Gebroken nachten

Wel even kloppen he Anne

Groetjes,

Michèle

ik neem aan dat iedereen zijn kind toch voldoende aandacht geeft, maar misschien te weinig dat zou kunnen.
in rico’s geval is dit niet zo haha daar heb ik de hele dag tijd voor om met m te spelen. af en toe ben ik blij met een momentje inge zijn

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@mini-boy: dat staat ook in mijn PPT-boekje. Hebben we dezelfde?

Fijn Anne, dat Seth tot half zeven heeft geslapen. En Inge, jij hebt zeker goed kunnen bijtanken. Ik hoop dat mij dat ook is gegund vannacht.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik duim voor je Mriek. Hier was ze zo vertrokken kan een goed teken zijn maar ook een slecht. Ik hoop maar dat ze morgen ook om 7.00 nog slaapt dan ben ik al tevreden.

Groetjes,

Michèle

Ik duim ook voor jou Michèle! Hier ging het licht ook al rond 19.15 uur uit en hoop op een klokje rond vannacht. Tenslotte ben ik morgen vrij en wil ik wel iets langer blijven liggen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha hier idem dito, maar ik heb de mazzel dat ik vrijdag ook vrij ben en pappa niet en morgan lekker naar het kdv gaat.

Groetjes,

Michèle

Wat heerlijk, zo’n dag in het vooruitzicht! Geniet er alvast van. Neem maar een lekker taartje op mijn gezondheid, ik ben dan namelijk jarig…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh klinkt goed zal ik zeker doen, maar ik feliciteer je vrijdag pas hoor

Groetjes,

Michèle

quote:
ik neem aan dat iedereen zijn kind toch voldoende aandacht geeft, maar misschien te weinig dat zou kunnen.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Bedoel het niet negatief meis. Ik weet van mezelf dat als ik niet lekker in mijn vel zit (gewoon dip moment) dat je dat ongemerkt kan afreageren op je kindje. En het gaan niet om aandacht geven maar om positieve aandacht. Dat is nog best een verschil. Als ik van mezelf uit ga … was ik in het begin heel erg bezig met wat ik wel/niet goed vond etc. Maar nu ik geleerd heb dingen positief te brengen is het veel gezelliger en leuker met Jurian … snap?

Het is ook vooral bedoelt voor kindjes die snachts erg onrustig zijn. Bijv zelf uit bed komen, heel de avond liggen roepen etc. Die lijken aandacht tekort te komen… en hiermee wil ik NIEMAND AANVALLEN… maar gewoon als tip… probeer een kwartier voor het slapen de boel de boel te laten en lees hem / haar gezellig voor … even ontspanning. Daarna lekker relax het bed in

Lilypie In verwachting Ticker

Is goed Michèle, ik was ook niet aan het solliciteren naar een felicitatie hoor…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik snap op zich wel wat je bedoeld Mini-boy!

Hier klopt het wel redelijk, sinds een tijd gaat papa altijd na het eten met Seth stoeien, en lezen we daarna nog wat boekjes ed.
Hij slaapt ook al een hele tijd goed door 's nachts:D
(Behalve vanacht, want papa had hem met korte mouwen in bed gelegd… hij had het koud!!!)

Maar, ik denk dat het niet in alle gevallen op gaat.
Ik denk dat ze af en toe ook gewoon even lekker vervelend zijn

@Michèle: Ik heb op school bijna de tafel doormidden geklopt
En het heeft geholpen, want vanochtend was het weer half 7:D

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Bleeeeh wat heeft dat kind zeg, nou mag ze uitslapen komt ze om 6.00. Wel gezegd dat ze weer even moest gaan slapen, maar ze heeft tot half 8 liggen kletsen en zo. Oke das nie het ergste van de wereld, maar ik had zo graag tot minimaal 7.00 geslapen. Misschien volgende keer een wekker zetten denkt ze misschien dat ze wel kan blijven liggen

Groetjes,

Michèle

Balen meid! Hier hoorde ik op een soort onbewust niveau wel wat geluidjes uit de slaapkamer van Erik om 6.45 uur (op zich al keurig!), maar het was niet zo hard dat ik er wakker van werd. Uiteindelijk om 7.30 uur uit bed, ongelooflijk hè? Toen werd ik wel meteen getrakteerd op een enorme poepluier tot tussen z’n schouderbladen. Nou ja, niet alles kan altijd meezitten…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha!!
Je was in ieder geval wakker genoeg om even goed te poetsen

Liefs, Anne

@Mini-boy,
ik begreep je verkeerd denk ik sorry,
idd dan is dat hier ook wel is het geval, dat ik even iets minder aandacht geef als ik minder in mn vel zit.
maar dan vooral op deze manier:
Dan ga ik vanuit de bank lieve dingen tegen hem zeggen en laat ik m meer aanrommelen.
dan zit ik niet zoveel bij hem op de grond o met hem te spelen.
vandaag b.v. (en dat is in zn slaap af te zien hij viel meteen in slaap)
toen had ik zijn nijno (konijn) en pooh (poohbeer) gepakt, en hij pakte het vast en “dook” ermee op de grond en ging ze plat knuffelen.
toen ging ik er heel belachelijk bijliggen om mee te knuffelen
hij kwam toen telkens in mijn armen gerent toen ie opstond
en we hebben samen heel lang zitten bouwen met blokjes.
dat doet m dan wel heel goed, dan is hij ook niet zo lastig in zn peuter streken merk ik.
het is gewoon waar wat je zegt, als je ze minder aandacht geeft en ze hebben het op dat moment nodig, gaan ze het op een vervelende manier proberen dat aandacht trekken.
en s’nachts zijn ze dan zo chagerijnig bij wijze van spreken… dat ze veel wakker zijn.
Maar ik bedoelde dat we onze kindjes wel aandacht geven maar soms misschien teveel van een ‘afstand’ ipv er veel bij te gaan zitten.
idd op dagen… als je je rot voelt of gewoon druk bent met andere dingen.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Mriek daar had ie dus in stilte op liggen broeden

Groetjes,

Michèle

@Anne en Michèle:

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek he jij hebt uit mogen slapen

Groetjes,

Michèle