Gebroken nachten

@ Mriek, thuis slaapt ze nog 1 keer en dan minimaal 1.5 uur max 2.5 uur. Ligt een beetje aan de dagen en nachten ervoor. Op dit kdv slaapt ze soms 2 keer soms 1 keer. Ligt aan de nacht en ze moet vroeg op natuurlijk. En dan slaapt ze van van 10.00 tot 11.00 en dan 's middags zo’n 1.5 uur. Op het nieuwe kdv willen we 1 slaapje gaan proberen, maar wel in overleg ivm met rotnachten.

Enne vanacht 1 keer om 22.00 wij lagen er net in en het was duidelijk dromen. Even bij me genomen en toen pakte ze haar tul weer en sliep ze verder tot 6.30, toen ik haar kamertje in ging.

Groetjes,

Michèle

@ Mriek, thuis slaapt ze nog 1 keer en dan minimaal 1.5 uur max 2.5 uur. Ligt een beetje aan de dagen en nachten ervoor. Op dit kdv slaapt ze soms 2 keer soms 1 keer. Ligt aan de nacht en ze moet vroeg op natuurlijk. En dan slaapt ze van van 10.00 tot 11.00 en dan 's middags zo’n 1.5 uur. Op het nieuwe kdv willen we 1 slaapje gaan proberen, maar wel in overleg ivm met rotnachten.

Enne vanacht 1 keer om 22.00 wij lagen er net in en het was duidelijk dromen. Even bij me genomen en toen pakte ze haar tul weer en sliep ze verder tot 6.30, toen ik haar kamertje in ging.

Groetjes,

Michèle

@lalala: veel plezier met uitslapen morgen! Zijn we nu lotgenoten mbt iets positiefs, haha.

Erik sliep weer slecht vannacht. Om 2.00 uur eventjes kermen en om 4.00 uur. Om 5.00 uur was 'ie echt wakker en werd het weer een ik-wil-eruit-maar-ik-merk-dat-mama-het-daar-niet-mee-eens-is-strijd… Hij heeft wel weer 20 minuten gehuild. Toen viel 'ie weer in slaap (hoera, mama gewonnen!) tot 6.30 uur. Ik zie er nog steeds heel moe uit en viel me ook zo. Na z’n middagdutje breng ik hem straks naar opa&oma. Lekker vanavond voor onszelf en vannacht: joehoe! Lekker slapen!

Ik twijfel erover of ik binnenkort toch niet even met Erik langs de huisarts ga. Hij is al tijden zo verkouden en hoest al bijna 2 maanden. Ook heeft 'ie weer heel vaag vlekjes op z’n gezicht en romp. Ik denk dat ik 'm gewoon even wil laten nakijken.

Fijn dat Rico en Morgan zo goed hebben geslapen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik voel me bijna schuldig Mriek met mijn complete nachten. En misschien als Erik nagekeken is dat hij ook wel beter slaapt.

Groetjes,

Michèle

Nee joh, lekker genieten van je rust 's nachts. Niet schuldig voelen. Het zij u gegund…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier was het met 5 min weer stil vanvond. Nu de ultieme test mriek. Hoe lang slaapt ze zonder wakker gemaakt te worden van het weekend…

Groetjes,

Michèle

och Mriek wat rot voor erik, en voor jullie natuurlij ook.
ik zou zeker even naar de dokter gaan,
heb je een vermoeden wat het kan zijn?
en idd wel fijn dat rico door heeft geslapen,
maar wat michele zegt, voel me al bijna schuldig omdat het met erik nog helemaal niet zo goed gaat.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hopelijk laat Morgan je uitslapen, Michèle!

Inge, niet schuldig voelen. Lekker genieten als Rico jullie een goede nachtrust gunt! Ik heb geen idee of Erik echt iets mankeert wat hem misschien dwars zit, maar wil hem toch even laten checken. Wat ik zei: al een paar maanden hoesten, erg verkouden en af en aan van die vlekjes.

Ik duik zo m’n bed in. Heerlijk relaxte avond gehad, fijn even zo zonder babyfoon. Iedereen een goede nacht gewenst!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Geniet van je nachtrust vannacht Mriek en morgen lekker uitslapen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Dank je Sandra.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, weltrusten meid!!!
Hier wordt Seth morgen pas opgehaald, dus ik mag zondag pas uitslapen.
Tot nu toe is het gelukkig rustig vanavond.
Het was overdag wel weer feest, na een uur vond meneer het wel weer nooi geweest en heeft de rest van de middag gepiept en gezeurd.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Mriek
Ik had gezegd dat je niet op ikkeben mocht maar moest gaan slapen
Truste

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier om 1 uur een verschrikkelijke brul dus met haar overeidn naar der toe geraced. Lag ze gewoon te slapen en te draaien. Heel zachtjes over der hoofdje geaaid en der tul gegeven en weer weggegaan toen ik me omdraainde 1 piepje in der slaap en de rest van de nacht stil tot kwart voor zeven. Had van mij later gemogen maar ik lag er zelf om 21.00 in dus het is te doen dan

Groetjes,

Michèle

@Mriek; ja goed maar dat is toch niet normaal dat ie al 2 mnd verkouden is??
dat is meer mijn punt en misschien is dat ook wel de rede van zijn slechte slapen.
vragen kan altijd, misschien heeft hij wel wat onder de leden.
wat heerlijk dat je vanacht lekker kon slapen, is het ook gelukt? of wekte je bio klokje je ook om 4 uur?

@Michele: nou dan heb je toch je uurtjes kunnen slapen, heerlijk wel.

Hier is het weer goed gegaan…pak van mijn hart.
ik lag er zelf om kwart voor 12 ofzo in. en rico werd om kwart voor 8 wakker,
daarna wilde hij nog slapen!!
en werd toen om 10 over 9 wakker.
(nadat hij melk had gedronken)
Nu is zijn humeur wel redelijk, alleen toen ik m uit de box pakte om hem even aan te kleden werd hij zo boos
en ging om zich heen meppen, haha maarre, mama gemist hoor heb geen blauw oog ofzo haha pff, toen hij eenmaal aangekleed was was zijn bui ook weer over en was het “hmmmWWA!” (geeft ie een handkus, heb ik m geleerd haha) en kreeg hij van mij ook een zoen.
nu is alles goed en zit hij met een aap en een auto te spelen,
hij denkt dat die aap in die auto kan zitten, maar die aap is 3x zo groot, dat snapt hij niet, hij fronst zijn wenkbrouwen op het moment en kijkt zovan: maar dit kan niet kloppen…

Hier ligt madame weer te knorren. Ze had brood gegeten en ik zeg lekker naar bed toe?? Zij heel enthousiast dus ik zet haar op de grond om der te laten lopen begint ze hard te huilen omdat ze dacht dat ze niet meer naar bedje mocht. Ze was ook dol enthousiast dat ik haar er in legte en ze was zo vertrokken. Heb alleen net wel even snel met een washand der haar gespoeld want daar had ze appelstroop ingesmeerd en ze moet straks nog op de foto…

Groetjes,

Michèle

hahahaha! appelstroop oooh oopps!
dat is rot spul ja.
rico had dat laatst met tandpasta tijdens het tandenpoetsen, ging hij met zijn halve hand in zn mond en smeerde heel zijn haar vol.
goed dat ik het meteen met lauw water verwijderd heb want anderd is dat ook geen pretje denk ik.
maar appelstroop is hoe dan ook geen pretje, of je er nu snel bij bent of niet

Ach ze vond het spoelen met de washand eerg leuk en ze had meteen allemaal krulletjes Maar het is inderdaad rotspul.

Groetjes,

Michèle

haha wat lief! dus appelstroop kan goed door als gel

Nee ze had krullen door het water niet door de stroop. Das geen gel das pure lijm

Groetjes,

Michèle

hahaha, ik vat m,
Weet je wat ook rot spul is in je haar? vaseline,
echt waar, zo irritant.
Toen rico en ik tegelijkertijd zo ziek waren (net voor zn opname)
was ik alleen met hem bij mijn ouders, vader was werken, moeder had ergens ook een werkafspraak.
toen ik s’ochtends wakker werd was ik straalmisselijk en had behoorlijke koorts.
NIET alleen ik… Rico dus ook, maar was nog wel in staat om een pot vaseline ergens vandaan te toveren en heel zijn handen erin te duwen en alles in zijn kleding, gezicht en haar te smeren.
ik moest zelf om de 5 minuten rennen dus ik had niet in de gaten dat hij de vaseline pot mee van de aankleedtafel had genomen (ja echt als je zo beroerd bent let je niet goed op)
en ik rende meteen naar de wc.
toen ik terug kwam rook ik alweer dat het bij rico ook zover was, dus ik pak hem op en ik voel die rommel ik denk: ooh nee rico!!!
dat is ECHT irritant om dat schoon te maken,
en al helemaal in wat voor situatie ik toen zat