Eva op dezelfde tijd wakker maken?

@ Mriek

Ik wil er geen misbruik van maken, omdat ik er niet aan wil wennen. Ik kan mijn kind niet laten opvoeden door iemand anders, daar ben ik het type niet voor, maar soms is het wel heerlijk moet ik zeggen.

Overigens was het hier vanochtend 4:30!!! Ze wilde gisteren avond niet eten, ja dan niet, dus met weinig eten naar bed. Dus had madam om 4:30 honger, ja dat snap ik wel! En wilde ze pap! Maar toch echt niet om 4:30! Ik heb het weten te rekken tot 5:15, maar toen was het toch echt gedaan! pffffff

Vanavond vroeg naar bed!!!

@Sandra: dank je! Vannacht was het verder rustig. Hij werd wakker om 6.45 uur, het enige voordeel van pas om 21.15 uur huilend in slaap vallen…

@Rainbow: ik hoop inderdaad dat het zo’n lamlendige puber wordt die de hele dag alleen maar op de bank en bed wil hangen…haha! Relaxed hoor.

@mamaJada: 4.30!!! Jemig. Ik voel met je mee. Ging het vannacht beter?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

4.30uur??? Pfffff dat is voor mij nog snachts… wij moesten Noah om 8.45uur wakker maken!!! dat is heerlijk!!!1

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje Mriek, dat heeft Morgan zelfs nooit gepresteerd en als ze het wel doet zeg ik dat ze weer moet gaan slapen en dat doet ze dan ook wel gelukkig.

Groetjes,

Michèle

rico wordt heel verschillend wakker.
echt tussen kwart over 6 en half 9 ofzo
terwijl hij elke avond op dezelfde tijd in bed ligt. soms scheelt het wel een kwartiertje ofzo hooguit een half uur maar meer echt niet.
hij heeft daardoor wel elke keer ALS hij wakker wordt van dromen ofzo dat hij tussen 10 en half 11 wakker wordt… alsof ie dan in zijn droom fase zit ofzo en als ie dan naar droomt gilt ie ook echt de boel bij elkaar… zo sneu!
maarja nu weet ik wel als ie elke keer op een vaste tijd gaat slapen wanneer ie ongeveeer in de rem-slaap zit.
Als rico s’ochtends VOOR kwart over 7 wakker is, leg ik m na zijn fles terug en dan (net als vanochtend) sliep ie weer verder van kwart voor 8 tot 10 uur.
als hij na kwart over 7 wakker is kan het zijn dat ie nog wel wil slapen maar de kans is dan heel klein. en als ie pas om 8 uur wakker is wil ie echt neit meer slapen en dan geefi k gewoon een bordje brinta en blijft ie wakker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Volgens mij zitten rico en Morgan dan op hetzelfde ritme. Hier is het ook rond die tijd huilen. Als ik haar dan een knuffel geen neerleg en der tul der instop slaapt ze weer.

Groetjes,

Michèle

haha kan toch ook niet anders met de 3-ling

Ja rico slaapt dan meestal ookd oor maar hij heeft ook momenten (vooral als ie NIET thuis slaapt) dat hij NIET rustig wordt, en echt een kwartier tot 3 kwartier hysterisch blijft.
of dat aan zn kiesjes ligt, de andere slaapkamer of gewoon nachtmerries of het willen gaan lopen… dat weet ik niet

Bij een ander weet ik niet want daar schijnt ze volgens degene waar ze slaapt zo lekker te slapen

Groetjes,

Michèle

Oh als ik het lees voel ik me toch zo gezegend met onze kleine man Vanaf 7 weken sliep hij door tot van 23.00 tot 7 uur en vanaf dat hij 6 maanden was slaapt hij tot half 9 /9uur En ik dus ook Sorry voor degene waar het niet zo is Shame shame

We hebben zelfs 1 keer gehad dat wij om 10 uur wakker schrokken en bjorn nog lag te spelen in zn bed
S avonds gaat hij tussen 7 en half 8 naar bed in hij slaapt s middags 2 uur

Het was wel zo dat ik van kleins af hem op bed legde bij de eerst gaap En dat werkte altijd heel goed
Een keer id zoveel tijd ha hij een woeste bui en wou hij niet Dan was het een zaak van poot stijf houden en laten brullen Dan was het met 2/3 dagen weer over
Voor alle moeders die zo vroeg op moeten Heel veel sterkte en mn petje af

Lilypie Second Birthday tickers

Noah sliep met 5 weken door, van 23.00uur tot 8.30
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

joh iepom, heb jij even geluk! hallelujah zeg! tussen 7 en half 8 te bed en dan nog slapen ook tot half 9!!
heeeeeeerlijk

Rico ligt om 8 uur in bed en dat hou ik ook zo voorlopig. half 8 krijgt ie nog een flesje avond pap. Maargoed het is ook wel lekker om af en toe verrast te worden dat ie pas om 9 uur wakker wordt (laatst zelfs om, 10 over 9) ik schrok me toen echt kapot toen ik wakker schrok (ook dus! haha) en dacht: shit dadelijk is er wat gebeurd ofzo!
rennen naar zn kamer, stond hij samen met zn poohbeer in zijn hand naar de deur te staren…aaaaaaaaaaahhhh!!

Grrrr…al die langslapers. Ben zwaar jaloers!!!

Geniet er maar van meiden, toch gun ik het jullie wel hoor…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha dank je wel. Ik hoop dat Erik het ook snel gaat snappen.

Groetjes,

Michèle

toen mijn man voor zn werk een week weg moest was onze kleine man 7 weken oud
Voor de grap zei hij toen hij de deur uit ging Vanaf nu ga je door slapen want papa is er niet om te helpen…
En hij slaapt vanaf die tijd door
Tip???
Soms denk ik wel eens dat het ook aan je genen ligt Je hebt ochtend mensen en avond mensen Dat zal ook zo met babies/kids zijn

Alleen vroeg ik mij af Slapen de vroege vogels nog twee keer per dag Denk het wel Toch??? Anders is het wel een lange ruk voor ze Met 1 slaap tussendoor Of slapen ze langer bij hun ene slaapje???
Gtz Linda

Lilypie Second Birthday tickers

Nou dan hoop ik toch dat Morgan steeds meer op mij gaat lijken want ik ben een slaapkop zeg maar. Hoewel ik ook bijtijds op kan staan. Ik ben eigenlijk best te vreden als ze in het weekend tot zo 8 uur slaapt en zo af en toe, als ze uit logeren is slaap ik tot ik wakker wordt al is dat tegenwoordig ook 8 uur

Groetjes,

Michèle

quote:

Soms denk ik wel eens dat het ook aan je genen ligt Je hebt ochtend mensen en avond mensen Dat zal ook zo met babies/kids zijn

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/QA0zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Oei zal dat … hopen dat Jurian dan toch op mij lijkt. Ik houdt wel van vroeg uit bed maar… papa zet op vakantie ook de wekker om 7.00 uur en is dan om 7.01 uit bed … waah!!

Hoi,

Nou, vanmiddag heeft Aaron een nieuw record gevestigd: een half uur slapen op 12 uur wakker zijn!
Ben expres nog maar met hem gaan wandelen in d ehoop hij weg zou vallen maar helaas…niet dus!
Ik snap niet dat dat ventje zo weinig slaap nodig heeft

Hoe doen jullie kids het smiddags?

Gr, danielle

Lilypie Tweede Ticker

Mogan slaapt nog 's middags 2 uur. Niet altijd hoor, zoalf afgelopen zondag slaapt ze een uurtje en dat was het. maar ze is dan wel helemaal op aan het einde van de dag en valt ko in der bedje.

Groetjes,

Michèle

Sorry danielle ik kan je geen tip geven. Jurian slaapt nog 2 slaapjes op een dag. Smorgens klein uurtje en smiddags ruim 2 uurtjes…

hey Michele,

Toen ze een uurtje had geslapen Zondag, hoe laat lag ze er toen savonds in?

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker