onder het dekbedje. En het was direct stil, dus ik heb goede hoop!
Groetjes,
M
Oh lekker uitslapen Mriek. Hopelijk doet morgan morgen hetzelfde truukje. Ze ligt overigens nu ook alweer 2 uur te slapen bijna. Ga der zo maar even wakker maken.
Groetjes,
Michèle
Het slapen gaat eigen lijk wel goed,. op die ene nacht na dan. Voor de rest slaapt hij eigenlijk de laatste tijd beter, dan dat hij de laatse 6 maanden heeft gedaan. Soms wel tot 830!!
Het is alleen voornamelijk overdag dat ik het goed kan merken. Nu zit hem ook een kies dwars, dus dat speelt ook erg mee hoor. Het is heel erg claimen, constant bij mama zijn, maar als je hem oppakt is het ook niet goed, etc etc. Daarnaast is hij de laatste dagen echt aan het vooruit gaan met lopen, dus ook weer iets wat mee speelt.
Het gekke is alleen. Ik dacht dat we de weken dat Bo te vroeg was, al hadden in gehaald met de sprongen. Maar als ik nu kijk in mijn boek , zou die met 77 weken afgelopen moeten zijn, en Bo is volgende week 78 weken. Maar als ik zijn weken wat hij te vroeg is, er af haal, dan klopt het precies, dat hij van de week aan die sprong is begonnen. Ik snap het dus even niet meer. En ik meen ook altijd gelezen te hebben, dat als de sprong bijna voorbij is, dat het dan in 1 keer heel heftig is, en dat dit een week ofzo duurt, en dan is het klaar. Maar bij deze sprong is dat niet zo, of in ieder geval, ik kan dat niet terug vinden. Ik begrijp hem dus eff eniet, misschien jullie wel?
liefs woezel
@Woezel: ik begrijp niets van die kindjes…
Ik hoop het ook voor jou Michèle, dat Morgan je morgen wat uitslaapuurtjes gunt!
Groetjes,
M
Nou Rico lag er dus al wat later in zoals jullie in mama’s hoekje hebbe kunnen lezen… of ik heb het er niet bij vermeld…enfin dat was dus wel het geval.
ik maar hopen dat ie toch iets later wakker werd dan heel vroeg. om kwart over 7 (net als gisteren) wsa ie wakker.
ik werd bekogeld met zn tut en zijn knuffels en: mama!! (en dan smak geluiden maken hahaha)
eigenlijk ging het wel redelijk vanacht.
en bij jullie?? @Mriek: heeft erik lekker geslapen bij opa en oma?
@Woezel: jawel ik snap m wel,
de weken moet je er niet meer vanaf trekken omdat dat allang weer op 1 lijn zit
maar dat is dus echt zo! kwa sprongen zoiezo, staat ook in het boek, en anders in een anders op " spreekuur op de bank" van diezelfde schrijvers
@ Woezel ik heb gemerkt dat ze 17e sprong de laatst is maar ook meteen de langste. Het leek hier wel een soort examen. En elke keer als we dachten dat we er waren hup begon ze weer maar dan met iets anders. En ze begon ook al te pp-en dus het schoot echt niks op die dagen. En nu is het alleen pp buien gelukkig.
@ de rest het was 7.10 dat ik haar hoorde maar om 8.00 heb ik haar der uit gehaald. We gaan natuurlijk vandaag naar de dierentuin dus ik wilde ook niet bagger laat op staan. Ze lag overigens op der buik te kletsen tegen paddington en het konijn op de muur.
Groetjes,
Michèle
@Michele: ja bij ons was dat net iets anders, hier was de 15 mnd sprong drama en de 17 mnd sprong…tja die was er blijkbaar maar heb er weinig tot niets van gemerkt… gelukkig.
Wat lief dat ze op dr buik lag te kletsen!
heb je wel lekker geslapen?
Echt heel gaaf de dierentuin! veel plezier!
Wij gaan zometeen om 11 uur naar de pinkster markt.
Die begint hier voor de deur van mn ouders, ergens heel handig, maar rico’s bedje staat aan die kant ook…en er is ook harde muziek etc… hopelijk slaapt hij er doorheen.
de andere slaapkamer is ook aan die kant… dan hebben we de badkamer nog maar daar is het te licht.
Veel plezier Michèle en Inge, bij jullie uitjes!
Ik weet nog niet hoe Erik heeft geslapen. Dat berichtje zal nog wel komen, denk ik. Ik heb tot 9.30 uur gelegen, toen werd ik wakker van die brandende zon recht in onze slaapkamer. Tja, en probeer dan nog maar eens te slapen. Niet te doen, dus ik ben er uit gegaan. Ach, ook lekker toch, 9.30 uur? Da’s al beter dan 6.00 uur.
Groetjes,
M
@Inge, de dikke gordijnen bij je moeder hebben dus niet echt geholpen? Ik bedoel, je moest er toch nog vroeg uit?
@Mriek, heerlijk dat je zo lang kon slapen! Ik mocht vandaag ook uitslapen. Ik hield het, ondanks dat het héél licht was in de slaapkamer, toch vol tot 10.15 uur! En toen heel langzaam gedaan. Morgen mag ik er weer uit voor Eva. Ze liet mij gisteren slapen tot 08.00 uur, papa was de pineut en moest er vandaag uit om 07.15 uur. hehehehehe!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Papa balen, Rainbow? Wat heerlijk, tot 10.15 uur! Dat was ook een beetje mijn streeftijd, maar ja…
Erik heeft bij m’n ouders geslapen tot 6.30 uur, dus niets langer dan anders. Gelukkig maar, anders moest ik daar weer jaloers op worden. Zo’n gedoe, met dit weer.
Groetjes,
M
Oh lekker Mriek en Rainbow. Hopelijk slaapt morgan na vandaag ook lang. Ze slaapt nu in iedergeval nog niet. Zie dierentuin topic.
Groetjes,
Michèle
Ik zal dat topic meteen even lezen Michele, hopelijk was het leuk! Erik ligt nu weer in z´n eigen bedje. Doodop na vandaag. Hij heeft allemaal leuke dingen gedaan met opa en oma en baalde als een stekker dat ik hem weer meenam. De tien minuten die het kost om weer thuis te komen heeft hij gebruld, de stakker. Ik had het zweet onder m´n behabandje ervan (en nee, dat kwam niet van de temperatuur). Maar goed, thuis is het natuurlijk ook een stuk saaier.
Ik hoop dat we morgen allemaal lekker kunnen uitslapen!
Groetjes,
M