@Michelle: haha nee maar Rico en Dylano lijken in dat opzich ook al op elkaar
Gebroken nachten
Haha, hier is die cd ook favoriet:D
Ik ga zo ook lekker slapen, en ik hoop dat Seth morgen lekker uitslaapt
Haha!
Liefs, Anne
@Mriek; och germ wat vroeg! wilde hij daarna ook niet meer gaan slapen?
misschien (soms werkt het hier) als je warme melk geeft en hem daarna terugstopt wil ie nog een uurtje rustig in bed liggen? kun jij ook eens bijtanken!
hier was het vanochtend wel redelijk goed gegaan, om 6:15 was ie wakker, even huilen maar werd weer stil tegen de tijd dat ik de puf had om op te staan (zul je altijd zien)
toen om 7 uur blonkte hij tegen zijn bed met zn voeten, maakte er een heel muziekstuk van
En toen was het weer stil en om 8 uur werd ie pas echt echt wakker zodat ie er ook uit wilde. ik ook want ik was wel uitgeslapen. zometeen naar een vriendin wandelen, die moet nog 5 weken en dan is ze uitgerekend. ze heeft een nieuw huis dus ga even een kijkje nemen samen met Rico
Wij hebben al een paar weken geluk, dat Bo uitslaapt, vanmorgen was hij echter wel om 515 wakker, maar na een pap fles, sliep hij verder tot 820, dus das ook erg leker!!
K3 is hier ook favoriet, idd handjes draaien, en mamase! Bo gaat dan helemaal swingen en op zijn manier head bengen (ja knikken is het meer hahahahahaha)
Bo vind het liedje van the lion sleeps tonight ook helemaal gaaf, en de oude liedjes, zoals tita tovenaar, fabeltjes krant, pipi langkous, zijn ook favoriet!. en de metal van alex ook, die luistert hij altijd onderweg naar het kdv, en bo schijnt dan helemaal te swingen hahahahhaha
liefs woezel
Nee, dan is 'ie wakker. En aangezien we toch om 7.00 uur op moeten staan (als ik moet werken) heeft het niet veel zin om hem melk te geven en dan weer terug te leggen. Ik denk ook niet dat dat gaat werken, hij is dan gewoon uitgeslapen helaas. Ik moet het er maar mee doen vrees ik…
Groetjes,
M
Hier werd ze om 7.10 wakker omdat ik de trap op liep het licht aangedaan heb, ik kreeg een heel slaperig hallo mamma. Het was een beetje laat geworden voor de muppet door de ouderavond. Zie andere topic.
Groetjes,
Michèle
@Woezel: oejj kwart over 5 is ook niet prettig nee
maar idd gelukkig sliep bo daarna gewoon door weer… ik moet zeggen sinds een paar maanden doet rico dat echt niet meer… helaas!!
@Mriek: ja dan heeft dat half uurtje nadat hij zn melk gedronken heeft ook weinig zin… helaas pindakaas, als ie oud genoeg is zeg je gewoon; na 7 uur mag tekenfilm kijken onder en mama komt een uurtje later uit bed
@Michele: ik zal je topic eens lezen
Uhm… ik zit dit te lezen en weet gewoon niet mer hoe laat hij wakker was vanochtend
Ik weet wel dat ik moeilijk uit mijn bed kon komen, maargoed het was ook wat laat gister in verband met huiswerk. Volgens mij was het iets van half 7 dat hij wakker was.
Wel had hij gister veel moeite met in slaap vallen ivm het licht…
Liefs, Anne
Dan ben ik denk ik een slechte mama
Seth zit nu al wel eens voor de tv als hij wakker wordt, in zijn kinderstoel, waar hij niet uit kan, en papa en mama suffen nog een beetje verder in bed (slaapkamer is om de hoek), zodat ik daarna makkelijker eruit kan, haha
Liefs, Anne
Ach definieer slecht anne. Als hij het goed naar zijn zin heeft en het geen hele ochtend is.
Groetjes,
Michèle
oh anne ik doe dat ook wel is ooit hoor
komt niet heel vaak voor maar zeker wel eens in de 2 weken
en dan is het gewoon anderhalf uur ofzo, hij om half 6 uur wakker melk geven en dan zet ik m in de stoel als ie echt niet meer wil slapen
dan ga ik gewoon even terug naar bed. ik ben ooit vergeten de wekker te zetten omdat ik echt METEEN in slaap viel toen mijn hoofd het kussen raakte, toen werd ik pas om kwart voor 9 wakker haha hij had er 2 uur ingezeten en toen ik binnen kwam zei hij : daaa mama!
oke… hahaha
@Michele ik kan dat topic niet vinden waar je het over had… over dat ouderavond gedoe
Sorry, dan ben ik misschien een zeur maar ik zou mijn kind echt niet in de kinderstoel zetten als ik er zelf niet bij ben. Zeker niet om daarna nog even terug in bed te gaan. Je zal maar in slaap vallen en je kleine gaat allerlei gekke bewegingen maken, waardoor hij uit de kinderstoel valt. Daar moet ik echt niet aan denken.
Groetjes,
Sandra
oh maar sandra dat kan echt niet met rico’s kinderstoel.
3 punts gordel en een tafelblad ervoor die kan daar echt niet uit. zoiets riskeer ik anders ook echt niet hoor
Ik zou het zelf ook niet doen hoor. Dan ga ik nog wel even liggen als Morgan 's middags slaapt. Morgan werd laatst driftig, gooide der gewicht in de strijd en mooi dat ze zichzelf bijna omgooide.
Groetjes,
Michèle
tja zolang rico er veilig in zit vind ik het geen probleem, en het is echt een goede beveiligde stoel…de vorige die we hadden was dat minder dus daar deed ik het ook niet mee hoor.
maar verder, hij krijgt van tekenfilm kijken geen woede aanval en als ik echt te moe ben zo vroeg s’ochtends dan doe ik dat gewoon… lekker voor mezelf en voor rico want aan een vermoeide mama die amper op dr benen kan staan… nee ik moet er wel de hele dag voor m zijn en dan is het wel zo fijn dat ik ook wat met m kan gaan doen.