Even wat vraagjes betreft operatie neusamandelen

sommige hebben mijn topic wel gevolgd, dat Rico nog steeds verkouden is etc.
papa gaat vandaag ook even mee.
Die knobbel in zijn hals is ook nog steeds dik (dikker dan voorheen)
gisterenavond had ie koorts, nu is het weer weg maar goed, we hebben geen zin meer om na meer dan anderhalf jaar nog steeds door te sukkelen.
2 uur na de geboorte begon het “knorren” al, en is nu: anderhalf jaar later!!
nog steeds niet weg.
behalve in de heetste maanden van het jaar dan gaat het wel goed.
Sinds zijn opname in december is hij hoe dan ook constant "ziek"
hopelijk wordt er nu na anderhalf jaar iets mee gedaan.
Ik weet, pas vanaf 4 jaar kunnen ze kijken voor bronchitus/allergieen etc… maar ze kunnen op zijn minst zijn neus poliepen door een KNO arts te laten beoordelen.
want de KA zei na zijn geboorte al, dat als dit over een paar jaar (nu dus onderhand) nog zo was dat het toch slim was om het beter te laten nakijken.
we kunnen zo terecht

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 07 May 2010 11:00:44

Gewijzigd door - MamavanRico op 10 May 2010 11:46:37

Gewijzigd door - MamavanRico op 01 Jun 2010 17:36:36

Ik hoop zo dat ze ( nu eindelijk) wat voor Rico kunnen doen, vervelend voor hem
( en jullie) dat hij vaak niet lekker is, arm ventje!
Laat je ons weten hoe het ging?
groetjes!

Ik hoop dat de huisarts je door stuurt naar de kno arts. Die kan he beste beooordelen of die poliepen weg gehaald moeten worden. Misschien zijn dan alle problemen dan wel opgelost!
Denk aan je meid, hoor het nog wel van je!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

ik hoop dat jullie eindelijk antwoord krijgen enne laat je niet afschepen he.

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat jullie nu weer moeten!
Hopelijk kan hij wat voor jullie (Rico) doen.

Liefs, Anne

nou ze zei gelijk al dat hij een doorverwijzing kreeg. Kon vandaag tot 12 uur bellen en dat had ik niet meer kunnen redden, we waren pas om half 1 terug. Dus bel maandag gelijk voor een afspraak.
ook dan hou ik jullie natuurlijk op de hoogte.

Hij is opzich verder wel lekker, alleen constant die verkoudheid, en die knobbel in zijn nek dan… misschien als zijn neus amandelen eruit zijn (ALS ze dat al gaan doen natuurlijk, dat moet de KNO arts beoordelen) dat hij dan niet meer zo snel ziek en verkouden wordt.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn dat je toch een doorverwijzing hebt gekregen. Eens een keertje extra goed naar laten kijken door de kinderarts.

Groetekes, Sje

Oh fijn Inge dat ze nu wle zo snel reageerde. Nu hopen dat ze wat kunnen doen voor hem.

Groetjes,

Michèle

@Sje: het is de KNO arts, niet de kinderarts
maar inderdaad, het moet nu eens goed gebeuren.

@Michele: Wat een man meenemen naar de dokter al niet kan doen he meot je nagaan hij had niet eens wat gezegt, haha ik kan nooit mn mond houden

Wat naar toch voor je ventje. Maar fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen.
Alleen belachelijk dat het wel kan als je man erbij is.
Ik heb het ook een keer meegemaakt. Volgens mij hebben die dokters dat wel vaker meegemaakt. Als de moeder al 10x is geweest en dan uiteindelijk de 11e keer met de man komen dan moeten ze zorgen dat er een doorverwijzing komt of zo.

Beterschap voor Rico!

Groetjes Bianca

Nou hopen dar er wat uitkomt, en ze kunnen wel op allergieen prikken maar ze doen het liever niet, omdat de meeste er pas met 4 jaar uitkomen, Maar als jij er echt op staat kan het wel.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Bianca: ja zo lijkt het wel he haha alsof ze ons als vrouw niet serieus nemen GRRR

@Michelle: ja als ze het liever niet doen…zal het wel een goede rede hebben denk ik dan weer.
als hij nou echt strontziek zou worden van de eventuele hooikoorts/bronchitus
dan zou ik er natuurlijkw el op staan, maar opzich is het nog in zoverre niet nodig dat ik daarvoor van het dokters advies zou wijken.
eerst die poliepen maar is nakijken, zie daarna wel verder… anders blijf ik speculeren en daar wordt niemand vrolijk van

Wat fijn dat jullie eindelijk door de doorverwijzing naar de KNO arts hebben gekregen. Na zolang sukkelen is het toch erg fijn dat hij weer eens goed wordt nagekeken. Ik hoop dat je er snel terecht kan.

Groetjes,
Sandra

Hier ook de neusamandelen eruit zoals je weet. En hij slaapt (lees niet meer snurken) een stuk rustiger ook hoor ik geen piepende ademhaling meer als hij aan het spelen is… En sindsdien ook niet meer verkouden elke week… Dus er is hoop!

Wel kwijlt Jurian nog heeel erg … en loopt veel met mond open. Dus willen ze kijken of de keelamandelen hem toch in de weg zitten… hoop van niet

Sterkte met jullie manneke… wie weet knapt hij er zelf ook erg van op…

Lilypie In verwachting Ticker

Fijn, een doorverwijzing! Hopelijk kunnen jullie er snel heen met Rico.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat bloedprikken doen ze liever niet omdat die kleine donderstenen niet stil zitten

Liefs Michelle

@Mini-Boy, dankjewel! ik ga dat zeker ook even navragen zeker omdat zijn lymfe klieren inz ijn nek zo opgezet zijn. Dan kijken ze dat ook maar gelijk na, dan is het ook maar gebeurd niet waar?
maar hebben ze dat bij Jurian niet voor de zekerheid gedaan?? bij het eerste onderzoek?

@Michelle: haha nee dat is waar, maar rico hebben ze met zijn bloed test met die opname met 5 man vastgehouden arme ziel!

Kijk dat bedoel ik Inge Dus zeggen ze gewoon dat ze het niet doen

Liefs Michelle

Zo eindelijk de verwijzing gekregen dat ze dat ook niet eerder gedaan hebben he. Af en toe ben je een man dan wel nodig he (niet hard op zeggen he). Hopen dat jullie snel terecht kunnen bij de KNO arts en dat hij als het nodig is ook geholpen wordt. Want uit ervaring weet ik dat die rotamandelen eruit zijn je een heel ander kind krijgt in positieve zin.

Wat fijn dat jullie een verwijzing hebben gekregen. Hopen dat er nu snel wat gebeurd.

Liefs