Gebroken nachten

Ja ik kan bijna geen antislip sokken meer krijgen in haar maat. Alleen bij de prenatal. En alles dat ze opschrokken gooien ze er ook weer uit en vier doen het…

Nee oke ruien is ook niks.

Groetjes,

Michèle

en vier doen het…?
je bedoeld HET? met elkaar? hahaha ik zit er zeker helemaal naast

nee anti slip heb je volgens mij bij de zeeman alleen nog in 74/80
lastig is dat he,
misschien op internet ergens te vinden??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Kotsen Inge. Twee proberen dat andere wel, maar ze kunnen het geen van allen meer.

Ja of goed slofjes kopen, Haar sloffen staan op het kdv. Maar even wachten tot volgende week als het schip weer binnen is.

Groetjes,

Michèle

Het is wel vies, kotsende katten, maar ik moest toch wel lachen omdat de katten van Michele HET niet meer KUNNEN. Wat moet ik me daarbij voorstellen, waarom kúnnen ze het niet meer?

Ruiende honden lijken me trouwens ook niks. Ik stik nu al van het eczeem en daardoor zou het alleen maar nóg erger worden. Scratch, scratch, ik krijg al jeuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ze zijn geholpen Rainbow, Althans WIJ vinden dat ze geholpen zijn

Groetjes,

Michèle

ah bah ik was dit bericht aan het lezen op het moment dat ik misselijk was. het is erin gebleven
ik ga mn bedje opzoeken, ben doodmoe, hopelijk morgen wat fitter want dit is ook niks.
nu hopen dat Rico wat langer slaapt dan de laatste tijd

Weltrusten Inge!

@lalala: dan heeft Seth waarschijnlijk toch ergens pijn gehad, als de pcm z’n werk zo goed deed. Hoe gaat het nu? Hopelijk vannacht rustiger dan gisteren!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tot nu toe ben ik 1x bij hem geweest, mar hij is wat onrustig.
Ik ga nu in ieder geval slapen, en hoop op een rustige nacht

Weltrusten!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier 1 keer gelopen maar dat had ik wel verwacht want om 21.00 hoorde ik haar tul uit bed vallen. Om 1.00 wilde ze hem hebben en om 5.30 was ze wakker. Ik hoorde haar op en af en om 6.45 begon ze te roepen. Dus ik ben naar haar toe gegaan dat het veel te vroeg was en dat ze moest gaan slapen, ik kreeg een vol NEE (wat in overigens op het moment op elke vraag krijg) en toch viel ze weer in slaap en om 8.15 was ze weer wakker… Ik heb UITGESLAPEN met kind

Groetjes,

Michèle

Pff… hier was het weer bal vanacht!
Ben er goed een paar keer uit geweest, en moet zeggen dat ik er alweer doodmoe van wordt. Vanochtend wilde hij er om 7 uur echt uit.

Fijn Michele, dat je even lekker uit kon slapen!!! hmmm.!

Liefs, Anne

geweldige nacht gehad!
rico wilde alleen niet inslapen, hij sliep pas rond kwart over 9 s’avonds dus…
vanochtend om 10 over 8 pas wakker! heerlijk en als klapper op de vuurpijl heeft papa hem eruit gehaald en ben ik zelf pas net wakker geworden hahaha, om 11:00 stipt! zoo waar weekenden wel niet goed voor zijn

Ons arme schaapje is verkouden. Ze werd keihard huilend wakker tegen 23.00 uur. Ze had gepoept. Toen ik haar verschoonde, lag ze me aan te kijken met van die rode oogjes van de slaap en een snotneus. Een uur later werd ze weer wakker. Toen is papa bij haar gaan slapen, voor onze rust. We hebben geen kik gehoord verder, dus alledrie goed geslapen. Tegen zevenen ging ze zingen en kletsen met de beesten, rond 07.30 uur is ze eruit gegaan. Ze ligt er nu alweer even in, ze was bek-af na een wandeling met papa in de (mot)regen. En dan die verkoudheid. Ze ging op haar zijtje liggen en was meteen weg. Hier wordt het denk ik een lekker luie zondag! Hmmmm!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hier al twee dagen een kind dat niet weet wat ze wil en mamma wordt daar ook strontsjago van en pappa daar weer van dus het is lekker gezellig hier. Dit zijn van die dagen dat ik gewoon de deur uit wil lopen en even de boel de boel wil laten. Dat of een boksbal wil hebben…

Groetjes,

Michèle

@Rainbow, jeetje meis beterschap met ukkie
arm zieltje,
heeft ze koorts ofzo? dikke kus voor haar!

@Michele: oej haha dat klinkt niet gezellig
een boksbal werkt altijd goed, of gewoon wonder team opzetten is ze misschien zo stil

Nee ze ligt nu in bed enne voor pappa werkt dat niet

Groetjes,

Michèle

Fijn Michèle, dat Morgan vanmorgen zo goed luisterde. Uitslapen mét kind moet hier nog voor de 1e keer gebeuren.

En Inge, ik had je al gekrabbeld. Maar ook fijn dat jij zo lang hebt geslapen!

Rainbow, geef Eva maar een knuffel van Erik. Hij vindt het sneu dat ze snottert.

Hier verliep de nacht weer goed. Doorgeslapen, niet hoeven lopen en meneer was om 6.15 uur wakker. Papa had Erik-dienst, dus ik heb tot 9.45 uur uitgeslapen. Het is hier heel mooi weer (zonnetje, amper wind), dus we gaan vanmiddag nog even fietsen. Lente! Joehoe!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh en lalala: balen dat Seth toch zo onrustig heeft geslapen. Wat word je daar snel moe van hè? Niet opnieuw een pcm gegeven?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heel af en toe is Nick wel wakker snachts. Maar dat is alles. Hij is ook verkouden en heeft ontzettend rode wangen ook. Dus ik denk dat er wat tanden aankomen. Duurt wel erg lang trouwens

Michele: Dat verhaal over de katten herken ik wel. Tegenwoordig hoef ik niet op te staan voor Nick maar voor een blerende kat voor de deur. Komt hij nog eens bovenop me liggen, zo van kom nou, ik wil naar buiten. Dus ben ik van ellende wakker om dat beest maar zijn zin te geven Of de kat zit ergens te kokhalzen. Tja, dan ben ik ook niet zo van ik draai me nog even lekker om…

Ik ben in ieder geval heel blij dat we die nachten niet meer hebben met gegil en gekrijs. Hopelijk blijft het zo. En wordt het voor de andere mama’s ook wat beter!

Groetjes Bianca

Voor vanacht kan ik nu al met zekerheid zeggen dat ik NIET hoef te lopen. Mer moet morgen werken dus Morgan is vanacht bij oma…

Groetjes,

Michèle

Mriek: nee, heb hem geen pcm gegeven, wel getwijfeld, maar niet gedaan.
Maar als het vanacht weer zo is, krijgt hij er wel 1.
Vandaag heeft hij wel 3 schone rompers aan gehad door de diarree, dus hij is flink bezig, en zijn billen zijn vuurrood!!
Morgen moeten we ook naar het cb voor zijn prikken, dus hebben we weer kans op een paar nachten feest…

Iedereen een rustige nacht toegewenst!
Liefs, Anne