Da’s waar. Ik duim dat jij morgen niet om 6.00 uur wakker wordt gemaakt!
Groetjes,
M
Nou dan duik ik er nog wel even in als ik haar weggebracht heb of ik stuur der alleen naar de creche. Hij ligt om de hoek ze moet nu toch wel weten hoe ze moet lopen toch
Groetjes,
Michèle
Ik vind van wel…
Wat heerlijk, dat je weer lekker je bed in kunt duiken als je haar weg hebt gebracht. Ik wil ook!
Groetjes,
M
LAten we het maar niet doen ze moet langs de kinderboerderij dus ikvraas dat ze dan te laat of niet op het kdv komt
ha ha ha tja wat let je
Groetjes,
Michèle
`@Michele: haha ik moest erg lachen om wat je schreef over dat ze nu wel weet hoe ze moet lopen
maarre jij duikt je bed weer in, HEERLIJK, ik moet morgen heel vroeg weg. heb onderzoeken in het ziekenhuis.
zul je zien dat rico net een goede nacht heeft en pas om 8 uur wakker wordt dat ie dat is doet als ik er niet vroeg uithoef
Klop, klop. Hier gaat het alweer een paar ochtenden goed. Het werd langzaam steeds wat later en nu zitten we gewoon weer op 07.30 uur. Vanochtend zelfs 07.45 uur. Is maar een kwartier later, maar toch! Ik hoop echt dat het zo blijft, want ik werd echt pis-sjaggo van dat belachelijk vroege opstaan! Klop, klop, klop.
Groetjes Rainbow, trotse mama
Fijn dat Eva weer langer slaapt! Hier was het vanmorgen weer pas 7.30 uur, ik weet niet wat me overkomt.
Groetjes,
M
Ik ben er uit gebleven. Ondanks dat ze om half 7 kwam ben ik goed uitgerust en ik probeer de woningbouw te pakken te krijgen. Morgan had er overigens goede zin in. Ze had haar brood nog niet op of ze pakte haar jas al. Ze wilde niet eens dora afkijken.
Groetjes,
Michèle
Da’s fijn, dat ze zo graag naar het kdv wilde. Het gaat daar wel goed met haar hè, ze is helemaal gewend?
Groetjes,
M
@ mriek ja inderdaad ze heeft het onwijs naar der zin en ze is helemaal het vrouwtje daar. Ik merk wel dat ze een van de oudste is in de groep. Ze heeft weinig uitdaging aan de andere kindjes hopelijk is dat in de peutergroep meer straks.
Groetjes,
Michèle
De nachtrust van Nick is eventjes wat minder. Hij was gisteren ineens ziek. Zomaar 39 koorts. Ik vond hem warm en dacht laat ik eens meten. Maar had niet gedacht dat het zo hoog was omdat hij redelijk goed te pas is. Nou ja, savonds wat minder. Hij kon de slaap niet echt krijgen en was om 23.30 nog aan het praten. Vannacht een paar keer wakker geweest dus mama eruit. Vanmorgen heeft ie zijn pap gehad en toen wou hij bij mama in bed liggen. Normaal is ie ontzettend druk maar nu legde ik hem naast me neer en heeft ie heerlijk geslapen en mama ook tot 9.15u. Toen heb ik hem nog in zijn eigen bedje gelegd waar hij nog verder sliep tot 10.15. De dag tot nu toe was dus een rommeltje. Hij lag ook pas weer om 13.45 u op bed. Met een sinasprilletje. Want hij had toch nog een beetje koorts.
Ik denk dat het verstandig is om hem na een uur of 1.5 weer wakker te maken anders is het vannacht natuurlijk weer bal. Hopelijk is hij morgen weer wat beter.
Groetjes Bianca
@Michelle: dat zal het zijn!
@Michèle: fijn dat ze haar draai heeft gevonden. Heb jij genoten van je dag?
@Benick: beterschap voor Nick. Hopelijk voelt 'ie zich morgen alweer stukken beter!
Groetjes,
M
Ha ha ha nou ja genoten, ik heb 2 dvd films lang staan strijken. Dus ik had best last van mijn rug en mijn benen. Ik kan echt eigenlijk niet meer zo lang staan, maar goed het is weg. Ik heb het in een vacuumzak gedaan. Ik moest wel weer even slikken hoor en dan zijn dit niet eens de kleinste maatjes die ik heb vergeruimd nu. Pappa heeft de zak naar bovewn gebracht en ik heb daarna nog even lekker op de bank de nieuwe ouders van nu zitten lezen. Dus ja half genoten van de rust maar vooral van de productieviteit. Enn muppet is is ook rustig gaan slapen nu maar hopen dat ze morgen niet te vroeg komt
Groetjes,
Michèle
Goed gewerkt dus! Nu maar hopen dat je morgen kan uitslapen, kan je even goed uitrusten!
Groetjes,
M
Ha ha ha inderdaad, maar eh we hebben het er niet meer over anders leest ze het en komt ze prompt om 5 uur
Groetjes,
Michèle
Hmmm, vanochtend weer even een vroegere vogel: 06.50 uur. Was hopelijk een foutje! Hahaha. Ben wel bang dat ze morgenochtend ook vroeg is, vanwege haar diarree. Zo’n luier vindt ze echt niet fijn! En het is mijn ochtend. Dusss…
@Benick, beterschap met Nick!
@Michele, Eva is nu ook mee van het oudst in haar groep. Nu pakt zij de speeltjes op die de baby’s laten vallen. Het lijkt zo kort geleden dat anderen dat voor háár deden! Gelukkig heeft ze twee vriendinnetjes van haar leeftijd, want die baby’s zijn natuurlijk niet om mee te dollen. Als ze 2 is mag ze naar een nieuwe groep en is ze weer de kleinste!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Het was 7 uur, half 8 dat ze er uit wou. Kan ik wel mee leven. Merk alleen dat ik nog wel wa last van me rug heb na het lange taan van gister. Maar dat gaat ook wel weer over.
@ Rainbow hier inderdaad ook zo. Alleen omdat ze bij morgan op de aansluitende groep geen plaats hebben op de donderdag en mijn ouderschapsverlof afloopt in augustus gaat ze naar boven naar de peutergroep dus weer ‘nieuwe’ gezichten. Ze ziet ze overigens buiten genoeg hoor en het pand is hetzelfde. Ik ga haar wel dan als ze twee is al inschrijven voor de BSO want ik heb geen zin om dat weer geen plek te hebben. Is wel 2 jaar van te voren maar je weet het nooit hier.
Groetjes,
Michèle