Gebroken nachten

Hier was het ook stil tot 5.30. Even naar haar toegegaan en toen sliep ze weer tot 6.45, om 7.15 was ze het echt zat. Wel nadelig dat alleen weer pas om 9.00 naar het kdv gaat want ik vind het nu zo verloren tijd. Als ze nou eens uitslaapt

Groetjes,

Michèle

Jammer dat we ze niet kunnen voorprogrammeren hè? Net als je wekker. Haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Is die functie niet te evalueren??

Groetjes,

Michèle

Even heel gemeen … maarre als meneer hier niet voor 8 uur wakker is ga ik hem gewoon wakker maken. Wil ook nog wat aan mijn dag hebben… Het gebeurd zelden dat hij wel wakker is … maar vanmorgen was het 7.00 uur … dus je weet het niet altijd

Lilypie In verwachting Ticker

Zelden vóór 8 uur wakker, mini-boy? Wat een luxe. Ik wist het wel, lekker uitslapen! Niets wakker maken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zou het dan toch, Mriek??
Seth heeft afgelopen nacht ook weer heerlijk door geslapen

Alleen jammer dat mama er vanochtend voreg uit moest voor school.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik denk het dan wel, lalala…
Jammer dat je er zelf vroeg uit moest!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh niet voor 8.00 wat heerlijk. Kan Juriaan dat niet even aan Morgan uit komen leggen??

Groetjes,

Michèle

Het LIJKT erop dat de kindjes weer tot rust zijn gekomen, want hier gaat het ook al een tijdje weer goed. Toch durf ik niet té hard te roepen dat ze weer doorslaapt, want dan gaat het straks weer mis. Zelf word ik elke nacht een paar keer wakker en dan denk ik dat ze huilt, wat niet zo is. Voorgeprogrammeerd. Vandaag was Eva rond 07.30 uur wakker, mooie tijd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

inderdaad Rainbow, alle kindjes slapen bijna beter nu
hier gaat het ook nogsteeds prima en rico wordt rond kwart voor 8 wakker telkens.

hee maar lieve dames, zullen we even niet te hard juichen? of juist wel
want de klok wordt binnenkort weer verzet hahaa, maar deze keer eenuur VOORuit dus slapen wij ook lekker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha Inge, houd jezelf maar lekker voor de gek…

Hier heeft Erik weer doorgeslapen. Wat fijn dat Eva en Rico ook weer beter slapen! Erik was helaas wel weer om 5.30 uur wakker… Maar ja, het blijft een vroege vogel hè.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik wist het IK HAD AF MOETEN KLOPPEN!!
hier 1tje om 6 uur vanochtend…ooh en hij is lastig constant nu,
waarschijnlijkomdat ie moe is en heb m nu voor straf in de box gezet,
zit OVERAL aan waar hij niet aan mag komen en luisterd voor geen meter
nu zit hij tegen me te schreeuwen haha omdat ik mijn stem net ook verhefte.
ondertusse is hij nu op zijn rug gaan liggen met zijn benen omhoog en hij houdt dan zn beentjes vast en kijkt me met traanogen aan… aaahhh

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat zielig voor jullie allebei…wil Rico niet nog even een tukje doen? Hier was het dus 5.30 uur al, dus troost je met het idee dat het nóg vroeger kan. Ik hoop dat Rico niet de hele dag een boefje blijft!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach hier ook een vroege vogel. Tuurlijk wordt je er wel wakker van maar als hij lekker aan het spelen is vind ik het niet erg hoor. Ben veel te blij dat ik (voorlopig) mijn nachtrust weer terug heb
Hij was gistermiddag alleen erg moe toen ik hem ophaalde van de creche. Een half uurtje thuis en meneer ging al naar bed… Tja, als je al om 6.00 gaan spelen en niet meer gaat slapen. Vanmorgen ook wakker om 6.00u maar toen is hij weer gaan slapen tot ongeveer 7 uur… Dus ik denk dat hij het vandaag wel wat langer uithoudt tot zijn middagslaapje…

Groetjes Bianca

volgens pappa was ze pm 7.00 wakker althans toen hoorde hij haar ze heeft wel weer eindelijk een ruk van 12.00 gemaakt en dat zonder pcm deze keer. Ze ligt nu te slapen en ik heb mijn eerste middag ouderschapsverlof.

Groetjes,

Michèle

Geniet van het zonnetje, Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga haar wakker maken, anders is van vanavond weer bal en dan gaan we lekker naar buiten. Duim dat het niet te druk is bij het stadsdeelkantoor

Groetjes,

Michèle

Lijk me heerlijk, even naar buiten!
Naar de speeltuin… Tot nu toe heeft hij dat alleen nog maar met oma’s gedaan afgelopen week
En ik maar vieze broeken met modder wassen

Hoop dat het van het weekend ook nog lekker genoeg is om naar de speeltuin te gaan!
Liefs, Anne

Hier was het heerlijk Anne. Morgan zat te zingen voorop en mamma maar het stuur rechthouden met haar geswing. Nu maar hopen dat het mooie weer bijdraagt aan goede nachtrust

Groetjes,

Michèle

Hier vanochtend ook naar de speeltuin geweest en meneer heeft dus 2 1/2 uur geslapen, wist niet wat er gebeurde

@Anne
Het weekend regen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers