Gebroken nachten

Balen Anne! Hier was het 6.15 uur weer, maar ja…hier is het normaal, dus ben eraan gewend. Nou ja, gewend is een groot woord. Maar wind me er niet meer over op in ieder geval…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Anne: wat vervelend! maarr… heel herkenbaar
wat is dat toch he met die ukkies van ons!

@Mriek: haha dus bij jullie ook vroeg vanochtend…

yek… Hier ben ik er 5 keer uitgegaan.
of nee, 4 keer, de 5e keer was voordat ik zelf naar bed ging.
ooh echt…ik ben moee!!
en rico is vervelend aan het doen, overal aanzitten wat niet mag, ikb en gewoon duizelig van het weg halen corrigeren en straffen.
de hoek is echt GEEN optie, zodra ik me omdraai rent hij alweer weg.
en zo dus bijna 20 minuten doorgegaan tot ik het ZAT was, en m uiteindelijk in de box zette… zonder bodem want die is weer doorgesprongen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik dacht: Kom weer eens kijken op dit drukbezochte topic hoe onze lieverdjes het doen snachts…

Nora slaapt de laatste tijd pas erg laat. Ze babbelt en rommelt tot een uur of half negen. Dit betekende wel dat ik zondag pas om kwart over 8 wakker werd terwijl het mijn ochtend was (geen moederdaguitzondering… ) dat is toch wel luxe! Morgen moet ik alleen aan het werk en haar daarvoor naar het KDV brengen, dus zal haar misschien zelfs wakker moeten maken… das lang geleden!

Hoop wel dat ze snel het avondritme weer terug heeft. Om kwart voor zeven roept ze al bed bed mamma… Dus dan leg ik haar om zeven uur in bed. Ze heeft het alleenzijn in haar kamertje blijkbaar erg hard nodig… Meestal valt ze na verloop van tijd ook wel uit zichzelf in slaap. Alleen een enkele keer dat ze echt begint te huilen. Vaak staat ze dan in haar bed en soms heeft ze dan de wasmand naar zich toe weten te halen en ligt heel haar bed vol met haar vuile was…

Maar voorlopig genieten we de komende dagen nog maar even van het uitslapen… Mn man is nu voor de tweede week vrij en ik vanaf woensdag weer. Lekker even een paar dagen ertussen uit zo, heerlijk!

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan was wakker toen ik de deur uit ging. Althans ze wordt dus blijkbaar wakker op het moment dat ik de deur achter me dichttrek dus pappa naar beneden en brood pakken voor haar. Meestal reageerd ze daar op. Nu niet, ze was weer in slaap gevallen en om half 10 werd ze pas weer wakker. Oh ja en nu ligt ze weer op bed zei hij net en was ze alweer in slaap aan het vallen alleen laat hij haar nu niet te lang liggen.

Groetjes,

Michèle

zo zo michele wat een luxe…HALF 10 haha doe mij ook zo’n ochtend!

Schat weet je hoe laat ik op mijn werk was dus zo leuk vond ik het niet (voor mezelf dan he voor pappa wel)

Groetjes,

Michèle

nee dat snapte ik michele, ik had het ook over je mannetje

Ha ha ha die zat beneden omdat ze eerst wakker geworden was. Tijdens haar brood pakken realiseerde hij dat ze weer in slaap gevallen was

Groetjes,

Michèle

Bij ons was Nick gisteravond per ongeluk vroeg naar bed gegaan. We waren zo snel met alles dat toen we beneden waren het nog 7 uur moest worden.
Tegenwoordig ligt hij niet eerder op bed dan half 8.
Resultaat: vanmorgen om 6 u klaarwakker. Tja…

Nu ligt hij weer heerlijk te knorren in zijn bedje. Morgenavond mag hij weer later naar bed.

Groetjes Bianca

Nou, hier was het vanochtend 5.45 uur, het wordt steeds vroeger!!

We proberen nu het ritme een beetje te doorbreken, aangezien hij doodmoe is, en dan vaak juist slechter gaat slapen 's nachts. En dan overdag weer slechter, en zo komen we in een neerwaartse spiraal.

Dus, nu hebben we hem al 2 dagen achter elkaar 2x op bed gelegd overdag en hij sliep 2x 1,5-2 uur.
Nu hopen dat het 's nachts ook beter gaat!

Weltrusten!

Liefs, Anne

Hier was het vanmorgen ook 5.45 uur Anne. Maar ik heb 'm laten liggen en 10 minuutjes later was het weer helemaal stil en werd ik om 7.00 uur wakker van m’n wekker. Pikt Seth het niet als je hem gewoon laat liggen? Dat pikte Erik eerder niet, maar nu ineens wel (soms…). Hopelijk een goede nacht vannacht en morgen niet zo vroeg op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ anne heel herkenbaar hoe moeier morgan is hoe onrustiger ze 's nachts is. Ze is goed verkouden dus ik heb haar nu even een pcm gegeven zodat ze hopelijk vanacht even rustig slaapt want ze is zo moe steeds op de dag slaapt ze ook lang. Ik moest haar vanmorgen echt wakker maken.

Groetjes,

Michèle

O ja, dat hebben we ook gedaan!!

Hij moest blijven liggen tot half 7 in zijn eigen bed, hij was het er niet mee eens.
Maar pech gehad!!

Morgenochtend weer een kans.

Vervelend Mriek, dat het bij jullie ook weer zo vroeg was

Enne,… Seth is NOG STEEDS met die kiezen bezig, dus daar wordt hij volgens mij ook moe van!

Liefs, Anne

@ Anne. Kan je hem niet een slokje water geven en dan weer terug leggen? Als hij hier soms vroeg wakker is geef ik hem in
bed een slokje water en dan slaapt hij weer verder. Gelukkig gebeurt het niet vaak meestal als hij last heeft van z’n tandjes.

Liefs

Het was hier opnieuw 5.45 uur! En deze keer pikte hij het niet om te blijven liggen. Ik was echt poepchagrijnig. Ik lag al wakker vanaf 5.00 uur, toen de wekker van manlief ging (en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, grrr!!!). En toen kwam Erik nog en hij bleef wakker, dus ik heb gewoon niet meer goed kunnen slapen. Moehoe!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hier weer een megasjago vrouwtje met een vies oogje en een zeehondblaf. Even aankijken. Misschien toch een kouwtje gevat zondag. Maar goed ze sliep nog heerlijk en was not amused toen ik haar wakker maakte. Hopelijk slaapt ze morgen ook lekker uit.

Groetjes,

Michèle

hmm dus jullie hebben niet een denderende nacht gehad… hier ging het eens een keertje WEL goed… ikke blij natuurlijk, ik was al om 9 uur mn bed in gegaan omdat ik dacht: dit wordt weer 1 van DE nachten…
nou niet dus geen kick gegeven en tot 8 uur in bed gelegen, haha dus ik heb echt goed bijgeslapen…

Vervelend dat de ukkies verkouden zijn ook… Bij rico is het nu “bijna” weg

Oh nee hoor wij hebben een prima nacht gehad alleen vanmorgen was ze boos

Groetjes,

Michèle

Het schijnt dat als je ze overdag positieve aandacht geeft… (met ze spelen / complimenten geven) dat ze s’nachts beter en rustiger slapen … Tja het is uit te proberen voor diegene die het soms niet meer weten. Als ze overdag de aandacht hebben, (niet heel de dag hoor … ze moeten ook zelf dingen kunnen ondernemen) dan hebben ze die snachts niet nodig…

Lilypie In verwachting Ticker

Jeeej!!!
Seth heeft heerlijk geslapen tot half 7!!
En daar ben ik helemaal gelukkig mee.

HIj slaapt gelukkig wel al weken door, maar gewoon alleen vroeg wakker.
Maar, daar is nu hopelijk ook een einde aan gekomen:D

Liefs, Anne