Gebroken nachten

@Rainbow: maar ik wist niet dat Eva s’nachts nog “voeding” kreeg ook al is het een nepfles maar ik wist dat helemaal niet! ik dacht dat ze helemaal doorsliep nu.
sorry wat stom! ik dacht dat je dat ooit zei

@Michele: haha nee dat denk ik ook niet maar dat dacht ik dus dat dat het betekende

@Mriek: ik hoop het ook heel erg.
ook voor erik, dat hij lekker slaapt.
en had je nog iets aan mijn tip??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Inge ach ja je weet het soms niet he…

Ik hoop dat het hier stil blijft. Ik ga er zo in, ik stort in enne keer in na een eneverende week. Slaap lekker allemaal.

Groetjes,

Michèle

ja goed plan, ik wilde ook vroeg slapen maar komt weer iets op tv wat ik wil volgen, als ik dat volhoudt denk dat ik op de bank in slaap doezel
slaap lekker!

Ik weet nu al dat ik niks volhou, heb ook spanningshoofdpijn. Of eigenlijk einde spanningshoofdpijn.

Groetjes,

Michèle

oejj spanningshoofdpijn is echt sh*t,
helpt geen pijnstiller voor vind ik,
gewoon slapen, dat is de beste remedie dan.
heb je ergens een topic over je spanningen?

Ik ga over je tip nadenken Inge…

Weltrusten dames, ik ga ook naar m’n nestje toe. Hopelijk hebben we morgen allemaal goed doorslaapnieuws!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop ook datSeth vanact weer doorslaapt!
Hij heeft vanacht niet door geslapen, en was om 5 uur even wakker.
Daarna sliep hij weer verder, maar ik moest er weer vroeg uit:S

Hij heeft volgens mij echt last van kiezen. Heeft erge rode billen, heel de dag diarree gehad, en niet gegeten vanavond…

Hij is nu ook al heel de avond onrustig.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Op de valreep jij ook nog een goeie nacht gewenst, Anne!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha, ja… weltrusten!!
Liefs, Anne

@ Inge wat dacht je van het kdv verhaal dat niet helemaal 100% goed gelopen is deze week

En ik sliep meteen. Heb 1 keer moeten lopen vor morgan omdat der tul uit bed gevallen was en om 7.00 hoorde ik haar zingen en om 8.00 zijn we er uit gegaan.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je goed hebt kunnen slapen, Michèle! Ik heb ook weer doorgeslapen, Erik was helaas wel weer om 5.30 uur wakker. Nou ja, nog even in het grote bed geknuffeld en gedoezeld en om 7.00 uur naar beneden gegaan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh laat Erik dat toe?? Morgan wil echt niet in ons bed dus dat is geen optie hier helaas.

Groetjes,

Michèle

@Michele: ja dat is waar, heb je lekker geslapen?

@Mriek: wat goed dat erik in het grote mensen bed slaapt! rico doet dat echt niet die wordt lastig als ik m daarneerzet, die wil dan spelen

hier was het ook half 6 vandaag

Ja hoor prima Inge alleen is alles vervelend vandaag. Morgan haalt alles overhoop en als ik dat opgeruimd heb haalt ze wel ondertussen iets anders overhoop en is zij niet bezig loopt er wel een van de katten te kotsen.

Groetjes,

Michèle

Ja hoor, Erik gaat dan eerst even lekker naast me liggen. Na verloop van tijd wordt 'ie wel iets onrustig; dan weer zitten, dan weer liggen, dan weer over mij heen hangen, etc. Maar we doen dit al zo sinds hij heel klein was en hij weet gewoon dat we niet direct naar beneden gaan als 'ie wakker is. Eventjes wel gedaan, maar al snel flauw van. Zo vroeg om om 5.30 uur al beneden te zitten! Dus zolang hij dit nog accepteert maak ik daar mooi gebruik van. En ik ben natuurlijk wel wakker, maar ook nog wat rozig. Dus krijg de kans om rustig bij te komen op deze manier.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij doen het ook altijd zo Mriek!
Hier was het helaas weer feest vanacht.
Van 23 uur to 1 uur is hij onrustig geweest, steeds huilen, en hij had echt ergens last van.
Dus ik alles gecheckt, maar hij ging echt niet slapen.
Dus toen maar een pcm gegeven, en ja hoor… toen sliep hij tot 7 uur, en heeft nog tot 8 uur bij ons in bed gelegen

Liefs, Anne

Ja zo weet morgan dat ik niet meteen kom als ze wakker is en dan hoor ik haar kletsen en zingen en soms is het een half uur tot 45 min weer helemaal stil en ik ‘slaap’ weer even verder maar na een uurtje hoor ik dan toch wel mamma uit.

Groetjes,

Michèle

@Michele: ooh ja lastig is dat dan he, haha en die katten maken er dus ook een mooie puinhoop van.
zo is dat hier met de hond, die is in de rui en die verliest echt bakken met haar. zwaar irritant om constant de stofzuiger tevoorschijn te moeten halen omdat rico ook gewoon op de grond wil spelen.
hij heeft ook weer een gooi fase dus de hele vloer ligt de hele tijd onder zijn stapelbekers en blokjes en noem maar op.
puzzelen, HO maar, puzzle stukjes op de grond gooien kan ie wel

@Mriek ik vind het heel knap, wij hebben rico ook vanaf kleins af aan bij ons gepakt, doen dat ook nog steeds maar rico wil de hele tijd spelen, al vanaf het moment dat hij kon rollen doet ie dat zo en gaat hij huilen als hij iets niet kan doen omdat wij nog willen liggen
maargoed is ook niet heel erg.
als ik echt heel moe ben nog en rico wil niet meer slapen, doe ik mn oogjes gewoon even dicht en zet ik rico in de box met speelgoed.
dan vermaakt hij zich wel even en kan ik nog even een tukkie doen tot 7 uur als er wat is dan roept hij me wel, en dan kom ik natuurlijk ook van de bank af.
Laatst wilde ik me aan gaan kleden toen rico een tekenfilm keek (half 7 s’ochtends haha ja je moet iets)
en toen viel ik gewoon in slaap in bed, hij heeft doodleuk tot 8 uur zichzelf vermaakt, ik schrok wakker en dacht: oej sh*T
rennen naar rico en hij zei toen ie me zag: haajj!
hahaha

Waren ze maar in de rui. Ze hebben schrokbuien dus ze kotsen alles onder…
En morgan heeft 2.5 uur geslapen dus die is weer gezellig. We zijn net ruim een uur op de kinderboerderij geweest.

Ik heb hier alleen soms spekgladde stukken op mijn laminaat zitten dus ze ligt voortdurend op der gat. Wordt er gestoord van.

Groetjes,

Michèle

heeft ze anti slip sokjes aan of schoenen als ze loopt op het laminaat?
heb op je topic gereageerd trouwens over dat laminaat.
Ja is het echt veel kotsen?
ik vind die rui buien van mijn hond ook behoorlijk shit moet ik zeggen
het ligt echt OVERAL en gaat aan rico’s handen zitten die zit weer in zn mond. nee dankje ruien is ook geen pretje