@mini-boy: dank je. Maar ja, welke keuze heb je hè? Ik kan hem natuurlijk gewoon tot 7.00 uur in bed laten als 'ie om 5.30 uur wakker is, maar dan heb ik een onwijs pissig kind (jaja, zíjn probleem, ik weet het) en beginnen we de dag zo ontzettend negatief. Dus dan maar de keuze om hem eruit te halen en de dag in ieder geval positief te starten. Hij speelt goed hoor dan en is vrolijk. Thuis doet 'ie dan geen ochtendslaapje meer, maar gaat wel om 12.30 uur uitgeteld naar bed. Op het kdv slaapt 'ie wel nog twee keer als 'ie zo vroeg wakker was, dan houdt 'ie het echt niet vol daar met al die indrukken erbij.
@mamajada: wat een luxe, een nanny! Daar zou ik zwaar misbruik van maken denk ik, haha. Jij doet het keurig hoor, nog maar 2x in 19 maanden…![]()
@Sandra: jullie hebben het inderdaad getroffen met Tim. Dat kan bij een 2e nooit beter worden, dus tja…er rekening mee houden dat jullie dan een Erik krijgen is wel slim…![]()
Dames, ik houd hoop hoor! Dit is vast een fase die gewoon weer overgaat, dat houd ik mezelf maar voor. “Deze ochtend komt nooit meer terug…etc.” ![]()
Groetjes,
M