Gebroken nachten

Geen kiesjes die Eef parten spelen, Rainbow? Wij zijn 6.00 uur gewend, kun je nagaan. Je moet het maar zo zien: dan heb je nog iets aan je dag…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha Rainbow. Zes uur dat zijn voor ons normale tijden, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat erg opbreekt als je dat niet gewend bent. Jesse had vandaag een ouder neefje te spelen en vond het blijkbaar zo gezellig dat hij van mening was dat hij wel de hele dag op kon blijven zonder slaapje (en dat voor bijna 20 maanden). Maar goed. Hij ligt vanavond ook extra vroeg in bed en is vrij snel in slaap gevallen. Nu maar hopen dat hij dat ook tot morgenochtend vol houdt en niet vannacht weer de boel bij elkaar gaat bleren.

't Is trouwens echt wel fijn om te lezen dat er meer moeders in hetzelfde schuitje zitten.

Gewijzigd door - Asje op 07 May 2010 15:53:05

Simmie zou je even naar je reactie kunnen kijken. Het topic wordt zo een beetje uit zijn verband getrokken.

Groetjes,

Michèle

Nou, Seth ligt er weer in, met pcm…
Hij heeft echt knal-knalrode billen en ze doen weer zo zeer!!
Hij brult het uit gewoon. Echt sneu!

Hij heeft geen last meer gehad van zijn oor vandaag, gelukkig.
En hij ligt nu lekker te slapen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zielige Seth…hopelijk slaapt 'ie een beetje vannacht. Sterkte ook voor jullie, Anne!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hopelijk zijn ze snel door Anne.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Mriek, hahaha, ja de dag duurt dan inderdaad extra lang! Positivo!

@Simmie, als je 07.30 uur gewend bent, is 06.00 uur echt dra-ma-tisch. Geloof me! Ik baal echt als een stekker dan joh!

@Michele, wat oergezellig, zo lekker met je wijfie een zakje Mr. Potatohead eten! Echt leuk! Eva had vanmiddag stiekem Buggles uit de snoepla geroofd, daar is ze gek op!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

@ Rainbow neem aan dat jullie dan niet samen op de bank zaten??? Morgan zit dan helemaal trots te genieten met een eigen zakje

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: nou, zo positief ben ik dan stiekem niet hoor. Net zo sjaggo als Eef dan is… Háát die lange dagen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan had om 4 uur een zangsessie, toen ik der kamer in kwam was ze wakker en heel gezellig. Mamma iets minder. Gezegd dat ze moest gaan slapen omdat het midden in de nacht was. om 5.00 sliep ze weer (ik had doppies in) en om half 8 was ze pissig omdat ik haar wakker maakte

Groetjes,

Michèle

Nou, hij heeft gelukkig heel de nacht doorgeslapen, en was 6.15 uur wakker (beetje vroeg, maar oké).
Hij heeft toen nog wel lekker tegen mama aan in bed gelegen (doet hij normaal nooit!).

Vandaag heeft hij alweer 4 dunne luiers gehad, dus zijn billen worden er nog niet echt beter op. Hij heeft wel lekker in zijn blote billen gelopen vanochtend, en daarna een plas op het potje gedaan toen ik hem erop zette
Dus ik ben heel trots!!!

Nu ligt hij weer lekker te slapen.

Liefs, Anne

Oh netjes Anne dat plassen op dat potje. Is dit het begin van het einde van de luiers??

Groetjes,

Michèle

Nick heeft vannacht heerlijk geslapen. Hij lag er ook wel wat later in. Maar dat is donderdags meestal. Mama heeft de volgende dag vrij! We zijn nog met de hond gaan wandelen en wat boodschapjes gehaald. Toen was het badtijd en hij lag er om 19.30 in en viel als een blok in slaap. Vanmorgen om 6.45 werd hij wakker en ik heb het er op gewaagd om tot half 8 te blijven liggen. Papa had zijn ontbijtje al gegeven dus… En toen ik eenmaal klaar was, was Nick alweer gaan slapen. Om 9.00u werd hij weer wakker.
Nu ligt hij weer uitgeput in bed.

Groetjes Bianca

wat hebben wij een baggere nacht gehad zeg.
Om half 1 werd hij krijsent wakker, om 3 uur ook nog een keer, en om kwart over 5 was hij al wakker en wilde niet meer gaan slapen.
uiteindelijk heb ik hem om 7 uur warme melk gegeven omdat ik voort zo moe was…
en toen ging ie slapen tot 9 uur… alleen aangezien ik de dokter moest bellen om 8 uur was ik toen al mn bed uit…gaaaaahhpp

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wil iemand aub haar ticker verkleinen dit leest echt heel vervelend!

Balen Inge, wat een rotnacht voor jullie. Hier was het prima, goed doorgeslapen en om 7.00 uur uit z’n eigen bedje geplukt. Dat gebeurt steeds regelmatiger, da’s wel fijn. Hij was wel eerder wakker, maar ligt dan rustig te kletsen en maakt geen drama ofzo.

Anne, hopelijk gaat het snel beter met Seth en z’n billetjes. Wat stoer dat 'ie al op het potje heeft geplast! Goed joh! Dat heeft Erik nog niet gedaan, alhoewel hij er regelmatig op zit. Topper!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook gelukkig wer een goede nacht. lijkt iets eenmaligs gweest te zijn (ff afkloppen)

Ach arme seth, schiet niet op met de tanden, maar geplast op het potje wauwwwww, top hoor

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hopelijk was het eenmalig Inge en heb je vannacht weer een goede nacht.

Groetjes,

Michèle

Ik denk ook dat het een toevalstreffer was op het potje, maar ik (en Seth zelf ook), was heel trots!!
Omdat hij nu elke keer in zijn blote billen loopt ivm de roodheid zet ik hem dan maar voor de zekerheid op het potje.

Lekker Mriek: dat je wat langer kon slapen!!
Liefs, Anne

Ik ook op het ook meiden,
weet je wat het is, sinds rico s’avonds snel inslaapt is dit aan de gang,
toevallig eergisteren nacht had ie dat ook en sliep dan s’ochtends wel langer.
alleen de overige nachten dus niet. Als hij eerst loopt te spoken een uur haha dan slaapt ie wel goed

vanmiddag heeft hij helemaal NIET geslapen…lang leve de dreumesen.
Hmm… peuter zijn ze toch vanaf 2 he? omdat vanaf 1.5 de peuterpubertijd ongeveer begint… dacht ik ook vanaf anderhalf maar officieel toch vanaf 2? Dat ze dan peuter heten bedoel ik dan