Gebroken nachten

@Mriek: toch wat bij kunnen tanken dus?
en hoe groot is erik trouwens? nu ben ik toch wel benieuwd

@Michele: Rico die eet om 12 uur brood, en om half 1 ligt hij erin, soms slaapt hij tot half 4, soms tot 2 uur, of daar tussenin
laatste dagen elke keer tot 2 uur kwart over 2,
omdat ie s’ochtends weer langer slaapt,
maar als ie weer minder slaapt kan hij het goed tot half 4 volhouden.

vanacht ging ook wel weer goed gelukkig.
hij is best vrolijk weer! gelukkig…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier ligt ze tot nu toe in stilte te slapen. Ze had een luier daarstraks echt zo stinken. Leken wel rotte eieren en maar op de handjes kluiven en op mijn vingers (erg fijn NOT). En met het huilen van vannacht hebben we haar nu maar een pcm uit voorzorg gegeven. Dus hopelijk stilte vanacht. Hoef haar morgen pas om 9.30 te brengen dus we mogen ‘uitslapen’.

Groetjes,

Michèle

haha idd dadelijk heb je afgekloofde handen,
rico beet me gisteren perongeluk, hij miste zijn bijtring en zat zo in zijn tekenfilm bij mij op schoot.
deed gigantisch pijn.
Rico slaapt nu ook lekker,
morgen worden we vroeg opgehaald door opa dus we moeten er hoe dan ook om 7 uur uit zijn

Oh ja Michèle, dat is ook zo. Heel veel succes morgen!

Inge, ik weet niet precies hoe groot Erik is. We zijn natuurlijk al een tijd niet bij het CB geweest, zo rond z’n 2e verjaardag mogen we weer… De laatste keer was 'ie meen ik iets van 87 cm. Hij is nu langer; de voetenplank van de kinderstoel moet verlaagd worden, want daar hangen z’n beentjes inmiddels ruimschoots overheen. Ik gok dat 'ie nu rond de 91 cm lang is. Enne, ik heb zeker kunnen bijtanken. De volgende logeerdate staat alweer gepland; de 26e gaat 'ie naar m’n schoonmoeder…

Vanmiddag heeft Erik geslapen van 12.30 uur tot 15.00 uur! Helemaal lekker. Hopelijk vannacht ook zo goed?!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha en toevallig hebben wij vandaag rico’s voeten stuk erop gezet,
hij kan er nog net niet bij
hij was bij de laatste meting 81,6 cm en 11 kg en 20 gram.

Tot nu toe is meneertje niet wakker geworden ik ga dus ook maar slapen haha snurk!!

Morgan is heel bewegelijk dus ook zij ligt af en toe klem. Zij is nu denk zo’n 84 cm Maat 80 zit goed of al te klein en 86 kan ze ook ruimschoot al aan.

En vannacht 1 keer echt moeten lopen verder was het stil dus ik denk dat de pcm wel geholpen heeft. Even kijken hoe ze vandaag is. Ze stond net alweer te kluiven anders vanavond toch weer een billenpil.

Groetjes,

Michèle

Hier ging het weer goed. Vanmorgen om ongeveer 5.30 huilend wakker maar weer in slaap gevallen.
Ook Nick kwijlt bij het leven en wil mij het liefst in de hand of arm bijten… Zo gauw ik merk dat hij er last van krijgt, krijgt hij van mij ook een pilletje hoor.

Nick was 83cm en 11.6 kg. Ik ben zo trots op hem omdat hij nu bij de “normale” maatjes hoort. Hij heeft het goed ingehaald aangezien hij amper 2kg bij de geboorte was…

Mriek: meegroeibedje is ook een idee!

Groetjes Bianca

Ook wij hadden weer een goede nacht. Alleen was ze helemaal niet moe toen ze naar bed moest. Ze mocht toen even TV bij ons kijken en al gauw werden haar oogjes rood van de slaap. We hebben haar toen in bedje gelegd en ze was weg. Ik had wel een dekentje gepakt, want het was best kil op haar kamertje.

Geen idee hoe lang Eva is. We moeten 30-03 naar het bureau. Ik ben benieuwd. Ik merk wel dat ze flink is gaan groeien. Haar broekjes 80 zitten nu precies goed, ze waren een hele tijd echt te lang. Mouwtjes 80 worden wat kort. Wij gaan binnenkort lekker over op 86 boven en ik denk nog even 80 qua broekje. Ik denk dat ze rond de 80 cm zit, vorige keer was ze 9,6 kilo en 75,5 cm. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu opeens 82 cm is ofzo. Dat zou echt een groeispurt zijn. Ik zette haar bij mijn ouders op de weegschaal. Toen was ze 11 kilo. Maar op het cb is ze echt ALTIJD lichter dan wij denken en ik denk ook niet dat ze 1,4 kilo is aangekomen. Dat zou erg veel zijn. Bij mijn vriendin neigde de weegschaal meer naar 10 kilo. Het zal er ergens tussenin zijn denk ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hoera! Vannacht voor het eerst in tijden niet hoeven lopen. Erik werd wel om 5.30 wakker, maar vooruit…staat tegenover dat ik dus heb kunnen doorslapen. Nu hopen dat het niet eenmalig was en dat het de komende nacht weer goed gaat.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed zeg van Erik!

Liefs

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed gedaan Erik!!!

En je ziet mama is gelijk vrolijker

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Echt wel, haha. Nu maar hopen dat het vannacht ook weer goed gaat, anders is dat natuurlijk wel een enorme domper. Ik ben nog niet té blij, zeg maar…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wel heerlijk dat je even een nacht door heb kunnen slapen.
Ik heb gelukkig ook door kunnen slapen vanacht
Dus misschien hebben Erik en Seth wel gebeld gisteravond

Seth lag er gister al om 18.15 in en was vanochtend 7.15 wakker, heerlijk!!!
Hopen dat Erik vanacht weer zo lekker slaapt.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier een klessebes in bed, maar met een billepil want de lucht in der broek was weer niet te harden en ze heeft weer 2 kee hard in me vingers gebeten. Ze zal zo wel in slaap vallen en hopelijk is het lekker stil dan de rest van de nacht.

Hopelijk snapt Erik het ook weer Mriek.

Groetjes,

Michèle

Haha lalala, in dat geval mogen Seth en Erik altijd wel even bellen met elkaar…

Ik hoop dat Morgan goed slaapt vannacht, Michèle!

Erik heeft vandaag bij opa&oma ook zo goed geslapen. Hij lag er om 12.15 uur al in en oma ging 'm om 15.00 uur maar wakker maken. Ze vonden hem ook zo goed te spreken en dat klopt. Het is een wereld van verschil met de afgelopen periode. Peuterpuberteit gaat natuurlijk ook in fases en dat is nu wel duidelijk. Hij is weer heel vrolijk, kletserig, etc. De donderwolkperiode is weer even voorbij, lijkt het… Hopelijk een goede nacht hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook Mriek. Ze sliep om 20.00, maar ja ze was ook later gaan slapen vanmiddag en ze moest natuurlijk ook nieuwe indrukken kwijt. Nu draait ze af en toe heel onrustig maar dat had ik wel verwacht.

Groetjes,

Michèle

Ik duim dat ze straks in een diepe, rustige slaap valt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vanaf 21.00 is het al rustig. Ik hoop het ook Mriek want dat betekend dat ze vandaag ook als ‘normaal’ beschouwd.

Groetjes,

Michèle

En, hoe ging het vannacht?

Hier ging het weer goed. Ik kon lekker doorslapen en Erik werd pas om 6.30 uur wakker! Het lijkt erop dat 'ie weer begrijpt wat je 's nachts moet doen…namelijk heel stil in je bed liggen en ronken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker