Hehe, eindelijk
Je zult wel blij zijn!
Ben erg benieuwd wat de KNO gaat zeggen.
Succes!
Groetjes
Margot
Hehe, eindelijk
Je zult wel blij zijn!
Ben erg benieuwd wat de KNO gaat zeggen.
Succes!
Groetjes
Margot
Toen Noah 6maanden was hebben ze wel geconstateerd dat hij een allergie had voor de pollen buiten… volgens mij maakt het niet uit of je kind nu 4jaar is of 6maand… maar eindelijk dat ze nu toch gaan onderzoeken Inge…
Succes bij de KNO, en ik hoop voor jullie en voor de kleine man dat er iets uit komt…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
ja ik ben er ook blij mee dat ze eindelijk gaan kijken
@Melanie &Christiaan:
ze noemen het voor het 4e jaar een intolerantie en na hun 4e een allergie… omdat het voor die tijd ook nog kan stoppen en niet meer terug komen.
dit is OOK zo met bronchitus astma etc…
ik vind het ook raar, of het nu allergie of intolerantie is, ze kunnen er blijkbaar niet tegen punt uit. en DAAR moeten ze op DAT moment wat mee, en niet als ze pas 4 zijn. daar ben ik het dus helemaal met je eens
quote:De echte testen klopt vanaf 4 jaar Maar ze kunnen wel kijken of hij er aanleg voor heeft Hebben ze bij Justin ook gedaan toen hij 1 jaar was En goed als er uitkomt dat er aanleg is kunnen ze wel er al naar handelen Zou zeker eens vragen voor een verwijzing kinderarts Gewoon op staan hoor meid het is jou kindje en jij kent hem het beste Succes
Ik weet, pas vanaf 4 jaar kunnen ze kijken voor bronchitus/allergieen etc
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
@Heleen, ja het wordt hier nogal verdraait door de huisartsen… heel vervelend, ik weet dat het idd mogelijk is, maar wat je zegt pas als ze 4 zijn is het uitsluitsel geven…
ehm wat ik wilde zeggen
ik heb een afspraak gemaakt bij de KNO arts. het kon niet eerder dan 1 juni.
dus 1 juni zitten we bij de KNO arts
Jeetje wat langdurig nog zeg. Maar ja je hebt in iedergeval een afspraak.
Groetjes,
Michèle
Natuurlijk had je liever gisteren dan vandaag de afspraak, maar voor je het weet is het 1 juni, nog 3 weekjes. Sterkte nog even, fijn dat er een afspraak staat!
Groetjes,
M
ja idd het is lang… maar goed ik had ook niet anders verwacht eigenlijk, ik was eigenlijk eerder bang dat ze gingen zeggen: over 2 maanden is er pas iets… dus dan valt het mee. haha ik denk altijd het ergste dan valt het achteraf meestal mee.
tuurlijk wilde ik liever vandaag dan morgen ja maar goed het is niet anders. en het is niet levensbedreigend ofzo
we hebben het nu al anderhalf jaar zo moeten doen dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij
Vervelend dat je nog nog een aantal weken moet wachten, maar het is wel fijn dat de afspraak in ieder geval gemaakt is.
Groetjes,
Sandra
ja ik heb het er maar druk mee deze maand, ik moet zoiezo al 4x op en neer met de bus die kant op, en dan nog een paar keer richting de KNO arts.
tja haha hoort erbij
Ach meid, het is inderdaad zo 1 juni joh. Ik ben erg benieuwd wat ze onderzoeken en wat ze eventueel vinden. Keep us informed!
Groetjes Rainbow, trotse mama
1 juni lijkt nog ver weg maar op zich toch nog redelijk snel. We willen altijd gisteren geholpen worden (ik ook hoor)
En laat je ook door deze arts afschepen je bent er nu. Voor het zelfde geld zijn Rico zijn amandelen dan rustig en zegt hij niets aan de hand hoor u kunt weer gaan. Het is jullie kind en jullie weten wat voor klachten hij heeft. Het lijkt mij niet anders dan dat hij geholpen wordt.
@Rainbow: doe ik!
@Pranger7: ja dat is ook waar ik bang voor ben dat ie dan ineens niet verkouden is (zul je altijd zien haha)
maar ik laat me niet afschepen… heb ik al anderhalf jaar (telang) gedaan
nou meid, ben benieuwd!! laat het even weten hoe het gegan is ok?
dikke knuffel!!
liefs woezel