@Anne: iedereen doet het op zijn/haar manier en iedereen wil natuurlijk het beste voor haar/zijn kind, jij net zo goed en dat maakt je perfect genoeg!
niemand is perfect en niet iedereen doet hetzelfde.
ik begrijp heel goed dat je af en toe gewoon te moe bent en dat je dat even mee wil pikken. Het is niet erg dat je dat zo nu en dan doet, maar wat michelle zegt is ook wel waar… zeg nooit nooit, idd ook met rico’s kinderstoel hoor, maar goed Het is maar net of je kind het fijn vind in de stoel of dat hij streken heeft dat hij eruit gaat klimmen etc.
Dit doet rico dus niet anders liet ik hem er ook niet inzitten
@Michelle als toevoeging: je hebt gelijk hoor het zou zomaar wel eens ooit KUNNEN gebeuren, maar ik vind anderzijds ook… sommige laten hun kind rondlopen als ze zelf even iets doen… koken ofzo of naar het toilet… en dan kan het ook zomaar gebeuren dat je kind op de bank gaat klimmen en er verkeerd afkomt en met zn hoofd tegen de tafel komt bij wijze van… dus ja we zijn niet allemaal perfect, een ongeluk zit welliswaar in een klein hoekje ik wil alleen maar zeggen dat we allemaal vast wel dingen doen dat onbewust verkeerd uit kan pakken.
en tuurlijk weet ik dat het geen aanval is
je mag me er best attent op maken is alleen maar goed toch? proberen elkaar allemaal te helpen.
hier is het vanacht wel goed gegaan, half 8 werd hij wakker. wel hysterisch trouwens maar ja hij was zn tut kwijt![]()
daarna hebben we wat gedronken en gegeten en nu is hij zijn peuter gedrag weer flink aan het toepassen.
OF overal aanzitten wat niet mag OF constant aan mijn benen hangen dat ik geen stap kan verzetten. Tja we zullen het er mee moeten doen vandaag vrees ik
Jammer dat het bij jullie wat minder goed verliep… misschien was het de zon die zo fel naar binnen scheen? merkte wel dat Rico het bloedheet had vanochtend, om kwart over 6 al, ging m even checken toen ik naar het toilet moest, en het was 21 graden op zn kamer en hij zweette gewoon…