Hier was het weer 6.00 uur. Potver.
Groetjes,
M
haha ja Mriek dat zou werken
Hier sliep meneertje tot 10 over half 7,
naar mijn idee te vroeg dus.
hij ging wel op tijd slapen en sliep meteen in.
maar vanochtend dus wat vroeger wakker maar beter dan de afgelopen dagen.
uiteindelijk heb ik hem om half 8 eruit gehaald omdat ie redelijk rustig bleef.
toen stond papa ook op en ben ik snel mn bed ingesprongen en sliep tot 10 uur
Ik zei toch cadeautje voor je verjaardag Mriek
Hier kwar voor 7 Maar is lekker in bed gebleven tot 8 uur. Is eigenlijk altijd, hij is heel tevreden in zijn bedje
(ff afkloppen)
Liefs Michelle
Ooh michelle, dan kunnen we elkaar de hand geven of eigenlijk Rico en Dylano met hun 10 over half 7/kwart voor 7
wanneer komt de tijd dat we weer uit kunnen slapen Ach mag niet klagen ik hoef er maar om de week uit voor Dylano en het mannetje is sowieso to 8 uur tevreden in zijn bed. Misschien nog wel langer ook maar dat probeer ik aar niet uit
Liefs Michelle
Ik mocht gelukkig lekker lang uitslapen vanochtend, want het was vroeg vanochtend toen ik mijn bed in ging
Ben nu ook helemaal gaar, haha!
Seth heeft wéér last van zijn kiezen, gisteravond ineens weer een zure luier, en gelijk zijn billen weer vuurrood en ontzettend pijnlijk!
Er is nu onder ook 1 kies door.
Maar even een vraag:
Een kies heeft toch meerdere punten, dus als er 1 punt door is, dan moet er toch wel nog 1 komen, of niet? (snappen jullie het?)
Liefs, Anne
@Michelle: haha moet je nagaan en jij hebt al een dochter rondlopen… heb je toen ze zelfstandiger werd een tijd kunnen uitslapen zet je nog een mupke op de wereld kan je weer niet uitslapen en ik loop nu al te klagen dat ik niet uit kan slapen
@Lalala: heel herkenbaar, die rode billen
het is net alsof Rico een blaasje opzijn bil heeft die open is gegaan. echt heel zielig ook veel rode billen en zure poep.
maar ik voel nergens de laatste kiesjes! dat die dingen maar opschieten
Oh by the way… je vraag.
Bij Rico duurde het heel lang met die eerste 4 kiezen…Ofja… boven kwamen ze eerst “door” (de eerste puntjes) Toen onder, en onder waren ze eerder volgroeit dan boven… dat duurde bijna 2 maanden bij hem voordat ik dacht ja nu groeien ze goed, en 3 mnd toen ze helemaal doorwaren boven. terwijl ze onder na een week of 2 al helemaal volgroeid waren heel maf is dat
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 15 May 2010 16:26:02
@Anne zijn 4 puntjes als ik het goed heb. en die kiezen duren zooooooooooo lang. Hier 4 maanden bezig geweest voor ze doorkwamen maar toen wel allemaal tegelijk. (4 dus). Hij moet er nu nog 4 mar zie er nu al tegen op
Liefs Michelle
Hier was het 5.50 uur! Ik was in een diepe droom en dacht Eva te horen. En ja hoor…ze huilde. Ik baalde! Wat een tijd en dat op zaterdag! Toen ik haar kamer in kwam, rook ik alweer dat ze gepoept had. Ze heeft nog steeds diarree en ook knal- en knalrode kapotte billetjes. Ik heb haar verschoond. Toen was ze alweer naar mijn neus aan het wijzen en zei ze: toet toet. Ik dacht: ‘Nee he, ik wil niet dat je al zo wakker bent!’ Ik zei dat ze moest gaan slapen, dat alle beesten en kindjes nog sliepen. Ze viel toch weer in slaap…tot 09.15 uur! Kon ik toch nog uitslapen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wauw Rainbow, 9.15 uur! Werd jij even verwend!
Michelle, je had gelijk. Het was idd een cadeautje. Slim kind heb ik hè…
Ik kan morgen weer uitslapen, joehoe! Heb nu al voorpret.
Groetjes,
M
oh bah even beklag doen.
Rico lag er om kwart over 7 in en heeft serieus gekresen alsof zijn leven ervan af hing. om kwart over 8 merkte ik dat ie gepoept had dus verschoond (dit gebeurd normaal nooit dat hij poept nadat ik hem zijn nachtpamper heb aangedaan)
Toen was het nog steeds brullen krijsen buiten adem van het huilen etc.
temp gemeten was niks mis. 37,1…
toen uiteindelijk na een pcm en een slokje water viel hij tussen half 10 en kwart voor 10 in slaap… oh echt het was 1 grote krijs partij en volgens mij is hij morgen hees zolang aan 1 stuk dat hij aan het krijsen bleef… echt niets hielp en ik heb ipv een gebroken nacht een gebroken dag/avond gehad
nu hopen dat hij morgenvroeg wat langer blijft slapen, dat zou wel zo fijn zijn. We hadden bezoek gehad maar door het op en neer geloop hebben we weinig kunnen praten.
Echt sneu ik denk dat het zijn kiezen zijn. en een deel verlatings angst want ik mag werkelijk nergens anders heen dan bij hem zijn…zolang ik m vasthoudt is het goed.
nou truste meiden… tot morgen middag
Vervelend Inge!!
Ik hoop dat hij nu nog lekker ligt te slapen in ieder geval!
Vandaag was Seth weer om 6.0 uur wakker:S
En papa mag vandaag uitslapen, dus ik zit nu met Seth, en we gaan zo maar een ontbijten!
Liefs, Anne
Ik had morgan gistermiddag even meegenomen naar mijn vader en gezien dat zelf nog een groot kind is en dol op speelgoed heb ik geen kind aan der gehad. Ze moppert ook altijd als we naar huis gaan. Thuis had ik toscaanse worstjes, 1.5 lepel verse wortels en 1.5 lepel aardappels en der bord is helemaal schoon leeggegaan (!) zonder een vertogen wordt. Der vla is 3/4 opgegaan. Ze sliep bijna meteen om half ach en om half 8 werd ze pas weer wakker om vervolgens om 8 uur zachtjes mamma mamma te roepen… Halaluja ik heb een wonderkind gekregen… klop klop klop.
Groetjes,
Michèle
Ja vervelend is dat he, rico was ook om kwart voor 6 wakker anne niet leuk!
en de hele nacht heeft hij onrustig geslapen veel huilgeluidjes etc…
om kwart voor 6 was het dus echt huilen, maar om kwart over 6 viel ie weer in slaap, tot kwart voor 7 en toen heb ik hem er een kwartiertje later maar uitgehaald
@Michele: wat fijn voor jullie een fijne nacht gehad en goed gegeten! beter! morgan is op de goede weg!
Ha ha ha ik ga er niet meteen vanuit dat ik nu het engeltjes gekregen heb dat iedereen wil hoor, maar gister en vanmorgen was een aangename verrassing.
Groetjes,
Michèle
Balen dat Rico zo spookte gisteravond en vannacht. Ben je erg brak Inge? Ik mocht uitslapen vanmorgen, heerlijk. Heb tot 10.30 uur gelegen. Toen ik wakker werd vond ik het heel stil beneden en papa bleek met Erik te zijn gaan fietsen. Dus ik kon ook nog even rustig op gang komen. Ik klaag niet dus, ondanks dat Erik wel om 6.15 uur wakker was vanmorgen…
Groetjes,
M
Eva hoestte vanacht verschrikkelijk! Ik ging er tegen drie uur maar even uit, om haar hoestdrank te geven. Stond ze heel zielig rechtop in bed en ik rook al dat haar luier weer vol zat. Dus maar meteen verschoond. Daarna heeft ze tot 97.30 uur geslapen, dus dat was goed te doen!
Groetjes Rainbow, trotse mama