Gebroken nachten

@Michèle

Zit op de Leyweg 707. Moet zeggen dat ze er heel leuk uitzien, maarja zier er Dylano nog niet mee lopen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jee Inge das indd schrikken.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@ michelle oh das binnekort een mooi fietstochtje dan.

@ Inge jeetje das schrikken. Ik zou we ook niet blij van worden.

Groetjes,

Michèle

nee ik schrok me echt kapot,
belde rijco gelijk op en zei: ik zal nu de dela maar es gaan regelen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou het viel gelukkig mee vanacht.
Ben er maar 1x uit geweest.
Helaas was hij wel om 6.15 uur wakker… het wordt steeds vroeger!

Ook nog geen bijwerkingen van de inentingen geconstateerd.
Nu ligt hij weer lekker te slapen.

O, ik hoor hem, en hij is weer wakker

Liefs, Anne

@Inge: dat is zeker schrikken zeg!!

de bijwerking is gewoon dat hij boos is over de prik en dan expres eerder wakker wordt lalala
even zonder gein,
hier was het ook vroeger dan gisteren,
hopelijk gaat het niet weer vroeger worden.
enne ik ben al van de schrik bekomen hoor, heb me zo even met water en zeep gewassen,
mag even niet douchen daar nu totdat het gemaakt is,
ik kan mn haar alleen niet wassen nu en daar baal ik nog het meeste van

Rainbow, wat goed dat papa naast Eva ging slapen en heerlijk dat jij dus zo lekker kon pitten. Dat krijg ik hier niet voor elkaar hoor, geniet er maar van! Hopelijk slaapt Eva vannacht beter, beterschap voor je zielige meisje.

Inge, ik lach me slap om je dela-opmerking. Ik hou van dat soort humor!

Erik heeft doorgeslapen vannacht. Ik hoefde niet te lopen en hij was om 5.45 uur wakker. Wel weer vroeg, maar ja…daar maak ik me geen illusies meer over.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek; haha, dat noemen ze nou Border-gein
ik wist wel dat je het in je had

Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

jahaa daar ga je Mriek haha lol!
ach moet kunnen op zn tijd.
en btw ik heb echt een afspraak gemaakt met de dela, haha maar goed dat heeft niks met het voorvalletje te maken.

Ik hoop vanacht op een fijne nacht, rico brult de hele dag al om niks…echt vermoeiend. maar wat zeggen ze altijd? “ook dit gaat weer voorbij” hopelijk morgen een betere dag, mits ie vanacht goed slaapt natuurlijk

Hier ook een niet te hanteren kindje Inge. Ze ligt er ook al sinds kwart voor zeven in MET pcm weer want het is weer tandenbal.

Enne bel een aantal verschillende inge, niet alleen dela, maar ook bijvoorbeeld yarden en andere. Vergelijk eerst voordat je afsluit.

Groetjes,

Michèle

Ben ik nu ook officieel een borderliner?

Hopelijk slapen Rico en Morgan vannacht goed. Erik ligt na een drukke en leuke dag bij opa en oma ook lekker te slapen; hij moest eerst wel even wat prikkels wegkletsen, maar vooruit. Als het daarbij blijft…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hmm… Seth was vandaag ook al heel erg aan het piepen en aandacht trekken.
Zou er dan toch iets in de lucht hangen

Morgen maakt het weer niet uit als hij vroeg wakker is, want ik moet vroeg naar school. Hoop wel dat hij doorslaapt, want ik stort tegenwoordig om 6 uur in 's avonds. Maar moet nu eerst nog even hard hw maken.

Weltrusten alvast, een rustige nacht toegewenst!
Liefs, Anne

Succes met je huiswerk Anne, ik ben niet jaloers op je. Goed van je hoor, student en moeder zijn. Oké, ik werk wel, maar heb tenminste geen huiswerk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek: als je dat wil? is opzich niet altijd vervelend hoor, gewoon beetje prettig gestoord, en af en toe emotioneel ontregeld, maar de lol die je ook kan hebben maakt veel goed
nee even zonder gein… Ik zit er echt niet meer midden-in. het gaat gewoon goed met me met af en toe een een minder momentje, maargoed dat kan ik ook op het vrouw zijn afschuiven

@Michele: ja ik denk dat dat ook het geval is zn laatste kiezen.
ik zei al: volgens mij bestaat peuterpubertijd niet, zijn het gewoon die verdomde kiezen
ik weet alleen niet hoe ver ie is met zn kiezen, ik mag niet voelen.
ofja hij kauwt nogal graag en ik wil mn vingers nog langer hebben dan vandaag

@lalala; ja er kan best wat in de lucht hangen. ik vind het wel toevallig dat veel kindjes lastig zijn de laatste dagen.
en het weer de schuld geven schiet nu ook niet op, want het was bijzonder aangenaam…al zeg ik het zelf
succes met school morgen! slaap lekker!

waarom noem ik je eigenlijk steeds lalala,
gewoon anne in het vervolg help me herinneren blijft erin zitten he haha

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Mar 2010 21:01:21

Hier is het rustig geweest. 1 keer moeten lopen omdat ze even alles kwijt was en om 5.00 even geweest van ga nog maar even slapen en dat deed ze gelukkig ook erg lief. Echt wat is dat heerlijk om 6.30/ 6.45 pas opstaan, en dan om 7.25 op de fiets stappen om om 7.30 op het kdv te zijn.

@ Inge hmm dus Morgan is niet de enige die van rauw vlees houd. Pakt rico ook soms zo maar een vinger om hard in te bijten.

Groetjes,

Michèle

Rico was om half 7 wakker.
moet je nagaan paar dagen terug ging het weer zo goed, lekker tot 8 uur slapen
en nu wordt het weer met de dag vroeger… ik zie hem morgen wel weer om 6 uur wakker zijn

@Michele: haha ja tijdens het voelen aan zn kiezen wel,
of als ie op mijn schoot zit en hij hangt een beetje tegen mijn arm aan die ik om m heen heb geslagen en hij heeftn iet door dat hij naast zijn bijtring bijt… mn arm is dan de dupe

Ha ha ha dat had ik dus laatst met morgan ik zat op de bank en zij stond voor me een beetje aan mijn vingers te likken (waarom weet ik niet) bijt ze er ineens hard in. Echt uit het niks en een lol dat ze had. Ik heb haar echt een tik moeten geven anders liet ze niet los.

Groetjes,

Michèle

@Inge:

Ik heb vannacht weer door kunnen slapen en de dag begon wederom om 5.45 uur. En brullen bij het afscheid op het kdv; ik dacht dat we die periode gehad hadden, maar daar zitten we alweer een paar weken middenin. Niets aan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Kunnen we elkaar een handje geven Mriek al weet ik wel wat de oorzaak is. Maar ze schijnen op de leeftijd te zitten dat verlatingsangst (weer) op kan spelen.

Groetjes,

Michèle