Gebroken nachten

Nick is ook een beetje onrustiger snachts. Vaak aan het praten in zijn slaap. Maar we hoeven er niet uit.
Wat goed dat jullie kindjes zo goed slapen bij de opa’s en oma’s. Nick gaat waarschijnlijk 27 mei uit logeren. Ben erg benieuwd of hij een ander avondritueel pikt. Want toen ik laatst Nick alleen naar bed moest brengen was hij toch wel erg van slag…

Groetjes Bianca

@ Bianca, De omgeving bij oma is al anders. Grote kans dat ie het allemaal gewoon oppakt. morgan weet ook dat er verschil is bij oma en thuis.

Groetjes,

Michèle

nu rico eindelijk goed slaapt, bak ik er niks van haha.
vanacht was ik om het uur wakker (voor de 4e nacht achter elkaar)
en Rico sliep heerlijk door.
vanochtend werd hij om 7:15 wakker, wilde wat drinken en deed zn ogen weer dicht. toen werd ie pas om kwart over 9 wakker.
ik denk: fijn dan pik ik nu een apar uurtjes mee. maar ik kon dus weer niet slapen dus ben ik maar opgestaan.
Rico is nu de vrolijkheid zelve dus ik ook natuurlijk ondanks de slechte nachten

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Na een paar weekjes weer slechte nachten te hebben gehad (door de verhuizing gok ik) slaapt Bo gelukkig weer sinds 3 nachten (even afkloppen natuurlijk) weer door!
Vanaf 1930 tot ongeveer 645/700. Netjes dus. En wat een rust dan, heerlijk, wordt dan zelf ook uitgerust wakker sinds tijden!!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

@MamavanRico: erg is dat he. Ik ken het ook. Nick kan smorgens wakker zijn, en na zijn pap weer lekker slapen. Soms tot 9.00u. Ben ik inmiddels al klaarwakker terwijl ik dus eigenlijk nog heerlijk had kunnen liggen.
Zo dacht ik vorige week ook. Hij zal wel weer lekker in slaap vallen dus ik bleef liggen. Maar nee hoor, toen bleef hij uiteraard wakker. Alsof hij het erom doet, ha ha!

Verder slaapt hij snachts nog steeds prima. Vannacht ben ik even naar hem toegegaan. Hij lag regelmatig te hoesten dus heb ik een raampje opengezet en hem gelijk maar weer even lekker toegestopt. Hij keek me aan met zn slaperige oogjes en zei “slapen en doei mama…” Zo lief

Groetjes Bianca

Morgan werd wakker om 21.00 omdat ze het warm had. Het was ook knap warm op der kamer. Ik twijfel nu ook of ik haar der dunnere slaapzak al aan moet doen want als ze er in gaat is het wel warm nog maar 's nachts koelt het nog best af.

Groetjes,

Michèle

@Bianca: ja haha, zo doet rico het ook, slaapt ie weer 2 daagjes door erna denk ik de 3e ochtend eindelijk van: oke nu ga ik ook slapen
slaapt hij weer niet… kleine draak!

@Michele: ja ik merk ook wel dat het steeds warmer wordt op onze slaapkamer, maar rico slaapt nog wel steeds met een slaapzakje en dekentje eroverheen. heb nog niet gemerkt dat hij het te warm had.
maar zijn kamer is hoe dan ook vaak koud

@Michele: Wij hebben Nick al een tijdje een dunnere slaapzak aan. Met romper lange mouw en pyamashirt. Hij voelt altijd warm aan. Het is ook een kamer aan de koele kant van het huis. Maar we hebben zelfs het kleine raampje nog open snachts. Wel een dekbedovertrek (1 persoons) met deken erin en die een beetje dubbel ivm de grootte…

Groetjes Bianca

Ik kijk het nog even aan maar ik denk dat ik anders ook naar de dunnere overschakel.

Groetjes,

Michèle

zou het idd even aankijken, want vanacht gaat het weer tegen het vriespunt aan

Ja denk na de ijsheiligen dat we dan zo ie zo wel kunnen switchen.

Groetjes,

Michèle

Helaas toch wat onrust 1x per nacht weer. Geen krijspartijen maar toch wel even eruit om goed te leggen of speen te geven. Hij huilt ineens en houdt niet op. Dus dan gaan we uiteraard even kijken wat er aan de hand is. Maar goed, het is wat frisser buiten (dus ook op zijn kamertje), Op de kermis geweest dus misschien zijn het wat prikkels van overdag…

Groetjes Bianca

Dat zou kunnen inderdaad. Morgan hoorde in om half vier ook even. Ben even naar der toe gegaan. Ze sliep wel maar toch even der speentje gegeven en der doeken en verder niks gehoord tot tien voor zeven.

Groetjes,

Michèle

Nick ook rond dezelfde tijd. Gek is dat toch dat ze weer zo’n periode krijgen he? Tenminste, dat lijkt erop. Ik was net gewend om snachts niets te horen. Ook niet wakker geworden omdat ik DACHT dat ik wat hoorde. En nu is hij weer onrustig.

Vanmorgen ging ik ook even naar hem toe want hij was aan het kermen en toen wou hij ook gelijk met mama mee. Maar toen heb ik hem nog ingestopt omdat ik mezelf nog aan moest kleden. Dit is sinds 2 dagen. Eerder kon hij lekker gaan spelen en schrok hij zelfs als we op zijn kamertje kwamen…

Groetjes Bianca

Ja ik weet het ook niet, als ik wist waardoor het kwam dan hadden we het niet denk ik. Maar als het een gilletje is dan oke maar niet weer hele nachten drama.

Groetjes,

Michèle

Dylano was vanochtend om half 6 klaar wakker, mag toch hopen dat het eenmalig was.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Daar is 'ie weer, het topic! Dat voorspelt niet veel goeds…

Balen Bianca, ik hoop dat het snel weer beter wordt! Michelle, half zes is wel erg vroeg. Hier is het weer gewoon 6.15 uur, in ieder geval iets later.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oke Mriek jij mag het inwrijven omdat je altijd een vroege vogel hebt

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier heb ik juist vanacht een hele goede nacht gehad!!
Tot 7.15 heeft hij geslapen:D

Daarvoor was het al een paar nachten minder, hij lag soms wel een uur geluid te maken, een beetje piepen gillen en kletsen…
Zullen die nieuwe kiezen wel weer zijn.
Ze komen hier allemaal na elkaar

Liefs, Anne