Even wat vraagjes betreft operatie neusamandelen

Succes en sterkte! Ben benieuwd.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Je zal denk ik al weg zijn dus hoest gegaan??

Groetjes,

Michèle

Al terug???

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nou we zijn terug.
Het is niet geweldig gegaan, ik bedoel, het was pas geweldig als hij zei: het is allemaal prima, het is waarschijnlijk een allergie.
dat is het dus niet.
Hij heeft hem helemaal onderzocht en via de keel had hij naar rico’s neus amandelen gekeken (raar maar waar)
hij zei dat ze niet een beetje te groot waren maar gewoon veelste groot en dat ze er zo snel mogenlijk uitmoeten.
hij zei ook dat rico hier teveel leed van doormaakt, omdat er blijkbaar een infectie in hem zit die constant rond blijft spoken. (vandaar hoogstwaarschijnlijk die lymfeklieren die zo dik blijven… maar hij hoopte dat het daarmee ook verholpen zou zijn, want hij was wel bezorgd over die knobbel in zijn nek)
vandaar al die wisselende temperaturen van de afgelopen jaren, de constante verkoudheid, en het spugen waarschijnlijk ook (vooral door fles komt dat)
het kon eventueel volgende week maar omdat we de week erop op vakantie gingen zei hij dat het in ieder geval binnen 2 maanden uit moest.
maargoed die afspraak staat 17 juli als het goed is (heb het papiertje niet bij de hand)
en 7 juli moeten we naar de anestisist met hem.
nou… nu ben ik wel een beetje gespannen. heb een hoop boekjes meegekregen en formulieren. die ga ik even rustig doorlezen etc…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

oh trouwens,
Dat was ik vergeten te vertellen,
Meestal worden neus amandelen maar voor een stukje weggehaald.
maar omdat ze bij rico zoveel te groot zijn worden ze helemaal verwijderd. arme ziel

1 troost Inge daar heeft hij totaal geen last van als het goed is. En al zou hij er misschien een paar dagen last van hebben, als hij er dan echt vanaf is, is het dat waard.
Arm mannetje.

Liefs Michelle

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van ewat de arts zei, maar volgens mij is Jurrian toch ook geopereerd aan zijn amandelen? Of haal ik nou alles door elkaar? Als dat het hele euvel is, hoop ik dat Rico zich daarna helemaal toppie voelt! Maar het is wel zielig, al een operatie. Wat was die knobbel in zijn nekje dan, dacht de arts? En hoe komt het dat de amandelen zo groot zijn? Is dat aangeboren? Eva geeft Rico nu een bemoedigend kusje en zegt: ‘Het komt wel goed hoor!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ga jij maar ff lekker uitjanken meid, want dit zit je vreselijk dwars heb ik het idee, ook al omdat ze je hier zo lang mee hebben laten lopen.

Liefs Michelle

Ik kan me heel goed voorstellen hoe geschrokken je bent Inge. Dit is echt niet leuk, maar aan de andere kant is het erg goed dat dit gaat gebeuren. Rico heeft met ziektes etc al zoveel doorgemaakt. Maar als hij dit doorstaat is hij daar wel vanaf, dus dat is wel erg positief. Hoe moeilijk het dus ook is, probeer er aan te denken dat hij daarna van alle ellendige dingen af is.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Nou, gelukkig hebben ze in ieder geval een oorzaak gevonden die goed te verhelpen is. Maar wel heel rot om je mannetje zo’n operatie te laten ondergaan. Lijkt ook heel naar.

Logisch dat je er even van ondersteboven bent. Lees de foldertjes goed door en kop op. Het gaat weer helemaal goed komen met je ventje!

Knuffel en liefs

Ach meid toch
Is niet leuk om te horen
Maar vaak knappen ze er enorm van op
Justin was ook nog klein
En veel ziek
Hij is geholpen en hij knapte op nu hoeft hij bij een verkoudheid niet meteen meer ab kuur
Dat was daarvoor wel
Maar jou gevoel kan ik goed begrijpen hij is nog zo klein
Wens je heel veel kracht
en huil maar lekker al je verdriet eruit lucht vaak op

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Lief van jullie,
ik hou natuurlijk ook voor ogen dat rico beter gaat worden, maar gewoon ik heb wel genoeg ziekenhuis gezien het afgelopen jaar. ben er een beetje moe van.
ik vind het gewoon niet fijn dat hij weer iets moet ondergaan watn iet fijn is.
maar er staat natuurlijk iets moois voor tegenover, alleen kan ik Rico dat niet uitleggen en dat is gewoon shit. ik kan het wel zeggen maar echt begrijpen zal hij dat nog niet doen

{{Inge}}

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Och meis nee das niet leuk, maar grote kans dat jullie wel eindelijk van dat getob af zijn dan. van mij ook {{{{INGE}}}}}

Groetjes,

Michèle

Heel veel sterkte Inge!

Liefs

oh ik krijg het ineens echt in mijn maag.
ik heb die boekjes zitten lezen en ik voel me echt alles behalve gerust.

ik heb het topic van miniboy nog is doorgelezen maar bepaalde dingen zitten me nog wel dwars.

Er stond in, dat 1 ouder bij de narcose mag zijn in de narcose kamer, en 1 ouder als hij bij komt (dat gebeurd in de uitslaapkamer en niet op de kinderafdeling) daarna mag ie naar de kinderafdeling.

Neus amandelen worden via de keel verwijderd??? wist ik niet eens, maar daardoor kan hij dus ook bloed spugen of niet?
Er staat ook in dat je het beste de 1ste nacht nadat je kind geopereerd is bij je kind kunt slapen in geval als er wat is.
ik weet het niet hoor
ik vind het allemaal gewoon naar, en ik voel me echt niet blij.
ik weet dat ik blij moet zijn dat ze hem gaan helpen maar ik vind het eerlijkg ezegt doodeng die hele narcose.
dadelijk gaat het niet goed ofzo.
tjonge ik weet niet eens wat ik wil schrijven, beetje verwarring enzo na het lezen van de boekjes die ik heb meegekregen

trouwens 1 ding was nog wel grappig bij de KNO arts in de wachtkamer.
er kwam een kindje van 2 aanlopen met een tut in zijn mond
rico loopt dus blij op hem af en zegt: heee tutje!!
pakt dat ding af, stopt m in zn mond en loopt terug naar mij, haha
sorry dat was echt even nodig om te melden

Hee Bah Inge… Voor Rico een dikke DIGI-knuffel van Noah!
Nooit leuk als je kind geopeerd moet worden… volgens mij moeten wij morgen naar de narcotiseur… moet ff weer een topic lezen waar ik het in heb gezet… Heb het niet opgeschreven en ben het vergeten!

Je kan altijd nog even met de dokter praten over hoe en de wat…maar kan me voorstellen dat er allemaal dingen door je heen gaan wat je niet leuk vindt, maar als Rico er zo mee geholpen word!!! Mag hij daarna lekker ijsjes eten? haha
Of is dat alleen met de keelamandelen?

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Aaah ik hoef 9 Juli pas naar de narcotiseur…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)