Dat moet je dus vaker doen Michelle, Dylano uitputten…
Groetjes,
M
nou het erge was dat Rico gister de hele middag niet had geslapen
dus toen heb ik m er maar uitgehaald en zijn we met opa en oma naar de kinderboerderij geweest op het centerparcs.
ook zijn we een doolhof in gegaan met trapjes.
haha was goed voor de wandelwagen-banden rico lachte zich rot natuurlijk. letterlijk dus.
Daarna zijn we ook naar de peuterspeeltuin geweest maar hij vond de glijbaan en schommel maar niks.
in het begin even wel maar daarna niet meer.
Opa had rico op een schaap gezet niet losgelaten maar dat rico het schapenwol kon voelen, dat vond rico ook niet gaaf dus was het brullen.
maargoed al bij al dus zeker anderhalf uur gelopen en rico het laatste kwartier in opa’s nek gezeten.
hij was doodop s’ avonds en toch werd ie al zo vroeg wakker.
vandaag was hij behoorlijk draak.
hij moest en zou een winnie the pooh bal hebben bij de blokker
koste 2 euro dus ik dacht whatever koop dat ding maar gewoon.
daarna moesten we terug naar het dorp omdat we toch andere pasfoto’s moesten makenvan rico ivm een legitimatie bewijs voor het buitenland.
waren weer net andere pasfoto’s dan die we paar mnd terug hadde laten maken.
maargoed toen kwamen we weer langs de blokker, en was het weer " ball!!!" toen kreeg hij er dus geen en was het brullen.
hij kwam dus met betraande rode ogen binnen bij de fotograaf.
maar dat trok goed weg.
hij staat er precies goed op zeiden ze, precies zoals een volwassene erop moet staan.
dus mond dicht geen lachje of zoiets dergelijks.
gewoon strak in de camera, want meneer had er geen zin in.
ze zei nog: dat is knap dat hij voldoet aan alle richtlijnen op deze foto, een kind die zo jong is mag nog wel een lachje tonen op een id bewijs. daar zijn dan geen regels voor maar TOCH stond ie er op zoals wij dat moeten.
haha tja dat komt dus omdat ik niet WEER een bal kocht,
was dat toch nog ergens goed voor
nu ligt hij in bed en ondertusse heeft ie ook met suikerklontjes lopen gooien en noem maar op.
klaar ermee en bedje in, die was volledig uitgeput…
zuchht… ik ook na zo’n dag
vervolg:
vanacht was het de hele nacht brak. om het half uur wakker en piepen.
om kwart voor 5 zat deze mama al beneden (omdat het toen over ging in brullen), in de hoop dat rico nog ging slapen (bijopa en oma zijn we, slapen op de zelfde kamer)
niet dus…
om half 7 had ik het zo gehad na vanacht omdat ik ercht hooguit 2 uur heb geslapen dat k rico even van de grond in de box heb gezet met een tekenfilm en alle deuren open heb laten staan(van de gang en van de slaapkamer) zodat ik hem kon horen, en heb ik even van half 7 tot half 8 een oogje dicht gedaan…dat was echt heerlijk kan ik je vertellen.
ik had zoiets van: ik hoor m toch als er wat is, en heb de box babyveilig achter gelaten. en het is er al zo gehorig ik hoorde nog elk lachje en geluidje maar het was in ieder geval niet gekrijs recht in mijn oor
Hoe heeft Erik geslapen Mriek?
en de rest van de kindjes??
Wat balen Inge, wat een rotnacht voor jullie! Enig idee hoe het komt dat Rico zo slecht sliep?
Erik heeft weer doorgeslapen. Hij was wel weer om 5.30 uur wakker (help, zou dat nu even z’n nieuwe biologische klokje zijn?), maar goed. Ik lag er na Wie is de Mol in, dus heb wel lekker kunnen slapen.
En de rest van de kindjes? Eva, Nick, Morgan?
Groetjes,
M
Ja het zou zomaar kunnen met dat bio klokje, maar meisie troost je, de klok wordt snel verzet, misschien wordt ie dan telkens om half 7 wakker
en anders gewoon niet eruit halen om half 6, maar b.v. 6 uur telkens,
dat hij weet: nu is het geen tijd.
even lastig maar denk aan de " ik moet leren doorslapen" tijd.
en op den duur verander je dat na half 7 en zo door.
wie weet werkt het, zou het zeker in overweging nemen??
Ja idd erge rot nacht, hij is nu jengelig constant en niks is goed.
roept ie: tut mama!
geef ik m die maar omdat ie zo vervelend is gooit hij m weg en zegt boos: NEE!!
tja dan niet haha, negeren dan maar, werkt op het moment even het beste.
ik heb geen idee waarom ie hier slecht slaapt.
maargoed vqanavond weer eigen bedje dus hopen dat dat weer goed gaat dan… ik ben zoooo moeee
Als ik hier al die verhalen lees over gebroken nachten e.d. moet ik gelijk denken aan al die slechte nachten die wij gehad hebben… En daar word je me toch brak van… :S
@ Inge
Wil Rico niet gewoon slapen als ie om zijn tut vraagt ook al is het nog geen tijd voor zijn middagdutje? Ik kan me voorstellen dat hij gewoon ontzettend moe is na zo’n nacht als vannacht. En inderdaad hopen dat ie vannacht weer lekker slaapt in zijn eigen bedje
pfoe nou hier vannacht weer voor het eerst sinds een poos een gebroken nacht.
vanaf half 1 vanacht was het zo’n beetje elke half uur/uur wakker en huilen, heb bij Lindsey het idee dat het vooral een droom was waar ze toch niet helemaal uit kon komen ofzo. dit heeft ondertussen wel mooi geduurd tot ze eruit kon. ben dus erg blij dat het vrijdag is dus morgen weekend en dus papadienst haha
liefs,
Rinske
Hier weer stil na tot 6.00 helaas. Wel nog gedommeld tot 6.45. Wat een luxe zeg
Groetjes,
Michèle
Wij waren gisteren met de bolderkar van mijn zus gaan lopen. Eva lag er toen pas om 21.00 uur (!) in, maar ze heeft prima geslapen. Niks gehoord. Gisternacht wel gehuild om 00.50 uur en weer gaan slapen na een nep-fles. Het gaat al met al best goed, die echte balnachten zijn (hopelijk) voorbij! Argh, wat is dat erg he, dat je haast niet meer durft te gaan slapen omdat je wéét dat het weer bal wordt!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Rinske: wat vervelend, hier idd ook o het half uur pff
enne rainbow ik vraag me ook af wat een nepfles is??
maar iksnap wat je zegt, ik had dat gisteren ook voordat ik ging slapen…ik WIST dat het weer brak zou zijn omdat het de vorige nacht ook zo ging.
danvoel je dat aan ofzo…en ja hoor het was brak
Nick heeft prima geslapen vannacht!! Vanmorgen wel even wakker om dezelfde tijd 6.00u. Maar om 7 u fles pap van papa daarna even gespeeld in bed. Mama moest nog aankleden vandaar. Maar daarna was het stil. Is ie in slaap gevallen. Om 9.00u ben ik maar eens gaan kijken! Heerlijk zo de morgen beginnen.
Ook Nick is graag en veel buiten. Komt goed uit dat het nu zo’n lekker temperatuurtje is buiten. Vanmiddag ga ik ook weer naar het park met hem (en Tommy de hond). Kan hij hopelijk vannacht ook weer goed slapen.
Groetjes Bianca
@ Michelle en Inge, dat is een fles met heeeeeel veeeeel water en een schepje melk. Maar kleur en geur dan smaak zeg maar.
Groetjes,
Michèle
@michèle: ahaaaaa, ik vroeg het idd ook al af wat dat was.
@mamavanrico: echt behoorlijk vermoeiend, maargoed ik mag nog niet klagen aangezien het hier nog maar net 1 nacht is geweest. ik hoop eerlijk gezegd wel dat het daarbij blijft, we zullen zien.
liefs,
Rinske
@Michele ooh haha ik dacht een fles waar dan een stuk stof achterin de speen zit zodat ze geen lucht zuigt zo maken ze in het ziekenhuis fopspenen voor baby’s
@Rinske: nee logisch, ik hoop ook dat ik neit weer zo’n nacht krijg als vanacht
ik ben gewoon duizelig van de slaap en mijn ogen draaien helemaal lijkt wel.
ik moest net rico’s luier verschonen dus til m op en vielen we bijna op de grond omdat ik het gewoon geen evenwicht heb van de vermoeidheid.
we zijn nu ook weer thuis, na 2 nachtjes opa en oma. en Rijco kwam wat later thuis anders had hij zn luier mogen doen
maaargoed zoals je heb gelezen bij wist je dat… had rico al een behoorlijke smak gemaakt vandaag, dus bijna een 2e met mama erbij
gelukkig herstelde ik mezelf op tijd… ofja hahah de muur brak mn val en gelukkig had ik rico in mijn andere arm vast dan degene waarmee ik tegen de muur knalde.
ooh echt…ik MOET slapen
morgen staat papa op voor rico en mag ik lekker tot 11 uur in bed liggen stinken
Yep! Een nepfles is inderdaad 150 cc water met een half schepje melk. Heel smerig. Stelt niks voor qua voeding, maar Eva trapt erin en gaat dan toch weer slapen na zo’n ‘nepfles’!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ inge denk dat Eva daar niet meer in trapt
@ Rainbow vraag me af hoe lang ze dar nog in blijft stinken
Groetjes,
Michèle
Hopelijk gaat het vannacht beter, Inge! Ik zal heel hard voor je duimen. En morgen lekker uitslapen!
Groetjes,
M