Gebroken nachten

@Michele: ooh jeej een kleine pitbull! liet ze niet los nee?
als ik hard AUW schreeuw laat rico van schrik al los haha
ik kan ook erg overdrijven

Rico is vandaag anderhalf geworden, dus mag ik hem nu officieel benoemen als peuter puber?
hij is nu lekker rustig gelukkig
het neeneehen is even afgelopen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Michèle: dan weten we dat ook weer. Vind het maar niets, hoop dat het snel weer over is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

zoiezo blijven ze die fases toch wel houden,
verlatings angst eenkennig worden.
wel zielig eigenlijk
hy7yuh6mkn6f gem k

Mriek: Niet gek dat je niet jaloers bent
Ben ik ook niet op mijzelf.

Seth was vanochtend alweer om 6.15 uur wakker:S Hij mag wel iets langer slapen!
Vanavond hebben we hem iets later in bed gelegd, dus wie weet.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ga er van uit dat Nick weer een goede nacht heeft. Hij is bijna de hele dag buiten geweest. Lekker in de tuin en in de zandbak gespeeld…
Als hij vroeg wakker is vind ik het niet zo erg. Tenminste als hij naar het KDV moet. Op mijn vrije dagen is het wat minder natuurlijk. Maar gelukkig, zoals ik al eerder zei, laat hij zich (nog) heel makkelijk terugleggen smorgens. Hij vindt het heerlijk in zijn bedje met al zijn knuffels.

En ik waag het ook niet meer om mijn vingers in zijn mond te stoppen om naar tanden te gaan voelen. Ik had laatst ook flinke afdrukken in mijn vinger staan Maar Nick is ook druk bezig met kiezen of hoektanden. Hij bijt op alles en kwijlt enorm!

Groetjes Bianca

quote:
zoiezo blijven ze die fases toch wel houden, verlatings angst eenkennig worden. wel zielig eigenlijk hy7yuh6mkn6f gem k

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Huh, Inge? Rico aan het typen geslagen?

@Anne: ik hoop dat het helpt door Seth later naar bed te doen. Hier niet, maar wie weet!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha dat was idd ook mijn eerste gedachte Mriek toen ik de laatste regel van Inge las

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ooh oops!
ik wist niet dat dat bericht was verzonden
rico begon zich er mee te moeien
toen ben ik met hem gaan spelen ipv op verzenden te klikken, maar blijkbaar heeft rico dat ook gedaan

Vanacht ging goed!
gisteren veel buiten geweest misschien dat het daaraan ligt.
hij was om 10 voor 8 wakker en daarna wilde hij terug zn bed in
toen wilde hij om kwart voor 9 eruit
heerlijk!
ik was zelf wel gewoon eerder wakker
met zo’n mooi weer kan ik ook niet slapen

Ik denk zelf ook dat lekker in de buitenlucht zijn overdag, zorgt voor een goede nachtrust. Heerlijk toch dit weertje. Nick heeft ook zo ontzettend vast geslapen. Hij was dan wel net na 6 uur wakker, maar dat kwam omdat de kat op de gang aan het blèren was. Maar Nick speelt dan gelukkig met zijn knuffels. Is ook weer schattig om te horen al die verhaaltjes die hij aan het vertellen is. Ik ben uiteindelijk zelf om 6.30u opgestaan om de kat naar buiten te doen. En ik moest toch naar mn werk. Ik ben ook eerder wakker met dit lekkere weer. Maar ik word liever niet wakker gemaakt door een zeurende kat… Nu dat weer Die krijgt het ook op de heupen met mooi weer…

Groetjes Bianca

Katten en kinderen, zijn allebei even lastig…

Hier was het WEER 5.45 uur…wel weer doorgeslapen. En Erik slaapt niets langer hoor, door het buiten zijn en het mooie weer.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier is het al een tijdje stil en dat tot 7.00 's morgens zelfs. Ik ben alleen niet lekker helaas.

Groetjes,

Michèle

Het heeft inderdaad helemaal niets geholpen, het later naar bed gaan!
Hij was nu zelfs een kwartier EERDER wakker, om 6 uur.
Dus we gaan richting de tijd van Erik Mriek

Ik was gelukkig gisteravond half 10 naar bed gegaan
Hoop dat hij morgen uitslaapt, want mijn weekend is al begonnen!

Ik dacht ook al Inge… welke geheimtaal ben jij aan begonnen…?!

Liefs, Anne

Oh oh Anne, ik hoop dat Seth nu stopt met vroeger wakker worden. Hier was het uiteraard wéér 5.45 uur…

Maar vanavond gaat Erik lekker uit logeren, dus morgen kan ik iets langer blijven liggen. Moet er wel om 8.30 uur uit, want ga naar de kapper, maar dat is toch een paar uur langer. Heerlijk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou gisteravond lag hij er weer om half 7 in, maar vanochtend was hij om 5.30 wakker:O
Gelukkig heeft hij wel tot 6.15 in bed gelegen nog, maar vind het nu toch een beetje te gek worden! Ook heeft hij flink lopen spoken vanacht.

Ik vroeg me nu eigenlijk wel af: Hoe kan ik dit patroon doorbreken?
Want hij sliep voorheen rustig tot half 8.
Ook omdat hij nu weer zo vroeg wakker is, en dan snel weer moe, moet hij weer 2x per dag slapen. Maar ja, dan kan ik me voorstellen dat hij 's nachts korter gaat slapen, omdat hij over dag al veel heeft geslapen.
Dus, hebben jullie nog tips?

Liefs, een best wel moeie Anne

@Lalala; misschien heeft ie gewoon even wat meer slaap nodig, het hangt ook wat in de lucht natuurlijk.
als hij behoefte heeft om een tijdje terug te gaan naar 2 slaapjes zou ik het niet negeren.
alleen lastig dat hij s’ochtends steeds vroeger komt dan.
ik zei het ook al tegen Mriek: gewoon elke keer een kwartier opschuiven met uit bed halen. Bij rico werkt dat altijd heel goed

Hier was het vanochtend half 9, hij lag er om half 6 gisterenavond al in, dus hij heeft 15 uur lang geslapen.
hij is vandaag geen peuterpuber, dat is wel fijn, alleen jammer dat het alleen komt doordat ie ziek is en niet omdat ie gewoon zoiets heeft van: ik zal maar is lief zijn vandaag
nee grapje hoor, hij is echt heel lief voor mama en papa

Ik zeg niks meer, Morgan is aan het rommelen en rotzooien gegaan vanacht. Op een gegeven moment even naar haar toe gegaan en toen keek ze me breed lachend aan en kreeg ik een tulkus (das een kus met der tul nog in) en toen ging ze fake slapen. Ik heb even bij haar gezeten en geaait over der bol, maar ze kon duidelijk der draai niet vinden. Vandaag is ze op het kdv dus hopelijk kan ze weer wat meer energie kwijt daar.

Groetjes,

Michèle

Jee Anne, 5.30 uur is idd wel heel vroeg. Kan ik uit ervaring zeggen…
Geen tips, behalve óf laten brullen (wat hier niet werkt) óf de tip van Inge proberen. Zeker omdat Seth altijd langer sliep de moeite waard om te proberen. Erik was altijd al zo’n vroege vogel, dus bij hem zal het niet veel uitmaken, maar bij jullie helpt het misschien. Verder zou ik er ook rekening mee houden als ik jou was dat het gewoon even tijdelijk zo kan zijn zoals het is, met slapen. Gaat misschien ook gewoon vanzelf weer beter (zoals met eigenlijk alles vaak wel).

Michèle, ik hoop dat Morgan vandaag haar draai kan vinden en de komende nacht niet zo spookt.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/89Wep1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 26 Mar 2010 12:53:15

Ik dacht ook dat Nick wel langer zou slapen vanmorgen. Heb immers ook al weekend. Hij lag er gisteren om 19.30u pas in doodmoe. Maar helaas, om 6.00u klaarwakker. Hij wordt dan ook wel eerder moe maar wil niet naar bed. Ik vraag dan Nick slapen? Antwoord een dikke NEE… Tja, dan niet. Wel iets eerder de boterham gegeten anders zie ik dat ook weer misgaan. En om 12.45 lag hij in bed.
Dus inderdaad, het later naar bed gaan heeft niet zoveel zin.
Vanavond komt zijn (half)broertje weer dus dan gaat hij ook wat later naar bed. Misschien dat hij morgen dan wat langer ligt??

Groetjes Bianca

Misschien moet ik ook maar even doorbijten, en komt het vanzelf weer goed.
Al met de klok verzetten misschien…
Morgen mag papa uitslapen en zondag ik Dus dat is wel een fijn vooruitzicht.

Verder is hij heel de dag al een beetje raar bezig. Gaat heel zielig op de grond liggen huilen om aandacht te krijgen ed.
Misschien mist hij mama toch wel heel erg. Hij is namelijk 2 dagen bij oma geweest en nu ben ik eindelijk weer een dag thuis, en kwam er bezoek, dus kreeg hij nog niet veel aandacht.
Vanmiddag heb ik gelukkig wat meer tijd voor hem, en het hele weekend

Hij ligt nu ook alweer voor de 2e keer te slapen.
Liefs, Anne

Misschien komt het btw ook nog wel door de vaccinatie die hij maandag heeft gehad, denk ik nu. Hij kan vanaf vandaag volgens mij last krijgen van die BMR.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/lC90p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 26 Mar 2010 14:17:39

Kan best hoor, dat het ook met die prik te maken heeft. Lekker veel knuffelen met Seth, de rest van de dag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker