Gebroken nachten

@ Inge het zijn de laatste 2 boekdagen voor de opdrachten voor deze maand en het eerste kwartaal en ik weet dat er 3 keer meer ligt dan normaal en dat komt allemaal op mijn collega neer als ik niet ga werken, dus moet in de zin als ik kan ga ik maar mocht ik alleen maar leeglopen houd het op. Maar ik denk dat het wel meevalt.

@ Anne hier om 19.00 nieuwe tijd naar bed en ze sliep 19.45 dus een beetje zoals altijd maar ik wil haar zo snel mogelijk in der oude ritme hebben weer. Ze was alleen om 21.00 even wakker. Ze was alles kwijt. Beer, tul en doeken, maar ze sliep meteen weer.

Groetjes,

Michèle

Hier ging het met het middagslaapje perfect, maar vanavond ook minder. Om 19.00 uur naar bed, maar pas rond 19.45 uur was het stil. Hij huilde niet, maar kletste af en toe nog wat. Ik denk dat 'ie toch iets van slag was door het licht. Normaal gesproken leggen we hem 's avonds in bed en horen hem dan niet weer. Hopelijk krijgen we allemaal een goede nacht!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier was ze volgens pappa om 7.30 wakker wat toch heel netjes is, alleen om 10.00 kon ze haar ogen niet meer openhouden en heeft ie haar toch maar in bed gelegd en heeft ze nog een uur geslapen. Lijkt wel of ze last van voorjaarsmoeheid heeft of zo.

Groetjes,

Michèle

Zou goed kunnen hoor Michèle. Trek jij het op je werk?

Erik heeft tot 6.45 uur geslapen. Hij sliep gisteravond natuurlijk later, dus dat kan ermee te maken hebben. Of hij is gewoon in de war; dat is natuurlijk 5.45 uur ‘oude’ tijd en zo laat werd 'ie altijd wakker de laatste dagen. In ieder geval, het beviel me wel. Maar ik zal maar niet te veel hopen dat hij morgen ook weer zo lang slaapt, want dat zal geheid niet gebeuren.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap Michele!

Nick was vanmorgen pas rond 7 uur wakker. Gisteravond zonder problemen naar bed om iets voor half 8. Hij was ook wel de hele dag buiten geweest met ook kindjes uit de buurt en zijn (half)broertje. Grootse schik gehad en lekker moe na zijn badje. Ik had ook het idee dat hij wel wakker zou liggen omdat het nog licht was maar nee, hij viel als een blok in slaap. Vanmorgen werd hij alleen wakker omdat zijn speen uit bed gevallen was. Die heb ik hem om 7 uur gegeven en toen is hij weer in slaap gevallen totdat papa eraan kwam met de pap!

Vandaag weer lekker naar buiten. Ik vind het zelf ook heerlijk. Vanmorgen weer een eind naar het park gewandeld. Nick rondgestapt in de plassen. Aan het einde van de dag heeft ie zo’n lekker kleurtje op zijn gezicht. Ik denk echt dat hij daardoor heerlijk de nacht doorkomt.

Groetjes Bianca

Gelukkig heeft Seth wel goed geslapen vanacht, tot 7.10 uur dus dat is heel fijn!
Hij slaapt vandaag 1x en dat gaat tot nu toe ook goed.
Misschien is hij dan vanavond wat moeier en gaat gewoon lekker slapen.

Hoe is het bij jou op je Michèle?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Met mij is het prima. Beetje gaar van de hoeveelheid opdrachten die ik in moet boeken, maar komt goed. Wel hoofdpijn, maar ja mijn periode kan nog doorzetten. Anders heb ik hem denk ik overgeslagen.

Heb mezelf alleen met zoveel stoppende spullen volgedouwd dat ik nu niet meer kan zeg maar

Groetjes,

Michèle

lees het topic nu pas bij

@Michele: ja nee dan snap ik dat je toch wil werken anders ook sneu voor je collega maargoed mocht het niet gegaan zijn was je toch gegaan?
Uiteindelijk toch een redelijke dag gehad?

Rico was vanochtend om kwart over 8 wakker de nacht was brak geweest dus hij was moe.
vanmiddag sliep ie van 1 uur tot 3 uur.
het potje doen we even niet toen ie ziek was heb ik m weggelaten en nu wil ie niet meer haha wel jammer maar goed we zien het later wel weer.
Vanavond lag hij er om kwart voor 8 pas in.
hij was de hele dag weer zo moe als wat dus was ie ook wat jengelig.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:
Kan goed dat-ie met dromen bezig is.

Groetekes, Sje

Hoi Sje,
Je hebt volkomen gelijk over je aanpak. Ons zoontje, Damian, van bijna 15 maanden, heeft haast nog nooit 1 week achter elkaar doorgeslapen. Ik was het op een gegeven moment zo zat, dat ik hem heb laten huilen. De tv hard aangezet, een vriendin gebeld kortom alles gedaan om hem maar niet te horen huilen, maar het moest. Na een half uur, ja echt, was het stil!! En geloof me, ik voelde me super, ik had het volgehouden. Nu wordt hij nog wel eens wakker midden in de nacht, ik ga ff kijken en als er niks is ga ik gewoon weer weg en dan gaat hij maar even huilen maar het werkt wel!! Ik heb hem ook heel lang de fles gegeven 's nachts maar dat heeft hij helemaal niet meer nodig en daar went hij aanl. Het is alleen maar eigenbelang, want na de fles sliep hij weer en wij dus ook.
Eigenlbelang is miss niet, meer oververmoeidheid.
Moeders geloof me, ze hebben zo in de gaten hoe ze je voor de gek kunnne houden. en stop op tijd met de nachtvoeding want daar wennen ze erg aan…
groetjes van wendy

W.bastemeijer

Wat goed Wendy dat het gelukt is om hem duidelijk te maken dat er niet met je te sollen is!

Groetekes, Sje

@ Inge, nee als ik aan de race gebleven was had ik niet gegaan. Sterker nog dan had ik de deur niet eens uitgekomen zonder luier van Morgan.

Maar alles is weer in orde en het zit erop. Ik heb twee dagen als een debiel lopen boeken. Ik heb echt drie keer meer gedaan dan normaal en meer dan mijn collega’s maar ja ik ben nu eenmaal een stamper zeg maar. Nu alleen nog een tikgeit vinden om alles op papier te zeggen…

Groetjes,

Michèle

Wat Nick betreft zijn de gebroken nachten voorbij… Als ik lees hoe dit topic begon en vergelijk met hoe het nu is… Wat een verschil en verademing. Hebben we ook weer gehad. Hij slaapt perfect zelfs nog langer dan normaal. Hij krijgt alleen nu zijn hoektandjes maar is er snachts (nog) niet wakker van.

Hopelijk gaat het met alle kindjes in dit topic ook weer een stuk rustiger snachts

Groetjes Bianca

Bij ons wel Bianca. Soms rommelt ze even wat maar ik hoor haar niet en ze slaapt tot ik haar wakker maak. Ook zijn geloof ik alle of anders 3 hoektanden door dus dat leed is ook weer geleden. Nog 4 kiezen en dan is het klaar.

Groetjes,

Michèle

Hier gaan de nachten ook goed. Hij valt 's avonds wel moeilijker in slaap (toch het licht, denk ik), maar slaapt goed door. Ik hoef er al een paar weken niet meer heen 's nachts. En vanmorgen werd 'ie zelfs om 6.45 uur wakker, laat voor zijn doen. Dus ik klaag ook niet!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ook hier gaat het prima!
Af en toe wat problemen met in slaap vallen 's avonds vanwege het licht, maar als hij echt moe is gaat dat wel goed.

En ook heel af en toe moet ik er een keer uit, maar niet noemenswaardig.
Hij slaapt gelukkig weer tot 7 uur

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hier gaat het ook (buiten de nachelijke hoespartijen om) heel goed met hoelaat ie wakker wordt.
telkens rond half 8, zelfs toen we bij opa en oma waren, want normaal wordt ie daar al om 6 uur wakker…zucht.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ah of ik heb de goden verzocht of Morgan leest Ikke ben, maar ik heb gewoon weer 2 keer kunnen lopen vanacht. Van mij horen jullie niks meer over hoe het gaat

Groetjes,

Michèle

Balen Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Echt wel mriek, hopelijk was het een foutje. Ze is overigens wel moe en hangerig vandaag ook heeft ze niet veel trek. Hopelijk wordt ze niet ziek.

Groetjes,

Michèle

Hopelijk niet, nee. Laten we er nog maar van uitgaan dat het een foutje was, van vannacht…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker