Gebroken nachten

Ik hoop het ook enne morgan moet echt al 240 hebben dat had ze met 1 jaar al anders werkt het niet bij haar. Wel lekker dat je uit kan slapen

Groetjes,

Michèle

Nick was gisteravond wat onrustig naar bed gegaan want papa moest tot savonds laat werken. En ja, meestal is het toch papa die hem naar bed brengt. Vanmorgen was hij om 5 u al naar papa aan het roepen. Papa hoort uiteraard niets Dus ben ik even naar hem toegegaan en heb hem weer even lekker ingestopt. Verder doorgeslapen tot 7 u.

Wij willen Nick binnenkort ook een nachtje bij mijn ouders laten slapen. Ben dan wel benieuwd. Dan zijn en papa en mama er niet om hem naar bed te brengen…

Groetjes Bianca

hier is de nacht ook goed gegaan.
en wat michele zegt merk ik ook.
als ik dan een paar nachten pcm heb gegeven als ik denk dat er wat dwars zit
slaapt ie daarna weer prima.
maar ik geef hem vaker sinaspril dan een zetpil.
heb er laatst zelf 1 gemoeten omdat rijco perongeluk pcm zetpillen had meegenomen ipv tabletten (haha) en ik barste van de hoofdpijn wat niet weg ging… en ik dacht op den duur… nu is het afgelope dan die rot zetpil maar., en ik kreeg er gewoon onrustige darmen van en had de hele nacht last van rommelen.
dus toen dacht ik: germ dan rico misschien ook wel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Veel uitslaapplezier Anne! Wij gaan ook maar weer even een logeerdate plannen voor Erik, goed idee.

Bianca: spannend, Nick uit logeren. Als je je ouders het slaapritueel goed uitlegt en ze doen het hetzelfde als thuis, dan gaat het vast goed. Nick van tevoren uitleggen dat 'ie lekker bij opa en oma gaat slapen en dat jullie hem morgen weer ophalen, dat helpt vaak ook mee. Erik moest de 1x uit logeren bij mijn ouders en de 1x bij m’n schoonmoeder ook huilen, maar dat was vrij snel over. M’n schoonmoeder bleef naast z’n bedje zitten tot 'ie sliep en daarna sliep 'ie de hele nacht door. Mijn moeder haalde hem er nog even uit en legde hem daarna weer terug en toen sliep 'ie wel. Dus al verschillen de manieren om te troosten, uiteindelijk loopt het wel los is mijn ervaring. Hou je ons op hoogte?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sssst…niet hardop zeggen anders hoort hij het maareh…Thoby slaapt nu al een paar nachten achter elkaar aan 1 stuk door de nacht!

Wel krijg ik nu al rillingen als ik die verhalen van jullie lees over kiesjes!
Thoby heeft er nog geen en tot nu toe ook nog niks op komst geloof ik.
Zou bijna hopen dat het nog even zo blijft maar ja…hij moet ze toch een keer gaan krijgen he.

Groetjes
Margot

@Margot

Dylano heeft wle last van zijn eerste 4 kiezen gehad maar niet 's nachts dus je kunt hoop houden

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ Margot. Morgan heeft 1 nacht heel onrustig geslapen, toen hebben we pcm gegeven 2 nachten en daarna was het over. We hebben meer last gehad met der hoektanden. Dat was echt drama.

Hier vanacht huilen, ga ik kijken ligt ze gewoon te slapen, nacht ervoor ook al. Ze is zo met woordjes bezig op het moment ook dat ze 's nachts ontzettend droomt.

Groetjes,

Michèle

Erik gaat van 1 op 2 mei weer een nachtje uit logeren, gelijk de daad bij het woord gevoegd en een logeerdate gepland! Kan me er nu al op verheugen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha dan gaat morgan ook uit logeren Mriek

Groetjes,

Michèle

Haha, da’s toevallig. Hebben jullie dan plannen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mervin moet gewoon werken en ik ga met mijn ma en vriendin naar een grote bruidjurken winkel en daar wil ik muppet niet bij hebben. De gedachte dat ze een jurk onder smeert en ik moet betalen vind ik aar niks

Groetjes,

Michèle

Begrijpelijk. Haha! Maar dat zijn leuke plannen meid! Ik ga met m’n moeder shoppen voor nieuwe kleren, ik mag ook wel eens aan de beurt komen tenslotte…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zo, de logeerpartij zit er weer op.
Hij heeft goed geslapen bij opa en oma, tot 8.15, grrr…!!

Mama heeft daarentegen een stuk slechter geslapen:S
Heel onrustig, en was om 7 uur wakker.

Vandaag hadden we onze verjaardagen, en dat was druk!
Maar wel gezellig.
Ben nu alleen een beetje ziekig, en mijn vriend ook, dus vroeg naar bed!

Liefs, Anne

Zul je altijd zien dat ze daar langer slapen Je bent woensdag toch echt jarig?iig alvast gefeliciteerd!
Hopen dat jullie niet ziek worden.

Liefs

Bedankt!
Ja, woensdag ben ik echt jarig!
En vandaag was mijn vriend, Johan jarig

Dus lekker makkelijk samen vieren!

Liefs, Anne

Dat is makkelijk idd. Ook gefeliciteerd voor Johan.

Liefs

Gefeliciteerd met je vriend Anne en jou feliciteer ik woensdag pas

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

He gat ziek zijn is nooit leuk, maar hopelijk zijn jullie weer snel opgeknapt. Enne morgan slaapt bij oma altijd tot minimaam 9.00.

Hier is het heel veel dromen dus mamma staat af en toe aan een bedje van een slapend kindje…

Groetjes,

Michèle

Bedankt, Michelle

Nou, vanochtend mochten wij ook uitslapen van de kleine boef:D tot 8 uur!

Ik voel me nu wel wat beter, maar nog wel een zwaar hoofd, en wat keelpijn.
Gaat wel weer over, hoop ik

Hopelijk hebben alle boefjes weer lekker geslapen vanacht!!
Liefs, Anne

Hopelijk voel je je snel weer beter Anne. Fijn dat Seth je tot 8 uur liet slapen. Erik was gisteren ziekig en lag er om 18.20 uur al in. Pcm gegeven en gelukkig aan één stuk doorgeslapen tot 5.30 uur, maar na nog even neerleggen en een speentje is 'ie uiteindelijk weer in slaap gevallen. Tot 6.30 uur. Vandaag voelt 'ie zich gelukkig alweer een stuk beter, dus dat is fijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker