Dat heb ik gedaan!
En misschien heeft het geholpen, want hij heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen, en wel tot 6.40 vanochtend:D
Heerlijk!!
Vanacht hopelijk weer, hij ligt in ieder geval al lekker.
Liefs, Anne
Dat heb ik gedaan!
En misschien heeft het geholpen, want hij heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen, en wel tot 6.40 vanochtend:D
Heerlijk!!
Vanacht hopelijk weer, hij ligt in ieder geval al lekker.
Liefs, Anne
@Michele; en hoe heeft ze geslapen? hopelijk vanacht in ieder geval goed!
@Lalala: ooch arm schaapie! doe m maar flink verwennen ja, en wat fijn dat ie weer iets langer heeft geslapen.
Vanochtend was rico om 8 uur wakker, maar heeft wel de nacht last gehad van het 1 en het ander dus opzich… logisch dat ie dan s’ochtends langer slaapt.
maar de nacht ervoor toen lag ie er om half 6 al in, s’nachts geen kick gegeven, en s’ochtends om half 9 pas wakker, haha
dat was ook wel lekker,
maar zielig at het op deze manier moest
Iedereen lekker slapen vanacht, en hopen dat ze morgen wat later wakker zijn! (zoiezo aangezien de klok een uur vooruit wordt gezet)
have fun!
Vanacht was het weer goed Inge en wel maar tot half zeven. Vanmiddag heb ik haar lekker over de kinderboerderij heen gejaagd dus ze was goed moe om half acht en ze sliep meteen. Ook heb ik haar wat extra’s te eten gegeven (een appel na het eten) dus hopelijk helpt dat ook mee want we willen morgen met mooi weer weer eens naar blijdorp gaan.
Groetjes,
Michèle
wat fijn michele!
Hier lag meneertje ook doodmoe in bed om half 8.
wat ga je in blijdorp doen?
en wordt het morgen mooi weer ja?
fijn!
Nou de klok is verzet,
en rico was in nieuwe tijd om kwart voor 9 wakker.
ik vond het wel best.
want dat zou anders dan om kwart voor 8 geweest zijn,
en als de klok een uur terug gezet zou worden kon ik ook nog wel leven met kwart voor 7
zelf ben ik nog wel moe eigenlijk, maarja dat zal wel in de aard van het beestje zitten.
Fijn dat Seth langer heeft geslapen. De afgelopen nacht hopelijk ook! Hier was Erik om 7.15 uur nieuwe tijd wakker, dus 6.15 uur oude tijd. Ik vond het keurig. Hij lijkt er verder niet veel last van te hebben, maar ik heb de hele dag al het gevoel: “Is het al zó laat???” Nou ja, dat went snel genoeg.
Groetjes,
M
Nick was vanmorgen eigenlijk dezelfde tijd wakker als normaal. Iets later om 6.30 (onze klok dus 7.30). De hele nacht lekker doorgeslapen. Ons mannetjes is overdag niet meer buiten weg te krijgen dus ik vermoed dat de buitenlucht ook wel een beetje meehelpt. Verder weer het normale ritme. Hij was wel iets eerder moe maar we hebben gewoon bedtijd van 12.30 aangehouden…
Groetjes Bianca
@Mriek; ja haha dat heb ik ook constant : is het al zolaat?
en dat ik me irriteerde dat de klok die boven de tv hangt nog op oude tijd stond en dat ik dan verward was van: huh?
uiteindelijk maar een loeizware stoel naar daar toe staan slepen om hem te verzetten. ik kan daar niet bij
@Benick: ik vind het best koud buiten!
Wij hebben ook de slaaptijd van half 1 aangehouden trouwens.
hij ligt nu nog steeds te slapen. Dat is niets nieuws trouwens, hij slaapt altijd ongeveer 'n uur of 2.
soms 3 als ie zin heeft
@MamavanRico:
Achter het huis in de tuin valt het nog wel mee gelukkig. Maar ja, hij vindt het lekker dus gewoon een jas aan en als het erg waait een muts op en meneer vermaakt zich wel met de konijnen of bal of wat dan ook En hij rent ook van hot naar her dus koud heeft ie het niet.
Ook Nick slaapt meestal 2 uurtjes dus ik vermoed dat hij rond 14.30u wel weer klaarwakker zal zijn. Vanavond ook gewoon dezelfde bedtijd en met het vaste ritueel moet dat geen problemen opleveren lijkt mij.
Goh als ik het begin van dit topic lees dan ben ik toch wel erg blij dat het nu zo soepeltjes gaat
Groetjes Bianca
Ja wij hebben geen tuin, alleen een klein balkon, ik moet toch echt naar de begane grond willen we buiten spelen, mara daar is het een flinke open veld,. Trouwens ik zie nu dat het donker begint te worden buiten…gezellig
hahahaha ja echt he! nu gaat het ineens een stuk beter dan in het begin van het topic
alhoewel… ik hoor “mama!”…"MAMA!!"
de rust is voorbij
hmm nu issie weer stil haha, die droomt vast.
ik zit te bedenken wat we zo kunnen doen als ie wakker is, ik ben niet in de mood om weer de huiskamer op te ruimen.
hoe leer je dat toch af hij heeft zelfs een romper waarop staat;
i know it’s a mess, but i didn’t do it!
hahaha
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Mar 2010 14:12:36
We zijn gewoon thuis Het is prachtig weer maar ik ben vanacht aan de race gegaan niet normaal meer. Ik bleef rennen enne das niet elke keer goed gegaan zelfs. Dus Mer heeft me maar laten liggen vanmorgen en we zijn maar niet weggegaan…
Morgan kwam om half negen nieuwe tijd, dus ook een zeer beschaafde tijd alleen zit vollop in de PP. Alles is nee en ze gooit overal mee. Ook is het drammen en schreeuwen en dan weer poeslief. Echt gelukkig zijn het fases want dit hou je geen 2.5 jaar vol
Groetjes,
Michèle
@Michele: germ! van harte beterschap… nee dat is logisch dat mervin je liet liggen.
hoe voel je je nu?
En wat je zegt haha idd ik zou het ook geen 2.5 jaar volhouden.
zo af en toe een lief dagje er tussendoor is wel zo prettig
nou ja ik voel me op zich goed. Geen krampen en pijn meer, enne ik kan ook gewoon bewegen nu zonder leeg te lopen dus hopelijk is het nu aan het minderen.
Groetjes,
Michèle
Nou, ik mocht ook uitslapen van papa.
Seth was 7.10 wakker (oude tijd 6.10) Dus is redelijk.
Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft.
Hij heeft gewoon 2x geslapen vandaag, op zijn normale tijden.
Verder hebben we wel een uur gefietst en is hij even buiten geweest, en het waait erg hard, dus dat maakt wel moe.
Hij is ook best gezellig vandaag
Ik zelf ben wel een beetje moe Lekker vroeg naar bed vanavond (gister lekker gebowlt met vrienden!)
Liefs, Anne
Ooh michele dat is fijn!
hopelijk ben je snel weer helemaal beter,
@lalala; gezellig! had je gewonnen?
Ook fijn dat seth toch tot 10 over 7 heeft geslapen.
eigenlijk is het idd belangrijker als je tevreden bent ermee he
Hopelijk iedereen een goede nacht vanacht
Ik hoop het ook Inge want ik ‘moet’ werken morgen en dat ook nog eens van 8.00-20.00
Groetjes,
Michèle
Beterschap Michèle!
Hoe is het bij jullie gegaan met weer slapen vanavond?
Hier ging het heel de dag goed, en zelfs toen hij naar bed ging was hijgewoon moe, maar nee… hij ging niet slapen!
Of het te licht was in zijn kamer, hij last had van zijn kiezen of dat het toch te vroeg was om naar bed te gaan, ik weet het niet!?
Hij heeft een uur liggen huilen in zijn bed, en na 5 kwartier sliep hij eindelijk.
Ben nu ook al 2x bij hem geweest weer.
Ik hoop dat het een goede nacht wordt, want ik val om van de slaap!
@INge: Het was erg gezellig, maar ik ben niet zo goed Wel een keer een strike gegooit en een paar keer een spare
Ik hoop op goede nachten!
Liefs, Anne
@Michele: bedoel je met ‘moet’ ook echt dat je MOET?
anders zou ik zeggen kruip je nest in en kom er pas weer uit als je helemaal fit bent
@Lalala; dan ben je in ieder geval beter dan ik
maar het is gewoon gezellig om te bowlen
kun je ook goed je frustraties weggooien
ik was ooit zo chagerijnig dat ik zo hard gooide dat ie op de andere baan belande ipv op de mijne
kreeg me toch een commentaar daar pfff zeikerds