Ook wij hadden weer een goede nacht. Alleen was ze helemaal niet moe toen ze naar bed moest. Ze mocht toen even TV bij ons kijken en al gauw werden haar oogjes rood van de slaap. We hebben haar toen in bedje gelegd en ze was weg. Ik had wel een dekentje gepakt, want het was best kil op haar kamertje.
Geen idee hoe lang Eva is. We moeten 30-03 naar het bureau. Ik ben benieuwd. Ik merk wel dat ze flink is gaan groeien. Haar broekjes 80 zitten nu precies goed, ze waren een hele tijd echt te lang. Mouwtjes 80 worden wat kort. Wij gaan binnenkort lekker over op 86 boven en ik denk nog even 80 qua broekje. Ik denk dat ze rond de 80 cm zit, vorige keer was ze 9,6 kilo en 75,5 cm. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu opeens 82 cm is ofzo. Dat zou echt een groeispurt zijn. Ik zette haar bij mijn ouders op de weegschaal. Toen was ze 11 kilo. Maar op het cb is ze echt ALTIJD lichter dan wij denken en ik denk ook niet dat ze 1,4 kilo is aangekomen. Dat zou erg veel zijn. Bij mijn vriendin neigde de weegschaal meer naar 10 kilo. Het zal er ergens tussenin zijn denk ik!
Groetjes Rainbow, trotse mama