Gebroken nachten

ja ik was gewoon te laat gaan slapen, wilde transformers kijken en te vroeg opgestaan (7 uur begonnen met werken). Maar ik ben blij als muppet morgen gewoon weer tot 7.00 slaapt

Groetjes,

Michèle

Zo hier was ik ook weer even… Beetje rommelige dagen gehad. Nick was ineens ziek. Tenminste hoge koorts wat 3 dagen geduurd heeft. 1 dag was hij echt slecht in orde. De andere wat hangerig. Nu gaat het iets beter. Alleen snachts is hij toch wel onrustig. Zou het dan nu idd de kiezen zijn??? Sjonge het is al maanden geleden dat er een tand is doorgekomen. Van mij mag het nu wel hoor.
Het enige voordeel is dat hij smorgens wel langer slaapt. Zaterdag lag hij er pas om 20.30u in. We hadden bezoek en meneer had het reuze naar zijn zin. Dan vind ik het niet zo erg als hij lang wakker is. Hij heeft tot de volgende ochtend 8.00u geslapen. Dus later naar bed is nu wel later wakker. Maar dat was eenmalig. Ben al lang blij als ik savonds rond 7.30 ook even rustig kan neerploffen.

Vanmiddag wou hij al om 12.15 gaan slapen. Hij was echt moe. En hij was ook wel aardig hangerig. Nou ja, ik zal zn mondje maar eens in de gaten gaan houden.

@Rainbow: beterschap voor Eva!

Groetjes Bianca

@ Bianca, kleine tip, geen vingers in de mond steken om te willen voelen

Groetjes,

Michèle

@Michele: neeeeee absoluut niet. Na 1 x weet ik wel hoe die kindertandjes voelen in mijn vinger!!!

Groetjes Bianca

ha ha ha je snapt hem

Groetjes,

Michèle

@Michele…haha nou… als we een nieuwe woning hebben (wat nog wel een tijd kan duren hoor staan ingeschreven) en de spaarrekening weer wat op pijl hebben gaan we het daar eens uitvoerig (lees–>uitvoerig hahahaa) over hebben
uhum…dus…

@Mriek: ja echt maar de sfeer in huis gaat er ook aan he…ik bedoel het is vroeg wakker worden, peuter puberen, niet luisteren en wij maar politie agentje spelen…zucht dan ben ik op den duur idd stront chagerijnig en reageer ik dat af op papa aah arme ziel!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach had ie maar geen pappa moeten worden toch

Groetjes,

Michèle

Ik hoop dat Erik en Seth morgen wel weten wat ze willen:
Namelijk: Uitslapen:D haha!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Michele: ooh dat is hard! hahaha

nou rico heeft goed geslapen. rond 12 uur vanacht was ie wat aan het mijmeren maar niet dat ik mijn bed uithoefde ervoor.
vanochtend heb ik hem er om kwart over 8 pas uith oeven halen!
heerlijk!

@ Inge

Morgan was not amused vanmorgen. Ze lag om tien over zeven nog dik in dromenland en ze draaide zich nog maar een keer om toen ik haar wakker probeerde te maken. Ik merk dat ze dan echt wakker moet worden want ze doet langer over der brood en alles dan. Als ze al wakker is valt ze zo aan zeg maar. Dus het was gezellig vanmorgen

Groetjes,

Michèle

Het was hier 6.20 uur, maar meneer lag rustig in z’n bed K3 te zingen (helemaal fan van ‘handjes draaien’), dus ik kon tot 7.00 uur in m’n bedje liggen doezelen. Toen eruit, want een werkdag vandaag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha lief is dat he als ze zingen. Morgan is hier helemaal into poesje mauw. Je h oort de melodie en af en toe voor mij en mauw maar het is zo schattig.

Groetjes,

Michèle

@Mriek. Jesse vindt dat ook een leuk liedje

Hier een meneer die boos was dat hij wakker werd gemaakt om 8 uur voor het kdv. Hij was er niet blij mee

Liefs

quote:
Het was hier 6.20 uur, maar meneer lag rustig in z'n bed K3 te zingen (helemaal fan van 'handjes draaien'), dus ik kon tot 7.00 uur in m'n bedje liggen doezelen. Toen eruit, want een werkdag vandaag!

Handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes op de wereld doe me na, a-ha, a-ha! Dat is inderdaad een leuk liedje! Eva kent het nog niet, maar wij hebben wel die CD en mama zingt het nu heel vaak voor haar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://bd.lilypie.com/z6Pzp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

Bij de ‘politie’ is hier ook favoriet.

Liefs

Volgens mij moet ik weer een cd gaan kopen

Groetjes,

Michèle

Wat gezellig al die kindjes die zingen.

Tim vind het erg leuk als papa of mama zingt, maar zelf zingen doet hij niet.

Groetjes,
Sandra

Hmm waarom zingen zoveel kindjes rond Rico’s leeftijd al melodietjes???
Rico heeft daar totaal geen benul van nog!

Inge niet zeuren hè, Rico praat al dat doet Dylano ook nog niet laat staan zingen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jaaaa, K3 rocks!

Handjes draaien, bij de politie, helemaal leuk. En natuurlijk oefent mama druk met Erik op de dansjes. Ik moet zeggen: ik ben niet eens zo slecht. Jammer dat K2 zoekt K3 al afgelopen is…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker