Gebroken nachten

Mriek: ha,ha, ja het topic is weer tot leven geroepen. Inderdaad helaas. Maar ik vermoed toch echt dat die rotkiezen zitten te vervelen. Dat gemiemel herken ik van eerder tanden maar ik zie helemaal niets tevoorschijn komen

Wel toevallig dat de kindjes die weer rustig waren nu ook weer wat onrustiger zijn.

groetjes Bianca

@Michelle:

Kiesjes, ondingen! Hier ook 's nachts af en toe een kreetje waar het alweer heel lang helemaal stil was. Ik heb er nog niet uit gehoeven, dus zo erg was het nog niet. Blijft hopelijk ook zo. Sterkte, collega-moeders!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier begint het al goed (not) ligt te krijsen in zijn bed Moet wel zeggen zuslief is na meer dan een week thuis te zijn geweest, vanochtend weer vertrokken naar der werk, dus grote koffer ging mee misschien dat dat het is?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Kunnen we dit topic alleen wel stil houden voor de kinderen voor je het weet staan we er weer 4 keer per nacht naast… klop klop klop

Groetjes,

Michèle

Kan goed Michelle, op deze leeftijd krijgen ze natuurlijk best al wel veel mee. Slaapt 'ie nu wel? Erik was gisteren en vanavond direct stil toen 'ie in bed lag, dat was voor het eerst sinds weken. Dus hopelijk hier een goede nacht. En jullie allemaal hopelijk ook!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het krijsen was tegen half 8 afgelopen, toen werd het babbelen Tegen 8 uur dacht ik dat hij sliep, maar tijdens de stilte voor de dodenherdenking begon hij weer te babbelen. Nu al geen respect

Liefs Michelle

Haha, da’s wel asociaal ja… Die van mij had het beter begrepen dan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha, da’s een goeie Michelle!

Hier is Eva 's nachts wel rustig (nog wel), maar ze heeft 's avonds wel vaker dat ze onrustig wordt en opeens gaat huilen. Dan wil ze gewoon even bij je zitten. Heel raar. Heeft ze zomaar opeens gekregen. Ze had laatst wel die koorts natuurlijk en ze kauwt heel haar speen stuk, dus ik denk ook dat er kiezen zitten te klooien. Hopelijk gaan de kindjes gauw weer slapen en wij dus ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hier weer een goede nacht

Liefs, Anne

Hier alleen om een uur of 22.00 een mood kil. Eindelijk weer eens mijn mojo gevonden wordt morgan wakker… Maar gelukkig sliep ze snel weer en werd iedereen pas om 7.00 weer wakker vanmorgen

Groetjes,

Michèle

hier is het ook weer aan de gang. 6 uur stipt is hij wakker, al 2 dagen en daarvoor half 7.
terwijl het eindelijk een tijd goed ging dat ie tussen half 8 en kwart over 8 wakker werd.
maargoed we gaan maar weer hopen… het is nu ook veeel vroeger licht. om kwart over 6 kon ik al licht zien, en half 7 was het volgens mij al helemaal licht. bah

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Niks bah dan fiets ik tenminste elke dag met licht naar me werk en niet alleen als ik om 08.00 begin.

Groetjes,

Michèle

Hier was het om 6 uur even huilen, zat al op de rand van me bed en toen was het weer stil, toen doorgeslapen tot 7 uur zei papa, ik hoefde er niet uit rené ging er om 7 uur uit maar toen was hij wel wakker maar lag op zijn gemak te tutten, dus om 8 uur eruit.

Liefs Michelle

voor jou niet bah, voor rico wel, als hij om 6 uur al wakker is is het een draak overdag, dus echt wel een bah hier

@Michelle: nou dan heb je toch even 2 uurtjes mee kunnen pikken
hier is Rijco er voor rico uitgegaan
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 05 May 2010 15:05:19

Ik bedoelde dat Dylano pas om 8 uur uit bed was, die speelt meestal rustig een uurtje in bed, ik pas om half9

Liefs Michelle

haha ik snap m nu
ik ben al dagen om 6 uur of eerder mn bed uit, en soms dan tegen half 7 maar heb nu toch ook een keer kunnenuitslapen. kwart over 10 zat ik pas aan de koffie

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Erik was ook om 6.00 uur wakker Inge, we zijn lotgenoten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Pff… nou het is duidelijk weer kiezentijd!
Onder zijn 2 kiezen aan het wringen, en ik heb nog nooit zulke bulten in zijn mond gevoeld.
En ook boven is 1 kiez nog niet helemaal goed door…

Gelukkig slaapt hij eindelijk, na 1,5 uur! Hebben hem maar een pcm gegeven.
Morgen een beetje in de gaten houden, want ik had het idee dat hij ook wat last van zijn oortje had. (En dat zou best kunnen ivm de kiezen en dat we van het weekend naar het zwembad zijn geweest)

Liefs, Anne

Hier i he ook net pas stil, maar was babbelen en geen huilen. Hij heeft vanmiddag even bijgeslapen 2 1/2 uur normaal een uur of anderhalf uur.

Indd ff in de gaten houden Anne. Arm kereltje

Liefs Michelle

Nick heeft vannacht geen kik gegeven. Vanmorgen was hij om 6.30 wakker en na zijn pap is hij weer in slaap gevallen tot half 10! Erg jammer dat ik WEER mijn bed uitgegaan ben. Was ik maar blijven liggen…
Het naar bed gaan is hier overigens geen probleem. Geen huilen of spelen. Zodra hij in bed ligt gaat hij slapen. (net als mama, die hoeft het bed maar te zien ).

Nick heeft wel heel vaak met zijn handjes aan de wangetjes gezeten vandaag dus ik blijf maar hopen dat die tanden er doorkomen!

Weltrusten allemaal alvast!!

Groetjes Bianca