Gebroken nachten

@Mriek; hmm aangezien ze beide machtig zijn (mbt de naam)
zullen ze het nog wel effe volhouden zo hahaha oops!

ik hoop dat iedereen lekker slaapt vanacht…
hier was het met inslapen geen drama vandaag.
toen ik net ging kijken hoorde ik hem ademhalen met een hoop gerochel. arm zieltje…hopelijk gaat het snel over…
maar normaal stampt hij zijn bed bijna in elkaar bij eht naar bed gaan haha…nu was het echt stil

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha, ik hoop niet dat ze hun namen eer aandoen Inge!

Ondanks de pijn in z’n voet een goede doorslaapnacht en om 7.00 uur uit z’n eigen bedje moeten plukken. Ik ben tevreden!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Das nou precies het probleem waar wij ook mee zitten. Vannacht werd Jesse (bijna 20 maanden) rond kwart voor twaalf wakker. Wij lagen nog niet eens in bed. Hij heeft ruim anderhalf uur de boel bij elkaar gebruld en weigerde gewoon om nog langer te gaan liggen en stond maar over zijn bedje te hangen. Uiteindelijk hebben we er toch weer aan toegegeven en hem bij ons in bed genomen. Zo fout. En natuurlijk slaapt 'ie dan gelijk prima. De nacht ervoor was het half vijf. Nou ja das dan nog niet zo’n heel groot probleem. En 's ochtends om zes uur vlak voor de wekker gaat daar heb ik ook geen moeite mee. Maar midden in de nacht… En het ergste is nog dat ik vermoed dat hij het er gewoon om doet. Net zo lang blijven brullen tot papa en mama gek worden ik in het grote bed mag slapen. Zo frustrerend. Ik ga nu eerst even alle reacties bij jou lezen, kijken of daar wat goeds tussen zit.

Sterkte

Groetjes,

Simone

Nick heeft vannacht een goede nacht gehad. Ik heb hem wel eens gehoord maar niet noemenswaardig. Vanmorgen om half 6 moest hij even huilen en heb ik hem de speen gegeven.
Alleen had hij vanmorgen geen zin om naar " school" te gaan. Hij moest dan ook flink huilen. Tja, na zo’n leuke dag als gisteren is dat niet zo gek he!

Groetjes Bianca

haha, gelukkig is er altijd nog hoop op goede nachten. Jesse heeft het gelukkig ook niet elke nacht, maar wel minstens een paar keer in de week. 't Blijft wat raars. En overdag slaapt hij ook niet erg veel dus je zou dan toch denken dat hij 's nachts wel een boel in te halen heeft. Maar zo werkt het blijkbaar niet helemaal.

@Mriek: heb ik wat gemist? wat is er met zn voet?
Rico heeft tot half 8 geslapen!
ondanks zijn strontverkouden neusje
tis ook altijd wat he hahaha.
maargoed… om 8 uur begon ie pas te huilen, om half 8 was hij muziek aan het maken met zn muziekknuffel.
dus ik denk blijf zolang liggen tot ie gaat mijmeren

@Bianca: Erik had precies hetzelfde. Ik zei bij het weggaan nog: “Gisteren was het ook veel leuker hè?” Haha. Pedagogisch vast niet heel verantwoord, maar vooruit…

@Inge: zie topic ‘dagje uit’ bij 1-4 jaar.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek: foei toch

Groetjes Bianca

Hier twee keer een speen kwijt. Soms heeft ze van die nachten maar verder stil. Alleen weer zodra ik de deur achter me dicht trek om naar me werk te gaan is ze wakker. Alsof ze het voelt. Gelukkig heeft ze dat bij pappa niet

Maar ze slaapt nu voor de middag, Ik moet me ook maar even gaan bedenken wat we straks gaan doen. Kinderboerderij denk ik als het droog blijft.

Groetjes,

Michèle

@Michelle: kinderboerderij heeft denk ik weinig zin. volgens mij zijn die gesloten wegens qkoorts. Tenzij het bij jullie in de buurt niet het geval is natuurlijk

Groetjes Bianca

Ik zit in de randstad dus ik weet niet hoe groot de kans dan is. Ik weet wel dat ze geent worden en dat de zwangere beesten al apart zitten bij ons. Enne anders zit de speeltuin ernaast

Groetjes,

Michèle

@Bianca:

Veel plezier vanmiddag Michèle, met wat jullie ook nog gaan doen! Het weer is in ieder geval prima hier, hoop dat dat bij jullie ook zo is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het is alleen ik Mriek Pappa is werken en mamma heeft entertainmentdienst Maar het is bewolkt maar wel droog hier, dus ik kijk straks wel even.

Groetjes,

Michèle

Veel plezier met z’n tweetjes dan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier gelukkig ook weer netjes tot 7 uur en toen spelen tot 8 uur in bed

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Komt goed Mriek en dank je.

Groetjes,

Michèle

Argh. Ik wilde al een nieuw topic openen, maar zag toen dat ik niet de enige mama ben met een probleem: Eef is belachelijk vroeg wakker! Al een ochtend of 3 begint ze rond 6.00 uur enórm te krijsen. Eerst vertelde ze een beetje wat met wakker worden, nu krijst ze accuut alles bij elkaar. Om 6.00 uur, dat is nacht voor ons! Haar laten brullen heeft geen zin, want ze houdt echt niet op. Even bij ons gelegd, maar ook daar is het janken geblazen. Papa is nu al 3 ochtenden absurd vroeg met haar beneden gaan zitten. Dan is ze zeer slecht geluimd, brult ze om alles. Kortom: ze is stik-sjaggo! Het rare is, dat ze een uur later, zo rond 07.15 uur supermoe is en echt weer naar bed wil. Ze slaapt dan tot na negenen! RAAR! Ik weet niet wat we ermee moeten, want ik trek het echt niet om opeens door háár om 06.00 uur op te moeten staan. Helemaal vervelend dat ZIJ weer gaat slapen na een uur, terwijl WIJ moeten werken ofzo. Ze heeft het mooi voor elkaar dus! Wat ik al zei, het is direct brullen en schreeuwen zodra ze wakker is. Overdag slaapt ze opeens 2,5 tot 3 uur. Zou het weer een fase zijn?? 's Nachts horen we haar niet meer!

@Michele, aha, het was dus feest bij jullie? De bevrijding van de verstopte mojo? Jammer dat Morgan zorgde voor een mood kill! Enne…door de hormoontjes hier heb ik al een tijdje mijn mojo terug. Dat is dan weer het voordeel van zwanger zijn! Het mannetje moet er maar van profiteren, straks duikt de mojo weer de diepte in om zich weer te verstoppen vrees ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha mijn mojo was pleitheine door de hormonen toen hoor dus dat kan ook. Enne ja wij hadden een beetje bevrijdingsdag zeg maar

Ik ga Morgan zo wakker makken wil wel even buiten snuffelen

Groetjes,

Michèle

hier gaat ie volgens mij niet dicht de kinderboerderij omdat deze geiten oud zijn en niet zwanger kunnen worden ofzoiets.
vanmiddag heeft rico wel oke geslapen hier (hoe toevallig michele) was ie ook 2 keer zn tut kwijt, 1x vond hij hem zelf maar de andere keer onder het bed haha ja daar kon ie net niet bij dus brullen geblazen. daarna sliep ie helemaal netjes

Morgan is kwart over twee wakker geworden en heeft daarna van 15.00 tot 16.00 tussen de geiten, schapen en koeien gelopen en gerend. Daarna thuis een zakje chips gegeten. We hadden beide een zakje Mr patatohead

En ik ga zo koken en dan lekker bijtijds naar bed want ze is nog wel een beetje moe geloof ik van dat geren weer.

Groetjes,

Michèle