Gebroken nachten

Ha ha ha kan ik me goed voorstellen, Dat spul is bagger en baggervet. Dat is soppen dan. Die muts slaapt trouwens nog steeds… Als ze niet snel wakker wordt ga ik haar maar wakker maken want ik moet toch naar de stad met haar. Zul je altijd zien he.

Groetjes,

Michèle

ja echt! gore troep dat is het, maarre het helpt wel, daarna waren zijn haren heeeeel zacht, nog zachter dan dons
En is ze wakker?
Rico slaapt nog steeds
ik heb hem om half 1 in bed gestopt.
Hoelaat eet Morgan haar boterhammen? en hoe laat leg jij haar in bed?
en (jaja kruisverhoor) hoelang slaapt ze dan meestal?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nick slaapt snacht goed tegenwoordig. Heel af en toe wakker. Maar niet de moeite waard om voor op te staan. Die gil en krijs nachten zijn er niet meer gelukkig. Wel kan hij vroeg wakker zijn maar valt dan ook wel weer in slaap.
Waar ik nog wel over twijfel is of ik hem nog een pyama met slaapzak aan moet doen. Hij heeft nog de dikke slaapzak zonder mouwen. Het vriest nou niet meer en anders wordt hij dadelijk weer wakker omdat hij het te warm heeft. En dat moeten we ook niet hebben…
Verder slaapt hij overdag altijd goed. Wij geven hem verschillend, soms al om 11.00u brood soms 11.30 (of iets later) Ligt eraan hoe moe hij is. Ik heb gemerkt dat als hij heel moe is dat hij dan niet zo goed eet. Daarom begin ik wel eens eerder. Daarna rond 12.30/13.00u gaat hij naar bed en slaapt dan 1.5 tot 2 uur. Vandaag zelfs iets langer… En dan gaat hij weer rond 18.30 in bad en naar bed. Dit doen we al heel lang en werkt goed. Alleen die rare nachten van bijna 6 weken geloof ik uitgezonderd…
Het is wel heerlijk om weer eens goed te kunnen slapen zeg

En Michele zeker niet schuldig voelen. Is toch heerlijk als het goed gaat met het slapen!!!

Voor de rest ook een hele goede nachtrust!

Groetjes Bianca

Daar ben ik dan weer! Sorry Michelle, moest gisteravond echt even op ikkeben hoor. Kan niet zo lang zonder jullie…

Was heel relaxed. Gisteravond lekker samen gegeten (lekker onverantwoord met het bord op schoot, haha) en rond 22.00 uur naar bed. Ik ben er vanmorgen pas om 10.30 uur uit gegaan. Vannacht goed geslapen, de nacht was voorbij voor ik er erg in had. De rest van de dag vandaag was ook heerlijk. We hebben Erik na z’n middagslaapje weer opgehaald en we moesten gewoon even omschakelen dat hij weer thuis was. Van relaxte sfeer ineens weer in peuterpubersfeer…pffff.

Bij m’n ouders heeft 'ie ook niet vlekkeloos doorgeslapen, ook daar was 'ie drie keer wakker. Ik ga vrijdag even met hem naar de huisarts; even longen, keel en oren laten checken. Je weet nooit. En wat we ons ook bedachten: misschien is Erik toe aan een peuterbedje? Hij heeft niet veel bewegingsvrijheid meer in z’n ledikant en misschien dat dat hem opbreekt? Zoals jullie weten is 'ie een stuk groter dan gemiddeld (zet 'm naast een kindje van 2,5 en hij is net zo lang) en misschien is 'ie gewoon toe aan meer ruimte met slapen. We gaan ons binnenkort maar eens oriënteren op peuterbedjes.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat je even bij hebt kunnen tanken En in ieder geval ook lekker dat hij daar ook wakker werd, ligt het tenminste niet aan jullie

Kan goed zijn dat hij aan ander bedje toe is. Ik zou alleen geen peuterbed nemen want dan blijf je aan de gang.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Fijn Mriek, die lange slaapsessie! Hier gaat het, klop klop, al twee nachten goed weer. Het zou heel goed kunnen dat Erik een ander bedje wil. Ik heb dat bij een collega en een vriendin ook gehoord, toen gingen hun kindjes opeens veel beter slapen. Hopelijk werkt dat!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hier op een droomschreeuw na ook alles goed gegaan. Alleen nog steeds vroeg wakker. Dus ik we zatten weer om 7.30 beneden alleen hoorde ik haar al om 6.00. Kind leer toch eens uitslapen.

@ Inge. Ze werd om 14.00 wakker. Althans ze begon wakker te worden dus ik dacht meteen erop springen voor ze zich weer omdraait. En ze eet meestal 11.30 brood en dan 12.00 in bed. Ze slaapt dan 1.5 a 2 uur en heel soms langer.

Groetjes,

Michèle

Da’s waar. Als we nu een peuterbedje doen, moeten we over een tijdje weer een bed aanschaffen.

Vannacht was het weer drie keer eruit. Zucht. Ik begin er behoorlijk zat van te worden.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wanneer ga je naar de ha met hem?? Want ik zou hem zeker laten nakijken misschien staat er ewel hoge druk op zijn oortjes als hij ligt door vastzittende verkoudheid of zo.

Groetjes,

Michèle

ZO, ik ben heerlijk uitgeslapen
Maar kon natuurlijk niet zo lang zonder jullie!

Ik heb mijn moeder al aan de lijn gehad vanochtend, en hij had heel de nacht doorgeslapen, tot half 7 en toen hij tussenin lag nog tot half 9, de draak!!!
dat doet hij dus thuis nooit!

Mriek: heerlijk dat je even hebt kunnen uitrusten!
Jammer alleen, dat het gelijk weer feest is.
Wanneer ga je naar de ha?

Liefs, ANne

Nick vannacht 1x gehoord om 1.30 en laten liggen. Vanmorgen om 7.00u wakker maar ik kon zoiezo blijven liggen dus lekker uitgeslapen.
Heel toevallig was ik laatst ook aan het rondneuzen voor een ander bed. Nick ligt steeds vaker helemaal bovenin en naar mijn mening heeft ie ook niet meer zoveel bewegingsvrijheid. Maar in zo’n groot bed misschien te veel…
Ik ga niet voor een peuterbed. Ik wil gelijk een "normaal"bed halen, kost allemaal al genoeg.
Erik is toch bijna 2 of niet?? Zou goed kunnen dat een ander bedje hem een betere nachtrust geeft. Alhoewel ze beweren dat kinderen tot en met 3 jaar zeker in een ledikant kunnen. Ik zie dat hier denk ik niet gebeuren…
Hij ligt nu nog lekker in bed sinds 12.45u.

Groetjes Bianca

Ik ga vrijdagochtend met hem naar de huisarts. Misschien idd oortjes Michèle, die wil ik ook even laten nakijken. Bedje ophogen had ik al geprobeerd, maar hielp niets. Wel bedankt voor het meedenken Danielle!

Hij ligt inderdaad wel vaak boven in bed Bianca en dan komt 'ie in de knel. Een peuterbedje lijkt me bij nader inzien ook niets, maar er bestaan ook meegroeibedjes volgens mij. Daar kan je dan later een stuk tussen maken ofzo. Nou ja, maar eens rondkijken. Erik wordt over 3 maanden twee jaar, maar is een stuk groter dan gemiddeld. Dus idd: qua leeftijd zou het nog moeten kunnen, maar qua lengte etc. is 'ie er misschien toch aan toe.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou , hier is het weer al 2 nachten eruit1 Sliep hij een goede week a anderhalve week door, is het sinds dit weekend dus niks meer. Hij heeft last van zijn kiezen en at overdag ook zeer slecht daardoor, en in de nacht 2 a 3 keer dat echt krijzend wakker werd. Zatrdag om 500 en om 645 er maar van ellencde toch maar uitgehaald, want we hadden alles al geprobeerd, maar hij wou niet meer slapen.
Vannacht was het om 245 en om 522 raak. De laatste keer een pap fles gedaan en meneer sliep gelukkig doopr tot 830!! maar goed, begin er ook genoeg van te krijgen, ik weet dat het door zijn kiezen komt, en de drukte van verhuziing/verbouwing. We proberen dat Bo zo min mogelijk er last van heeft. En op de weekenden na, lukt dat aardig, maar blijkbaar hebben die weekenden meer invloed dan wij dachten. Gelukkig, als de planning ltk, is het alleen aankomend weekend nog, en dan zijn we over, maar toch…ik hoop wel dat Bo dan beter gaat slapen hoor. Gelukig is hij niet de enige hier, maar toch…

liefs woezel

Volgens mij voelt morgan mijn spanning want het was om 21.00 brullen, om 23.00 brullen, om 1.00 brullen en om 3.00 piepen. daarna weer ik niet wat pappa begon te zagen dus ik heb mijn doppies ingedaan. En waar om 6.30 wakker. En als je dan gaat kijken ligt ze me dichte ogen te huilen. Ze droomt dus ontzettend op het moment.

Groetjes,

Michèle

Woezel en Michèle, balen dat Bo en Morgan ook zo tekeer zijn gegaan. Hopelijk gaat het beter als jullie verbouwing erop zit, Woezel! Maar welke spanning kan Morgan oppikken dan, Michèle?

Erik deed het vannacht ietsje beter. Ik moest er om 1.10 uur en om 1.40 even uit en toen werd 'ie om 5.45 uur wakker. Wel krijsend, maar oké. Die paar keer dat ik naar hem toe moest, was 'ie ook nog half in slaap. Ik denk ook dromen, maar toch ook weer het bedje. Hij lag schuin omhoog tegen de spijlen aan en zat echt knel.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgen gaat ze naar haar nieuwe KDV he en ik moet zeggen dan ben ik toch wel een nerveus of ze het leuk heeft en zo. En vrijdag had ze ook dondersgoed door dat er wat aan de hand was.

Groetjes,

Michèle

En weet je al wat, van hoe Morgan het gehad heeft vandaag?
Seth heeft vanacht doorgeslapen, maar was helaas wel om 6.15 wakker, beetje te vroeg naar mijn zin
Verder is hij nu ook aan het hoesten ed. Hoop dat dat ook met de keizen te maken heeft.

Liefs, Anne

Vandaag heeft ze het zo ie zo leuk Anne want maandag is pappa-dag. Morgan gaat morgen pas

Groetjes,

Michèle

Kijk, dat is mooi
Hier is het ook pappadag

Maarre… even afwachten dan nog!
Liefs, Anne

morgen om 9.30 wordt ze verwacht, maar ik ga wel eerder kan ze met mij even rondscharrelen en om 13.00 haalt pappa haar weer op en slaapt ze thuis. Woensdag gat ze dan van 9.30 tot als het goed gaat eind en anders tot na de slaap en vrijdag de heel dag. Maar ik hou al rekening met weinig nachtrust ivm met dromen en zo.

Groetjes,

Michèle