Gebroken nachten

Dat lange kletsen in bed is HEEL herkenbaar. Hier is het eigenlijk alleen nog als Jack een middagdutje heeft gedaan. Anders is hij om 19:30 uur knock out.
Maar als hij zoals nu een middagdutje doet dan ligt ie nog een tijdje wakker hoor. Ik maak me er niet meer druk om, uiteindelijk slaapt hij toch wel weer bij en hij ligt gewoon heel stil en zoet in bed. Zijn middagdutje regelt hij ook zelf; hij slaat hem regelmatig over. Tja, over enige tijd is het over met het dutje dus ik geniet er nog van nu hoor.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Dylano heeft dat al vanaf een maand of 8 volgens mij toch even lekker bijkomen in der eentje in hun veilige bedje.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Vanmorgen om 6.45u werd Nick wakker, de wekker van papa ging. Toen heeft papa hem toch weer de papfles gegeven. Daarna heeft Nick nog wat in bed gespeeld en al heel gauw was het weer stil. Ik was ook intussen opgestaan. Om 9.30 werd meneer pas wakker!!! Had ik dat geweten, dan had ik ook lekker kunnen uitslapen. Vrijdag maar eens proberen. Zul je net zien dat hij lekker vroeg wakker is en blijft .
Ik moet zeggen dat hij ook enorm verkouden is, althans een vreselijke snotneus. Ik kan achter hem aan blijven lopen met een zakdoekje. Dus ik denk ook wel dat hij meer slaap nodig heeft nu. Gistermiddag heb ik hem na 3 uur slaap wakker moeten maken en dat viel hem niet in goede aarde. Hij was een uur lang flink chaggerijnig! Doen we dus ook niet meer

Zal me benieuwen hoe lang hij vanmiddag slaapt. Ik dacht dat hij wel later naar bed zou gaan aangezien het vanmorgen zo laat was. Maar netjes om 13.00 in bedje en hij was vertrokken.

Groetjes Bianca

Arme Seth!

Hij heeft het laatste half uur voor hij naar bed ging alleen maar gehuild! Hij heeft zo’n last van zijn kiezen!
Toen ik zijn pyjama aan ging doen en een schone luier waren ook zijn billen vuurrood! Ik wilde ze schoonmaken, maar hij krijste zo hard, heb ik echt nog nooit gehoord… dat ging me wel aan m’n hart, ame ventje!

Heb hem maar weer een pcm gegeven, en nu is hij stil.
Ik hoop echt dat hij lekker gaat slapen.

Liefs, Anne

Ach Seth toch. Zielig. Sterkte Anne!

Groetjes,
M

[img]http://b2.lilypie.com/knfyp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Hier was het 19.00 in bed 19.05 slapen. Maar ze had op de dag amper geslapen zei pappa.

Groetjes,

Michèle

Mriek: dankje

Hij is gelukkig lekker gaan slapen, en heb hem niet meer gehoord.
Dus denk wel dat hij gewoon een goede nacht maakt.
Kan ik ook wel gebruiken, aangezien het gisteravond nogal laat was door schoolwerk

Liefs, Anne

Ach arme seth. Helpt smeren niet Anne voor zijn kiezen?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Nee, ik smeer me een ongeluk aan dentinox (hooguit 3x per dag), maar wel een flinke dosis. Maar hij blijft dan huilerig, en zeker tegen het einde van de dag.
Wel hebben we maar weer een bijtring voor hem gekocht, wat hij wel fijn vind.
Maar verder knaagt hij ook aan alles wat hij tegenkomt, en zijn eten wilde hij weer niet…

Lastig die kiezen!
Liefs, Anne

Ach goshie arm schaappie. Heeft ie wel lekker doorgeslapen?? Hier was het overigens klokje rond van 19.00 tot 7.00

Groetjes,

Michèle

Hier ook het klokje rond. En dan wordt hij volgens mij alleen nog maar wakker omdat wij opstaan. HEERLIJK!!

Groetjes Bianca

Morgan werd wakker omdat ik het licht op de overloop aan deed en ze me naar boven hoorde komen ze zat overeind me slaapoogjes en een brede grijns. Schaapje schaapje heb je witte wol te zingen

Groetjes,

Michèle

Ach wat lief van Morgan. Dat ze dat al kan trouwens!!

Nick is altijd druk met zijn knuffels. Die moeten op een bepaalde plek slapen. Dan hoor ik altijd, beer slapen daar, bumba slapen daar. Kan ik wel uren naar luisteren. Maar ja, dan wordt het wel erg laat voor hem

Groetjes Bianca

Nou je het is de melodie van schaapje schaapje met haar eigen woorden alleen ja baas ja baas (jaaaas jaaaas) komt een beetje in de richting, maar ze oefent er de hele dag op. En zij heeft twee badstofdoekjes en paddington in bed en die worden alleen maar heel erg geknuffeld.

Groetjes,

Michèle

Ja!! Hij heeft gelukkig goed geslapen
Ben er 1x uit geweest, dus dat valt mee. en ook hier het klokje rond:D

Verder heb ik vandaag nog niet veel gemerkt van dat hij er lastvan heeft…
Wel ligt hij er alweer voor de 2e keer in vandaag.
Dus ik ga eens even voelen vanmiddag (als het mag) of er nu eindelijk wat zit.

Liefs, Anne

Kijk je uit dat ie je niet bijt?? Dat deed morgan ook een keer

Groetjes,

Michèle

Uhm… ja, dat doet hij regelmatig…
Maargoed, dat vind ik mijn eigen schuld, steek zelf mijn vinger in zijn mond terwijl hij het niet wil

Liefs, Anne

Ja dat is ook wel weer waar. ik ben dan ook niet boos op morgan hoor.

Groetjes,

Michèle

Nee, ik ben dan ook niet boos.
Zeg wel natuurlijk dat het zeer doet, maar als hij echt bijt, dan word ik wel boos!!
Is gelukkig al een tijd niet gebeurd

Liefs, Anne

Morgan heeft er een paar keer hoek voor nodig gehad want die had ineens weer bijtbuien als ze der zin niet kreeg.

Groetjes,

Michèle