@Rainbow: jij hebt een aparte wekker… 97.30 uur
Liefs, Anne
@Mriek: ik ben nadat ik mn bericht schreef even gaan slapen want het was niet veel, nu gaat het redelijk na een paar bakken koffie. haha
maar goed papa moest net weg dus ik heb net Rico eruit gehaald.
heb hem even in de kinderstoel gezet met een koekje en wat drinken en baby tv aangezet. ik ga dus nu even rustig mn haar wassen want gisteren had ik er een hoop schuim en spray inzitten omdat ik zin had in krullen…met als gevolg nu een vette kop haha en douchen doe ik niet als rico alleen is anders.
Maargoed hij heeft net wel goed geslapen dus hopen dat het vanavond wel weer normaal gaat.
en NOG ben ik wat brak… hopelijk als ik met mn hoofd onder de kraan heb gezeten dat het wel weer gaat.
@Rainbow: wat sneu voor Eva! heeft ze veel last van diarree?
gerum! beterschapskusje!
en idd het viel me net als Anne ook al op dat je een aparte klok had
Morgan ligt er alweer in. Ze slaapt sinds kort met de deken over zich heen en ik moet zeggen ze slaapt er een stuk sneller door en een stuk rustiger
Groetjes,
Michèle
@Michele: alleen deken en geen slaapzak? gaat ze niet meer met dr benen door de spijlen? dat probleem heeft rico namelijk dan…
@Mriek; ja was heerlijk!
rico is net pas 10 minuten stil… weer een uur en kwartier liggen schreeuwen
@ Inge nee beide. Ze wil ineens de deken over zich heen. Over 4 maanden mag ze een dekbedje
Vanmorgen sliep ze nog toen ik wegging, maar grote kans dat toen ik de deur achter me dicht trok ze wakker was. Das altijd bij haar. Heb zelf wakker gelegen vanacht, maar ja eigen schuld, heb me gisteravond iets te veel laten gaan met de koeken.
Groetjes,
Michèle
Hoe hebben de dames vannacht geslapen? Deze dame tot 5.45 uur, toen was kleine man alweer wakker. Daar is echt geen peil op te trekken; de ene keer tot 7.30 uur en dan nu weer een paar dagen zo vroeg. Irritant!
Groetjes,
M
@Michele: ja rico ook ongeveer over 4 maanden.
hopelijk wordt het dan geen drama dat hij zijn eigen benen tussen de spijlen gooit…
maar rond 2 is het ook een peuterbed toch?
@Mriek: pff ja kwart voor 6 dat is niet tof… Rico kwart voor 7 en ik was nog zo moe. laatste tijd vaker last van dan vind ik het zo moeilijk om op te staan en heb ik een ochtend humeur
vanacht was wel goed gegaan alleen gisterenavond wilde hij niet slapen maarja…
Hier werd Seth vanochtend om 5.15 wakker
Toen ging hij weer slapen, om vervolgens om 6 uur nog een keer wakker te worden, en uiteindelijk kwam hij om 7.15 uur uit bed, dus dat was nog te doen.
@Mriek: Vervelend dat hij weer zo vroeg was! Zou fijn zijn als er een beetje regelmaat in zat!
Liefs,Anne
Dus Seth heeft ook lekker zitten rommelen s’ochtends vroeg…
Ik vraag me toch af hoe dat komt dat vrijwel alle kindjes dat nu doen.
of doen dat gewoon de kindjes van anderhalf en ouder?
@ inge, kan hoeft niet. Ik heb zelf zoiets van als ze uit bed gaat klimmen krijgt ze een ander bed. Ze past nog goed in der ledikant dus even wachten nog. Ze begint nu met der slaapzak open maken tot halverwegen en dan gaat ze met der voeten zitten spelen.
Enne volgens pappa was ze rond half acht wakker. Dus niet toen ik wegging.
Groetjes,
Michèle
nee dat is waar, waarom nu al geld uitgeven als het kan wachten toch?
zo denk ik tenminste… je gaat ook geen maat groter kleren kopen als het nog makkelijk met een maatje 80 kan (bij wijze van dan)
maar toch denk ik dat ik pas slaapzak af ga… als hij in een peuterbed slaapt. want ik kan me vorig jaar zomer nog wel herinneren toen hijg een slaapzak aan had door de hitte…drama dus ja…
oh enne kopen jullie meteen een tiener bed of eerst een peuterbedje?
Dat moeten we even kijken. Ik denk een tienerbed anders moet ik straks weer een ander bed kopen alleen zet ik er dan wel een randje op dat ze er niet meteen uitkukkeld. Maar ik ben er nog niet helemaal uit. Het is wel weer meteen zo groot.
Groetjes,
Michèle
ja zo dacht ik eerst ook, maar anderzijds, een peuterbedje is idd makkelijk om in te wennen, ze zien er vaak leuker uit, en ze doen er maar heel kort mee zodat je ze makkelijk nog voor een mooi bedrag kunt verkopen
Wij willen nog een tweede he inge dus ik moet dan twee bedjes opslaan…
Groetjes,
Michèle
ja dat is waar… ja ik moet zeggen wij zijn er ook een beetje op terug gekomen, op het feit dat ik zei dat er geen 2e komt… beginnen toch beide wat anders te denken
Ik was ook poepchagrijnig hoor Inge, ik vind het echt NIETS AAN als Erik zo vroeg wakker is. Blegh. Helemaal niet na een paar dagen waarop 'ie langer heeft geslapen.
Dus Seth heeft ook al zo liggen rommelen vanmorgen? Wist niet wat 'ie wilde, dat is duidelijk. Gelukkig is 7.15 uur toch best oké? Ik doe het er voor, hoor.
Groetjes,
M