Gebroken nachten

Nou, Seth is om een uur of 8 ook in slaap gevallen.
Ik heb hem maar een pcm gegeven.

Verder was het in de nacht redelijk rustig, ben er 1x uit geweest.
Hopelijk bij jullie ook rustig Rainbow!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik moest er twee keer uit alleen een keer was in der droom. De andere keer riep ze heel duidelijk en ik vroeg waar is je tul. Wees ze naar de muur. Hij was er tussen gevallen. Toen ze hem had viel ze meteen weer in slaap na een kus.

Groetjes,

Michèle

Michelle: wat lief he dat ze nu gewoon in slaap vallen na een knuffel.
Nick werd gisteravond ook wakker toen wij nog even naar hem toe gingen toen wij naar bed gingen. Hij lachen en (helaas) papa,papa zeggen. Ik was er toch ook echt bij Maar hij viel wel weer heel tevreden is slaap en dat vind ik dan zo lief. Vooral omdat het eerder (in het begin van dit forum) zo dramatisch ging.

Groetjes Bianca

Ja dan zijn ze ook heel lief en dan vind ik he minder erg om te lopen, maar dat vertel ik haar niet

Groetjes,

Michèle

Ok dames, daar zijn we dan!

Steeds gedacht…gelukkig ‘hoor’ ik niet bij het topic ‘gebroken nachten’ want Thoby slaapt voorbeeldig…

Nou…niet meer dus! Hij is nu al 5 nachten achter elkaar tussen 2 en 4 wakker.
Hij begint te huilen en zit rechtop in zijn bed als ik binnen kom.
Zogauw hij me ziet gaat hij liggen en stopt meteen met huilen. Er is dus niet echt iets aan de hand.(pijn ofzo) Anders zou hij wel door blijven huilen.
Ik hoef hem dan nog maar 1 of 2 keer over zijn bol te aaien en hij slaapt weer.
Hierna lijkt hij elk half uur wakker te worden en moppert dan af en toe wat.
Maar echt huilen doet hij meestal niet meer.
tegen 4e valt hij dan weer in slaap om vervolgens om 8 uur weer wakker te zijn.

Ik weet niet wat het is…hoop wel dat het snel over gaat!

Groetjes,
Margot

Waarschijnlijk de 15 maanden sprong. Dit hebben wij toen ook gehad. Eerst ellende met eten en toen met slapen. Leek geen einde aan te komen. Ik heb me toen echt wel eens afgevraagd of ik echt nog een tweede wilde

Groetjes,

Michèle

oooh ik lees dit allemaal, en ik denk (fiks hiero hard afkloppen) gelukkig geen gekrijs oid snachts. Vreselijk lijkt me dat die gebroken nachten maar ook savonds begin van de avond dat gebrul. Denk je lekker chill op de bank te hangen …

Sterkte meiden.

Greetzzz Cora

Oh, sterkte Margot. Ik leef met je mee. Hopelijk slaapt Thoby snel weer goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh, sterkte Margot. Ik leef met je mee. Hopelijk slaapt Thoby snel weer goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Michèle,

haha! Ja! Een tweede? poe! Daar moet ik nu echt niet aan denken! haha!
En zal inderdaad wel een sprong zijn. Hij is ook super dwars met eten op het moment.

@Mriek,

Ik heb besloten dat ik een echt ff een nachtje moet doorslapen.

Dus wat het ook is wat die jongen wakker houd…hij slaapt vanavond bij mijn ouders!
Ik ga vanaf nu languit op de bank, wijntje erbij en daarna heerlijk een hele nacht doorslapen!

Zaligheid!

Joeeehoeeee!

Sterkte vannacht voor alle ‘wakkere’ mamas!

Groetjes
Margot

Lekker hoor, geniet ervan!!!

Seth was vandaag al na een half uur stil, dus vooruitgang!
Wel heeft hij erg last van zijn kiezen, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren…

Weltrusten!
Liefs, Anne

Wow, dit topic is al 19 pagina’s! Gisteren wilde Eva nog een beetje melk, na 45 minuten gillen. Zodra ze haar melk had gedronken, viel ze in slaap. Niks meer gehoord. Jippie!

Daarstraks huilde ze even en wij zuchtten al: nee he…niet weer! Toen hield het op. Niks gehoord tot nu toe…Ze valt alleen moeilijk in slaap nu…Hopelijk wederom een heerlijke nacht!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hoe ging de nacht, Rainbow!

Margot, heel verstandig. De laatste periode met wakkere nachten hier hebben wij daar te lang mee gewacht en was ik helemaal labiel van het slaapgebrek. Gelukkig ging het vrij snel daarna beter met doorslapen, maar toch…we hadden hem net als jij eerder uit logeren moeten doen… Ik heb ervan geleerd!

Vanmorgen waren we er hier pas om 8.10 uur uit!!! Erik was om 5.30 uur even wakker, maar hij mompelde iets. Hij huilt tegenwoordig niet meer als hij wakker wordt (wauw) en ik vond het nog te vroeg. Hij sliep ook pas na 20.00 uur, dus de nacht was gewoon te kort. Dus ik heb hem laten liggen en we zullen wel weer in slaap gevallen zijn. Om 8.00 uur ‘schrok’ ik wakker en aangezien we straks naar peutergym gaan heb ik 'm maar wakker gemaakt. NOG NOOIT GEBEURD, WE HEBBEN UITGESLAPEN SAMEN!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat heerijk Mriek dat je hem vanmorgen wakker moest maken.

Veel plezier met gym straks.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dank je Sandra.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat heerlijk Mriek! Jesse was al een paar dagen vroeg wakker en net nu ik vandaag weer moet werken sliep hij nog toen ik om 8.15 de deur uitging. Zul je net zien. Hopelijk morgen weer.

Liefs

Nora ligt tegenwoordig iedere avond tot een uur of half negen te kletsen. Je geeft om 7 uur echt zelf aan naar bed te willen, ze zegt dat gewoon bed en gaat in haar ogen wrijven. Als ze dan eenmaal ligt, begint het kletsen en zingen. Het hele repetoire komt voorbij. wel grappig om te horen, maar de babyfoon gaat toch een paar piepjes zachter, anders kunnen we de tv niet meer horen…

Tis gelukkig geen huilen en gelukkig niet midden in de nacht, maar wel iets met Nora’s slaapgedrag dat enigszins afwijkt…

liefs

Oh gelukkig ben niet de enige wiens kind der hele reportoire ligt te oefenen. Wij horen alle boerderij geluiden en woordjes die ze kent en de liedjes die ze regelmatig zingt en noem maar op en dan ineens is het stil. En inderdaad ze is dooedmoe om 19.00. Snap jij ze nog??

Groetjes,

Michèle

Da’s balen zeg, als je niet beter zou weten zou je denken dat Jesse mama eens lekker wilde plagen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh enne, sinds de zomertijd is ingegaan hier precies hetzelfde als bij jullie Liske en Michele: om 19.00 uur moe zijn en eenmaal in bed nog tot 20.00 uur kletsen, etc. Ik snap 'm ook niet.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker