Argh. Ik wilde al een nieuw topic openen, maar zag toen dat ik niet de enige mama ben met een probleem: Eef is belachelijk vroeg wakker! Al een ochtend of 3 begint ze rond 6.00 uur enórm te krijsen. Eerst vertelde ze een beetje wat met wakker worden, nu krijst ze accuut alles bij elkaar. Om 6.00 uur, dat is nacht voor ons! Haar laten brullen heeft geen zin, want ze houdt echt niet op. Even bij ons gelegd, maar ook daar is het janken geblazen. Papa is nu al 3 ochtenden absurd vroeg met haar beneden gaan zitten. Dan is ze zeer slecht geluimd, brult ze om alles. Kortom: ze is stik-sjaggo! Het rare is, dat ze een uur later, zo rond 07.15 uur supermoe is en echt weer naar bed wil. Ze slaapt dan tot na negenen! RAAR! Ik weet niet wat we ermee moeten, want ik trek het echt niet om opeens door háár om 06.00 uur op te moeten staan. Helemaal vervelend dat ZIJ weer gaat slapen na een uur, terwijl WIJ moeten werken ofzo. Ze heeft het mooi voor elkaar dus! Wat ik al zei, het is direct brullen en schreeuwen zodra ze wakker is. Overdag slaapt ze opeens 2,5 tot 3 uur. Zou het weer een fase zijn?? 's Nachts horen we haar niet meer!
@Michele, aha, het was dus feest bij jullie? De bevrijding van de verstopte mojo?
Jammer dat Morgan zorgde voor een mood kill! Enne…door de hormoontjes hier heb ik al een tijdje mijn mojo terug. Dat is dan weer het voordeel van zwanger zijn! Het mannetje moet er maar van profiteren, straks duikt de mojo weer de diepte in om zich weer te verstoppen vrees ik! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama