Gebroken nachten

Kan zijn dat als ie niet eerst een uur spookt hij zijn prikkels van die dag niet goed kwijt is inge en dan gaat ie dus waarschijnlijk 's nachts verwerken. Helaas voor jou.

Groetjes,

Michèle

Het zijn nu indd dreumessen Inge, en peuter met der 2

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Goed zo Seth!!!

Liefs

Kan het me goed voorstellen hoor Rainbow. 't Was vannacht bij ons ook weer bal. Kan iemand misschien alvast vertellen hoe lang zo’n niet-slapen-'s nachts-fase duurt? Vannacht weer 3.30. Halfuur bij hem gezeten (en dat terwijl om 6.00 uur de wekker weer zou gaan omdat ik 1x in de 14 dagen op zaterdag werk om 7.00 uur). Rond 4.00 uur vroeg mijn man (eindelijk) of hij misschien even bij Jesse moest gaan zitten. Maar de kleine man vond de wisseling van de wacht niet leuk ofzo en begon weer te brullen. Tja…dat geeft nog steeds geen rust en omdat ik toch nog wat slaap wilde pakken hebben we hem dus maar weer bij ons in bed genomen. Wat overigens ook niet direct een succes was omdat 'ie met zijn voetjes zat te spelen tegen mijn rug/buik aan. We worden er echt een beetje gallisch van. Zodra iemand de ultieme oplossing heeft gevonden, laat het me asjeblieft even weten.

@Simmi80 wij hebben deze periode ook even gehad met morgan of eigenlijk ik. Mijn vriend hoort niks 's nachts dus daar heb ik niks aan. Ik ben haar gaan negeren. Eerst keek ik even en was er niks zie ik keihard tegen der dat ze het uit kon zoeken maar dat mamma ging slapen. Dit heeft 2 nachten geduurd toen 2 vooravonden en toen was het over. Ik heb nog wel dat ik af en toe even lopen moet omdat ze een doekje of tul kwijt is of zoals eergisternacht ze een zangsessie heeft maar verder vakt het hier erg mee en pak ik weer gewone nachten. Vanmorgen sliep ze zelfs tot half 8 en zijn we om half negen opgestaan.

Groetjes,

Michèle

Niet in bed nemen en niet bij hem gaan zitten!!
Kan even duren, omdat hij het nu al gewend is, maar laat hem maar in zijn eigen sopje koken!

Wij hebben ook van die nachten gehad dat Seth echt aan het krijsen was, maar uiteindelijk werd hij wel weer stil. We gingen we om de 10 minuten even kijken, aai over de bol en zeggen dat hij nog lekker moest gaan slapen, omdat het nacht was, en papa en mama ook graag wilde slapen.
Wij hebben hem alleen bij ons in bed gehad toen hij heel ziek was.

Je kleine man is nu gewend dat hij een spelletje met jullie kan spelen, en maakt daar lekker gebruik van.

Het kan even duren voor het weer rustig wordt 's nachts (kan wel 2 weken), maar dan weet de kleine man wel waar hij aan toe is.

Seth heeft vanacht weer goed geslapen, wel vroeg wakker: 6.15 uur, maar mama mocht gelukkig uitslapen:D
Zijn rode billen zijn ook minder, alleen nog wat plekjes die stuk zijn gegaan. Wel nog hele dunne luiers.
Liefs, Anne

Fijn dat je kon uitslapen Anne! En fijn dat de roodheid minder is, ik hoop dat het niet opnieuw slechter wordt.

Erik was om 4.45 uur even huilend wakker, voor het eerst in tijden. Hij wilde er graag uit, maar nadat ik uitlegde dat het nog midden in de nacht was en alle kindjes nog sliepen liet 'ie zich weer neerleggen en ging 'ie weer slapen. Uiteindelijk om 6.45 uur wakker, dus niets te klagen.

Morgen mag ik weer uitslapen, heerlijk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oef das inderdaad wel erg vroeg Mriek. Ach hier ben ik vandaag met Morgan door het huis aan het rauzen dus hopelijk is ze goed moe van al het opruimen en slaapt ze morgen ook weer langer

Groetjes,

Michèle

Ik hoop dat het heeft geholpen, Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Blèèèhh… hier was het vanochtend weer net over zessen:S
Gelukkig kreeg ik wel een lekker ontbijtje en kado’s

Liefs, Anne

Nope niks geholpen Mriek, half zeven was ze wakker, maar pappa was er om half zes al uit dus ik mocht uitslapen, hij duikt straks nog even terug als zij gaat slapen en mamma zit dan lekker met een boek op de bank.

Groetjes,

Michèle

Hier was het weer drama vanacht, 3e nacht op een rij dus.
vanochtend ook weer erg vroeg wakker en een driftkikker humeurtje.
fijne moederdag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Moest je er zelf uit dan Inge of is Rijco gegaan??

Groetjes,

Michèle

Jammer dat het niet heeft geholpen Michèle. Wel lekker dat je nu even rustig een boekje kan lezen! Hier was het vanmorgen 6.15 uur. Ik mocht lekker uitslapen en heb tot 8.30 uur in bed gelegen. Heerlijk!

Balen Anne, dat het bij jullie ook zo vroeg was weer. En Inge, rottig dat het al de zoveelste slechte nacht op rij is. Ik hoop dat Rico snel weer doorkrijgt wat doorslapen betekent!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ha ha ha ik heb uiteindelijk een spelletje op de pc gespeelt en met mijn moeder aan de lijn gehangen maar wel even ikke tijd gehad

Groetjes,

Michèle

Ik ben eruit gegaan michele, papa hoort het nooit haha.
en rico is ook gewend dat ik s’nachts naar m toekom als er wat is.

@Mriek: haha ik dacht dat hij dat onderhand wel wist… maar hij wordt echt paniekerig wakker dus het zullen wel nachtmerries zijn ofzo…

vanmiddag heeft ie wel goed geslapen.
gelukkig.
hoorde m op de babyfoon wel even rommelen maar sliep gauw in.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja 's nachts hoort pappa het ook nooit maar meestal op zondag morgen wel omdat hij dan al wakker is. Ik blijf dan nog wel eens liggen en hij gaat dan als zij 's middags gaat slapen nog even liggen en mamma heeft dan even mamma tijd

Groetjes,

Michèle

Ok, ik ben er nu echt helemaal klaar mee!!
Hij was vanochtend vóór 6 uur wakker.

Ik ben helemaal gesloopt en poepchagerijnig…
En heb vandaag gewoon een megalange dag op school!

Morgen gaat hij in ieder geval niet voor 6 uur uit zijn bed…

GrRR…

Liefs, Anne

He gat dat schiet ook niet op he Anne. Hier sliep alles nog toen ik wegging maar ze heeft wel heel erg liggen dromen dus ik ben wel een paar keer wakker geweest helaas.

Groetjes,

Michèle

Nick heeft gisteravond ook wat droom momentjes gehad maar we zijn niet gaan kijken. Pas toen we naar bed gingen. Vannacht niet gehoord maar vanmorgen was hij om 6 uur al aan het brabbelen. Maar we staan er echt niet voor op. Tot 7 uur en dan is hij aan de beurt. En daarna leggen we hem nog terug en speelt hij lekker door. Ik wilde hem gaan ophalen maar nu is het stil dus laat ik hem nog even een half uurtje liggen. Hij is het inmiddels wel gewend.
Ik geloof dat het ontbijt beneden nog lang op zich laat wachten want hij (en wij) zijn zo lekker aan dit ritme gewend.

Groetjes Bianca