Lekker Michèle…weltrusten!
Die rottanden ook. Sneue Seth. En sneue mama natuurlijk. Hopelijk een goeie nacht lalala!
Groetjes,
M
Lekker Michèle…weltrusten!
Die rottanden ook. Sneue Seth. En sneue mama natuurlijk. Hopelijk een goeie nacht lalala!
Groetjes,
M
Aaahhhhhhh is je kind uit logeren gaat eerst je kat lopen rommelen en rotzooien en heb je die eindelijk stil gaat je vent liggen snurken en zo hard dat doppies niet helpen…
Groetjes,
Michèle
ach arme sethje!
dat is vervelend die tanden.
ik weet dat OF rico er nog 4 moet. of 3 of 2 of 1 of geen
de laatste kiezen dus, ik kan niet in zn mond kijken ik mag ook niet zover voelen want anders bijt hij mijn vingers eraf!
Alle kindjes die verder verkouden zijn ook van harte beterschap!
zielig he
@Michele: haha niet voor papa nee? wat werkt dan voor papa wel?
Rico was vanochtend om 8 uur wakker, een hele goede nacht gehad.
vandaag is hij een beetje eigenwijs.
maargoed dat is ook wijs
Grrr. Balen Michèle!
Hier was het een goede doorslaapnacht en Erik was om 6.30 uur wakker. Keurig dus, niets te klagen.
Hoe heeft Seth geslapen?
Groetjes,
M
Seth heeft weer een goede nacht gemaakt
Hij was 7 uur wakker, dus dat was ook prima.
Geen diarree meer gehad vandaag, en ligt nu weer lekker te slapen.
Dalijk voor zijn prikken, ik ben benieuwd.
Fijn dat Erik ook lekker geslapen heeft
En Michele: Ik zou die vent het bed uit schoppen
Liefs, Anne
gelukkig is seth weer ietsje fitter lalala, is niet fijn als je kindje niet fit is.
fijn dat ie weer beter heeft geslapen! heerlijk!
Ik hoop het ook!
Ik ben al een paar keer bij hem geweest vanavond, dus hoop dat hij rustiger is vanacht.
Weltrusten!
Liefs, Anne
Dat voorspelt hier nooit veel goeds, als ik 's avonds al naar hem toe moet. Hopelijk zegt het bij jullie niets over hoe de nacht zal gaan!
Trusten!
Groetjes,
M
Hier twee keer gelopen. Een keer om 1 en een keer om 3 uur. De vaste tijden zeg maar. Een keer tul ut der bed en een keer heel erg dromen en om 7.00 (!) moest ik haar wakker maken en de p dat ze er in had. Ze ging heel pontificaal op de buik liggen zodat ik haar slaapzak niet uit kon doen. Ze wilde nog slapen… Heerlijk als ze bij oma geweest zijn
Groetjes,
Michèle
Ooohh Hier gewoon perfecte nachten. Nick slaapt zo vast tegenwoordig. Zo lekker. Zou het zijn omdat het mooier weer is en hij veel buiten is??? We hoeven niet eens meer uit ons bed snachts.
Nou ja, ik zal het niet te hard zeggen, je weet het maar nooit!
Groetjes Bianca
Hier is het ook een slecht teken als we 's avonds al hommeles hebben. Zoals gisteren. Ze kwam met verhoging weer van het kdv en zag er heel slecht uit. We gingen eten bij een vriend en daar klaarde ze wel weer op, maar eenmaal thuis was het weer niks: rode ogen en héél veel kuchen. Dat bleef zo aan de gang, de hele nacht hoesten, wakker worden, huilen. Heel vervelend. Mijn vriend is er weer naast gaan liggen, maar die heeft dus geen oog dicht gedaan. Ik wel! Hij was om 08.00 uur nog steeds helemaal DOOD. Ze is echt snipverkouden, bijt op haar speen en heeft koorts/verhoging. We zijn toch gaan zwemmen, maar ze was erg tam. Ze vindt het zwemmen sowieso niet leuk meer, dus daar stoppen we maar mee. Nu ligt ze te slapen, ze was moe. Straks wat tijmsiroop halen, want ik vind de Tussikind echt niet helpen. We hadden haar ook een Balsoclane (of zoiets) zetpil gegeven tegen het hoesten, maar dat is helemaal een onzin-product dat niet werkt. Hopelijk werkt de tijmsiroop! Arm hondje!
Groetjes Rainbow, trotse mama
het was hier geen 8 uur vandaag maar 7 uur.
ik heb vanochtend heel rico’s kamer onder handen genomen, flink gepoetst en op staan ruimen,
tjee die heeft een bult knuffels op de grond liggen.
ofja netjes in een hoekje alsof ze op klassenfoto moeten haha. lekker zn raam open gezet en door laten waaien.
het lastige is alleen dat rico’s slaapkamer raam tegen de gallerij/ballustrade zit en iedereen moet langs zijn raam om naar zijn huis te komen. dus zn raam en gordijnen gaan alleen open als hij niet in zn slaapkamer is, vind dat niet prettig anders
wij hebben ook een donker rolgordijn buiten zijn witte winnie the pooh gordijnen op zijn kamer hangen.
dus als ik licht in zn kamer wil blijven de gordijnen nog dicht, zijn van die dunne stoffe dingen dus het hele licht komt er hoe dan ook wel doorheen, zo voorkom je toch dat nieuwschierige mensen naar binnen staan gluren…
maargoed vandaag toch alles even open gezet dat het door kon waaien.
de vloer met eucalyptus allesreiniger staan dweilen dus het ruikt heerlijk fris.
nu de rest van het huis nog
heb rico net in bed gelegd dus wacht eerst tot hij slaapt, anders denkt hij dat hij weer mag spelen, en dat is nou net niet de bedoeling.
Zijn humeur is ver beneden pijl vandaag dus ben toch wel even blij dat ie in bed ligt nu
@Rainbow:
misschien helpt de siroop van Kaloba wel.
dat wordt echt al heel lang gebruikt en is een kruidendrankje,
het mag vanaf 1 jr gebruikt worden en heet volgens mij (weet niet zeker moet je even op internet kijken) Kaloba junior siroop.
ik heb er goeie verhalen over gehoord.
Echt vervelend die verkoudheid he! Maar ik zweer bij Bisolvon. Als nick weer zo vreselijk moet hoesten dan is het na een paar dagen voorbij. Alleen het hoesten dan he. En veel met Luuf smeren en een bakje langs het bed zetten. Die Tussiskin helpt alleen bij lichte hoest hier… Snachts zetten we het bovenraampje ook op een kier voor wat frisse lucht.
Beterschap voor Eva. Dat ze vannacht maar lekker kan slapen (en papa ook )
Groetjes Bianca
@Michèle
Ik weet dat jij dit topic leet dus ff berichtje voor jou helemaal off topic. Ik zag dat jullie in Den haag ook een big bazar hebben (weet niet of het in de buurt is) maar daar hebben ze nu anti-slipsokken van hello kitty voor 1,49 vanaf maat 23
Liefs Michelle
@ michelle ik zal het eens googelen dan kan ik misschien van de week even kijken.
@ Rainbow he wat vervelend weer zeg. Misschien anders ook een ui naast der bedje?? Enne veel laten drinken he.
Groetjes,
Michèle
ik weet dat iedereen dit topic zo’n beetje leest
ik ben net gewoon bijna geëlektrocuteerd! djeez ik schrok me rot
wilde even gaan douchen
had de douche al aanstaan doe ik de lamp aan klapt dat ding kapot en valt in het bad! ik stond er nog net niet in
pffffff
wordt zeker een gebroken nacht vanacht
moet er nie aan denken dat rico in bad zat trouwens pff…
hmm de woningbouw komt pas morgen tjongej onge
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Mar 2010 14:03:33