Gebroken nachten

Ik ga straks lekker de stad in met haar dus hopelijk doet het winkelen en de frisse lucht goed voor der nachtrust

Groetjes,

Michèle

Ik hoop het voor je! Veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je Even wat leuke kleren voor morgan zoeken voor weinig geld want ze gaat weer heel hard.

Groetjes,

Michèle

Oeps Michelle. Mijn fout. Sorry dat ik het gevraagd heb

Maar veel plezier en veel buitenlucht moet toch wel zorgen voor een goede nachtrust. Hier worden de ochtenden steeds langer…

Groetjes Bianca

@ Bianca geeft niet, ik wist ook niet dat Morgan ikke bende

En dank je. Hopelijk kan ik nog wat leuke koopjes scoren vandaag

Groetjes,

Michèle

Shop ze!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik wil ook shoppen!!! Moet nog een zomerjasje en nieuwe schoentjes hebben voor Nick. Zoiezo een hele nieuwe zomercollectie. Ikzelf wil ook wel weer eens wat nieuws hebben.
Shopze en hopelijk vindt je wat leuks voor een leuke prijs!

Groetjes Bianca

Morgan en Eef hebben duidelijk samen zitten spannen vannacht! Nadat het tijden goed is gegaan, was het vannacht opeens bal! Het begon gisteravond al. Ze wilde niet slapen en werd steeds huilend wakker. Dan weet ik dat het niet goed gaat 's nachts. En inderdaad…Uiteindelijk is papa er weer naast gaan liggen, maar ze bleef rollen, draaien, huilen. Ze zijn wel in slaap gevallen en om 09.00 uur (!) - we zijn nog tot maandag vrij vanwege het klussen - moest ik ze allebei wakker maken! Hopelijk is het bij Eva ook een foutje!

Trouwens, Michelle: welke maat koop je nu dan voor Morgan? Eva zit nu in 86, net en dat past redelijk. Te lange mouwen en broekspijpen en er moet een riem om, maar truitjes zijn in de breedte en lengte wel goed. Enig idee hoe lang en zwaar Morgan is? Het zijn toch twins he, dus even bijhouden! Shop ze!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Laten we hopen dat ze dan vanavond besluiten en overleggen om gewoon lekker te gaan slapen want ik vind het drie keer niks zeker niet als ik om 7.00 begin met werken.

Ik koop nu 86 voor Morgan rainbow hoewel ze ook al dingen heeft die wel al helemaal goed zitten. Ik heb ook 2 shirtjes in 92 al, maar die hebben echt korte mouwen en die wil ik wat langer houden zeg maar. Die waren ook wel wat duurder maar die heb ik bij Large besteld

Vandaag inderdaad ook even kijken voor een zomejasje al weet ik niet of ik die in 86 of 92 zal halen. Even kijken hoe die valt. Maar als ze zo doorgaat dan zit ze na de zomer in 92. Zeker der broeken. Ik heb een kind met oneindig lange benen (net als der moeder )

Groetjes,

Michèle

Eva en ik zijn jaloers! Eva heeft mijn korte pootjes. Helaas. Bij haar zijn alle broeken van baby af aan al veel te lang. Ze zou nu nog in 80 moeten, maar die durfde ik niet te kopen in zomerspul omdat ze die dan niet lang door kan dragen en dat is zonde van het geld. Maar ze is ook nog geen 80cm he en dan met die kleine pootjes…móóí van die superlange benen. Die krijgen wij alleen als we ze in China laten uitrekken, maar dat is ook weer zoiets!

Ik ben maar 1.60 net als mijn moeder, maar zij heeft een lange rug met korte benen en ik heb een hele korte rug met hele lange benen. Morgan heeft wel een langere rug net als der vader maar mijn lange benen dus de verhoudingen zijn goed. Daarom ben ik ook zo blij met de Hema rompers die vallen lekker lang. Maar broeken is zij eerder uit dan der truitjes zeg maar. Hoewel 80 nu ook wel wat te kort wordt.

Groetjes,

Michèle

Hmm… ook hier heeft Seth er weer een feestje van gemaakt vanacht.
Hij lag maar te roepen en doen in bed, en was vanochtend wat vroeger wakker dan anders.

Ook hier hoop ik op een foutje

Ik ga btw morgen shoppen:D Voor mezelf deze keer!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh jee dit topic is toch niet vervloekt of zo he want anders moeten we het laten sluiten

Enne ik kijk ook voor mezelf hoor, ik heb ook wel wat verdiend

Groetjes,

Michèle

Hmm… hier is het al een paar dagen lastig met in slaap vallen ivm het licht (de zon schijnt recht op zijn kamer).
Nu heb ik het gehele raam afgplakt
En nu gaat hij nog steeds niet slapen.
Hij is wel moe, maar volgens mij heeft hij last van zijn kiezen:S
Hij was vanmiddag ook al op zijnkinderstoel aan het knagen
Misschien dalijk maar een pcm geven als het zo blijft.

Liefs, Anne

Anne je moet hem wel eten geven hè

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

hihi, ja…en daarbij heeft hij 1,5 pannekoek op

Liefs, Anne

Ook al zo’n pannekoekmonster. Dylano eet er ook altijd anderhalf of nog iets meer

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Zucht. Na een paar dagen laat naar bed, vanwege haar ziekig zijn, lag ze er nu om 19.30 uur in. Iets eerder. Ze ligt nu werkelijk alles bij elkaar te krijsen, al minutenlang. Niet om aan te horen! IK HAAT DAT GEKRIJS. Bah. Maar we houden vol, minstens tot 20.00 uur. Ze sliep vanmiddag ook bijna 3 uur, dus of ze nu echt moe is? Ik hoop dat ze snel stopt, want na een kwartier janken word ik alweer hoorndol. Grrr! Verder wel weer twee goede nachten gehad gelukkig.

He bah wat jammer dat Eva zo slecht slaapt weer… Kan het zijn dat ze nog tanden krijgt dan?
Nick is gelukkig nog niet wakker geweest snachts maar hij is wel snot en snotverkouden en heeft erg last van zijn mondje, hij kwijlt ook heel veel, slaap langer smiddags en is wat hangeriger. Dus ik vermoed wel tandjes.

Hij ligt er hier overigens in het weekend ook wat later op hoor. Het was 19.30 u. Vandaag zo lekker buiten gespeeld dat hij na het eten even rustig op de bank naar Bumba aan het kijken was. Ik denk dat hij weer als een roosje zal slapen

Weltrusten voor alle kindjes (en ouders)

Groetjes Bianca

Hier is het stil al even maar het is zaterdag en ik heb haar goed afgemat vanmiddag op de kinderboerderij

Groetjes,

Michèle