Gebroken nachten

3 punts gordel zegt niets hè of mijn kind is te mager maar Dylano krijgt daar zijn armen uit en gaat dan staan als hij de kans krijgt. Doet hij trouwens ook bij het fietsstoeltje En ze staan allebei op zijn strakst. Dus ook ik zou het niet durven riskeren.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ow en zeg niet dat doet mijn kind niet Blijf ze aub altijd een stap voor.

Liefs Michelle

Persoonlijk zou ik dat zelf ook nooit gedaan hebben, ik zou dat eigenlijk op geen enkele manier doen, ook niet in de box. In de box zou er in principe niks mis gaan, maar toch, mijn gevoel zegt toch anders. Ik vind het zelfs al niet fijn dat ik naar boven ga om bv de was te pakken ofzo, en Bo zit in de box. Maar ik ben wat dat betreft echt een piet lutje, en ga misschien daar ook wel te ver in.
Zelfs als ik naar de wc ga, heb ik alle deuren open, en zit Bo in de box. Op die manier kan ik horen wat hij doet.
Maar goed, iedereen moet dat voor zich zelf beslissen, wat hij of zij fijn vind, ik weet voor mij zelf wel dat ik misschien wat losser er in mag worden, maar dan nog zou ik hem nooit alleen in de kinderstoel laten. Ook hier 1 namelijk die zijn gewicht in de strijd kan gooien (vandaag voor het eerst gezien) en mooi dat hij de stoel dan doet wankelen!!

liefs woezel

Ik lig ook nooit te slapen als Seth in de kamer zit, maar gewoon te luisteren naar hem. Hij moet vaak lachen om bijv. bumba.
Hij zit er meestal dan 20 min voor, dus niet onwijs lang. Vind zelf ook wel dat het niet te lang kan, maar af en toe kan ik gewoon echt niet meer, en Seth vind het geen probleem.

Ik begrijp wel wat jullie allemaal zeggen, jullie hebben gelijk, en voel me eigenlijk ook wel een beetje schuldig dat ik het zo doe. Heb al regelmatig geprobeerd om er 's ochtends gelijk uit te gaan, maar ik breek dan echt na een een tijdje…

Liefs, Anne

@Anne: ik snap ook wat ze zeggen, maar ik blijf erbij dat als ik ook maar enigszins het idee zou hebben dat het niet veilig was hoe hij daar zat dat ik het dan ook niet zou doen. ik ga mijn kind niet bewust aan een dergelijk gevaar onderwerpen.
ik kan gewoon echt met 100%zekerheid zeggen dat hij daar no way uit kan komen ook omdat het tafelblad ervoor zit. leg er wat speeltjes op en hij kijkt ondertusse een beetje tv enzo. als hij ongedurig wordt hoor ik dat meteen en kan ik er ook meteen heengaan.
en je moet jezelf niet schuldig voelen, kom op nou! dat is vast niet de bedoeling van mede mama’s om je dat gevoel te geven.
ik voelde me ook even niet fijn toen ik deze reacties las, maar goed ik ga niet schuldig voelen omdat andere mama’s het misschien niet doen en het onveilig vinden. ik weet hoe hij in zijn stoel zit, en hij heeft als ik erbij zit wel is uit woede geprobeerd eruit te komen maar dat lukt ook totaal niet, en geeft ie het vrijsnel op. echt uit deze stoel komt hij niet uit niet als hij woedend is…laat staan als hij gewoon rustig tv aan het kijken is

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Alsjeblieft niet schuldig voelen!! Nergens voor nodig! Dat is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest.

@Inge, ik weet precies welke stoel jij hebt, en in jouw geval heb je naar mijn inziens wel gelijk, en geloof ik ook niet dat Rico daar uit kan komen. Dus wat dat betreft zit hij er wel veilig in. Iedereen moet de keuze voor zich zelf maken. Ik zelf dat niet zo snel doen, maar dat betekent niet dat het per definitie niet ok is, snap je? En de stoel wat jij hebt, is wel erg veilig (heb hem zelf ook, dus weet precies hoe die stoel werkt, en wat de plus en min punten zijn)

liefs woezel

Ik weet wat je bedoelde
jullie bedoelen better safe than sorry haha. weet dat het goed is bedoeld, maar ik weet dat hij daar safe zit. zeker als hij rustig tv kijkt, en trouwens hij maakt nooit onheil in die stoel. vind het lekker om erin te zitten.
daar is hij altijd het rustigste… dus dat is mooi

Ik weet wel dat jullie het niet bedoelen om me schuld aan te praten hoor
Maar zit er zelf ook al een tijdje over te denken.

Ik ben nu eenmaal gevoelig als het om Seth gaat. Wil het erg graag perfect doen (net als iedere mama waarschijnlijk), en wil ook graag dat anderen vinden dat ik het goed doe. Ik zeg dit niet omdat jullie nu allemaal moeten zeggen dat ik het wel goed doe
Maar, ik werk hier wel aan, om minder onzeker te zijn, en het gaat in principe erg goed, maar soms iets minder… als ik veel stress heb bijvoorbeeld.

Ik dacht zal het ook even uitleggen, en het is ook wel fijn om het even kwijt te zijn! Alleen wel een beetje off-topic…

Liefs, Anne

Anne je doet het hartsikke goed!!!

Liefs

@Inge. ik ha dezelfde stoel als jij en Dylano presteerde het om er in te gaan staan met het blad ervoor. En in drift zal het indd niet lukken maar als hij rustig de tijd heeft misschien wel dus pa op. En is niet om je aan te vallen maar dat weet je wel
Denk dat er niet een kinderstoel bestaat waar ze niet uit komen, als ze willen.

Liefs Michelle

Anne, je doet het echt super goed meid!!! Niet aan twijfelen, je bent een super mama!!!

liefs woezel

Pff kwart over zes was ze wakker. Voor mij geen probleem want ik begin vandaag om 7.00 maar zo sneu voor pappa weer enne ze zal straks wel weer bekaf zijn. Ach is ze in iedergeval op tijd wakker voor der APK vanmiddag

Groetjes,

Michèle

nou hier was het ook drama, niet leuk!!! Ik snap er niks van, waarom hij dit opeens heeft, alhoewel, ik zag wel zonet dat hij nu een loop oortje heeft aan 1 kant, gelukkig geen koorts. Maaar het zou kunnen dat dit er achter zit natuurlijk. Eerzst om 2230 , geen mogelijk stil te krijgen, dus toch maar een pyama pap gegeven. Toen kwam hij om 345. Eerst welte troosten door hem over zijn hoofdje te aaien, maar lukte niet!! Toen maar (wil hij normaal nooit) bij ons in bed, ik wist het echt niet meer. Ja hoor dat hielp, meneer sliep. Om 550, weer wakker, huilen, toen weer een pap fles, helemaal op!! weer terug in eigen bed gelegd, en hij is nu net een 20 minuten wakker. Maar wat een brak nacht , heb al tegen bo gezegd dat het slapen bij papa en mama in bed gelijk de eerste en laatste keer was. Normaal wil hij dat nooit en gaat hij spelen, maar dat is voor net dat hij weer iets vermoeider wordt waardoor ik hem na 10 minuten weer in bed kan leggen, en hij verder slaapt. Nu ging hij dus echt slapen. Niet de bedoeling geweest, maar na 1 keer is het toch geen gewoonte of wel
?

liefs woezel

@Anne: iedereen doet het op zijn/haar manier en iedereen wil natuurlijk het beste voor haar/zijn kind, jij net zo goed en dat maakt je perfect genoeg!
niemand is perfect en niet iedereen doet hetzelfde.
ik begrijp heel goed dat je af en toe gewoon te moe bent en dat je dat even mee wil pikken. Het is niet erg dat je dat zo nu en dan doet, maar wat michelle zegt is ook wel waar… zeg nooit nooit, idd ook met rico’s kinderstoel hoor, maar goed Het is maar net of je kind het fijn vind in de stoel of dat hij streken heeft dat hij eruit gaat klimmen etc.
Dit doet rico dus niet anders liet ik hem er ook niet inzitten
@Michelle als toevoeging: je hebt gelijk hoor het zou zomaar wel eens ooit KUNNEN gebeuren, maar ik vind anderzijds ook… sommige laten hun kind rondlopen als ze zelf even iets doen… koken ofzo of naar het toilet… en dan kan het ook zomaar gebeuren dat je kind op de bank gaat klimmen en er verkeerd afkomt en met zn hoofd tegen de tafel komt bij wijze van… dus ja we zijn niet allemaal perfect, een ongeluk zit welliswaar in een klein hoekje ik wil alleen maar zeggen dat we allemaal vast wel dingen doen dat onbewust verkeerd uit kan pakken.
en tuurlijk weet ik dat het geen aanval is je mag me er best attent op maken is alleen maar goed toch? proberen elkaar allemaal te helpen.

hier is het vanacht wel goed gegaan, half 8 werd hij wakker. wel hysterisch trouwens maar ja hij was zn tut kwijt
daarna hebben we wat gedronken en gegeten en nu is hij zijn peuter gedrag weer flink aan het toepassen.
OF overal aanzitten wat niet mag OF constant aan mijn benen hangen dat ik geen stap kan verzetten. Tja we zullen het er mee moeten doen vandaag vrees ik

Jammer dat het bij jullie wat minder goed verliep… misschien was het de zon die zo fel naar binnen scheen? merkte wel dat Rico het bloedheet had vanochtend, om kwart over 6 al, ging m even checken toen ik naar het toilet moest, en het was 21 graden op zn kamer en hij zweette gewoon…

@ Woezel een keer lijkt me geen probleem denk ik hoor. Zeker als hij er zo ie zo al geen gewoonte van maakt, maar hoe oud is Bo nu precies???

Groetjes,

Michèle

Bo is volgende week 18 maanden oud. En 1 keer lijkt mij ook niet zo heel erg, hij moest echter wel helemaal alchen toen ik hem zei dat we dit niet nog een keer gingen doen, dus in hoeverre hij het al begrijpt, dat weet ik niet, maar goed, ik hoop niet dat het nu vaste prik wordt, want dat wil ik echt niet!!

liefs woezel

Het zit indd in een klein hoekje Inge

Liefs Michelle

Kan het zijn dat ie met zijn laatste sprong bezig is?? Dat ie daardoor zo slecht slaapt en zo?? Morgan heeft best veel last gehad van deze 17 maanden sprong en dan in combi met een beginnende pp…

Groetjes,

Michèle

@Woezel: ja bo zat toch in zn laatste sprong? zal het wel aan liggen in combinatie met de rede waarom de rest ook wakker ligt en omschakeling van het weer telkens, ik slaap er trouwens ook slecht van

Ja hij is zeker bezig met die laatste sprong, en hij is echt niet te genieten overdag. Het is idd combi van een beginnene pp en de sprong. En hij krijgt ook nog eens een kiesje door. Dus het is dubbel op bij hem, best zielig eigenlijk…

liefs woezel