@Michele: ooh ja lastig is dat dan he, haha en die katten maken er dus ook een mooie puinhoop van.
zo is dat hier met de hond, die is in de rui en die verliest echt bakken met haar. zwaar irritant om constant de stofzuiger tevoorschijn te moeten halen omdat rico ook gewoon op de grond wil spelen.
hij heeft ook weer een gooi fase dus de hele vloer ligt de hele tijd onder zijn stapelbekers en blokjes en noem maar op.
puzzelen, HO maar, puzzle stukjes op de grond gooien kan ie wel![]()
@Mriek ik vind het heel knap, wij hebben rico ook vanaf kleins af aan bij ons gepakt, doen dat ook nog steeds maar rico wil de hele tijd spelen, al vanaf het moment dat hij kon rollen doet ie dat zo en gaat hij huilen als hij iets niet kan doen omdat wij nog willen liggen![]()
maargoed is ook niet heel erg.
als ik echt heel moe ben nog en rico wil niet meer slapen, doe ik mn oogjes gewoon even dicht en zet ik rico in de box met speelgoed.
dan vermaakt hij zich wel even en kan ik nog even een tukkie doen tot 7 uur
als er wat is dan roept hij me wel, en dan kom ik natuurlijk ook van de bank af.
Laatst wilde ik me aan gaan kleden toen rico een tekenfilm keek (half 7 s’ochtends haha ja je moet iets
)
en toen viel ik gewoon in slaap in bed, hij heeft doodleuk tot 8 uur zichzelf vermaakt, ik schrok wakker en dacht: oej sh*T
rennen naar rico en hij zei toen ie me zag: haajj!
hahaha