Eva op dezelfde tijd wakker maken?

Wij laten Noah ook altijd liggen. Hij meldt zich vanzelf wel.
Van het weekend was het zelfs 9uur dat we allebei wakker schrokken, en noah was aan het spelen in zijn bedje.

Nu valt ie savonds ook zo moeilijk in slaap, dus dan is half 8 zoals vanochtend echt nog vroeg.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje Mriek half 6.

En kun je hem dan nog wel even laten liggen of pikt hij dat niet en wil hij eruit?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Het is hier ook 05:30 Tja, en dan ook nog moeilijk doen als ze een dutje moet doen! Ze ligt vaak wel al om 6 uur te slapen!

Hmmm dan hebben we het hier wel helemaal luxe, want Joey slaapt 7 dagen in de week tot 9 uur uit! En dan nog moet ik hem soms wakker maken. Langer dan 9 uur doe ik eigenlijk nooit, omdat dat eerder nooit mocht ivm te veel tijd tussen de voedingen. maar als het nu eens half 10 zou worden, is dat niet erg? Hij ligt er 's avonds altijd rond 7 uur in.
Op de twee dagen dat ik werk, is mijn moeder hier om 8 uur 's morgens en wacht ze ook gewoon tot 9 uur. Dus regelmaat genoeg dacht ik, hihihi! En dat al sinds hij 6 weken was… Hopelijk word de volgende net zo’n slapertje, want mama is ook geen ochtend mens! Maar wie weet zit ik dan ook elke ochtend om 6 uur met haar in de kamer… ik ben heel benieuwd!

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Jeetje Mriek half 6.

En kun je hem dan nog wel even laten liggen of pikt hij dat niet en wil hij eruit?

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/wXz1p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Nee hoor, laten liggen is geen optie. Dan wil 'ie eruit. Het vrolijke keuvelen en spelen in bed na het wakker worden is al een hele tijd verleden tijd. Helaas. Ik wil er maar niet teveel bij stilstaan, dan praat ik mezelf een regelrechte depressie in…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Mriek

Ik had dat dus ook in het begin, maar heb nu mijn eigen ritme maar veranderd, ik ga vroeger naar bed! Mijn moeder zei overigens laatst nog dat ik ook zo vreselijk was en dat het bij mij duurde tot een jaar of 6. Nou ik hoop niet dat het bij J ook zo is want dan kan ik wel janken!

@ Mriek

Ik had dat dus ook in het begin, maar heb nu mijn eigen ritme maar veranderd, ik ga vroeger naar bed! Mijn moeder zei overigens laatst nog dat ik ook zo vreselijk was en dat het bij mij duurde tot een jaar of 6. Nou ik hoop niet dat het bij J ook zo is want dan kan ik wel janken!

Toen Morgan elke dag om 6.00 kwam ging ik er ook elke dag zo vroeg in. Nu blijven we in het weekend wel eens wat langer op weer. Door de weeks moet pappa er om 5.00 uit dus we gaan er dan wel bijtijds in.

Groetjes,

Michèle

Pff heftig hoor Mriek. Denk idd dat je er niet al te veel bij stil moet blijven staan.

Wij gaan beide nooit vroeg naar bed, dus ben blij dat Tim zo’n slaapkop is. Alhoewel het denk ik wel zo is dat als Tim ook zo kort zou slapen je vanzelf wel op tijd naar bed gaat. Maar je maakt wel erg lange dagen als je al om half 6 beneden zit. Tim gaat lekker liggen kletsen als hij wakker is tot dat wij hem eruit halen.

Groetjes,
Sandra

3x in de week moet ik die kleine van mij zo rond 10 over half 7 wakker maken. Ik probeer het uit te stellen maar later gaat echt niet. Ik doe hem dan ook die avond daarvoor om half 7 op bed. Zodat ik weet dat hij wel genoeg slaapt. De andere avonden gaat hij om 7 uur naar bed. En mag hij zolang slapen als hij wil. Meestal is dat half 8, en soms 8 uur. Maar ook sinds 3 weken want hiervoor was hij om half 6/ 6 uur wakker.
Ben ook erg benieuwd straks met de klok verzetten hoe hij reageerd…

@mama van Jada: dat probeer ik ook, vroeg naar bed. Maar aangezien ik een avondmens ben is dat zoooo lastig. Ik lig nu meestal rond 22.00 uur in bed, maar dat is eigenlijk te laat. Afgelopen week was het twee keer rond 21.00 uur en dat is eigenlijk ideaal. Maar ja, da’s ook niet elke avond haalbaar en niet heel gezellig voor je relatie… En tot Erik 6 jaar is??? NEEE!!! Haha. Hoop ook voor jou dat Jada niet tot haar 6e een vroege vogel blijft.

@Sandra: inderdaad, verstand op nul en gaan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wauw Mriek petje af …!! Denkt dat Jurian grote pech had gehad als hij dat bij mij zou doen. Maar misschien had mama dan nog wel grotere pech…

Doet Erik nog een ochtendslaapje? Want anders is hij echt lang wakker…! Vermaakt hij zichzelf goed of moet je echt met hem gaan spelen etc?

@ Mriek

Ik lig er ook om 21:00 in en tja das niet altijd fijn voor je relatie, maar ik denk als ik een aantal weken om 22:00 naar bed ga ik van het rot humeur helemaal geen relatie meer over heb. Ik probeer het in het weekend wel in te halen. Ik heb ook wel de luxe dat als ik echt een keer wil uitslapen ik de nanny vraag om op zaterdag in de ochtend op Jada te passen, ze woont toch naast ons
Dit is overigens pas 2 keer gebeurt en ze is 19 maanden, dus das wel okay vind ik zelf.

Juna

Ja, kan me voorstellen dat je dan om 21.00 uur al op bed ligt Mriek. Nu heb ik nog zoiets van ik kan het echt niet om al om 21.00 uur op bed te gaan liggen. Ik ben ook echt een avondmens, lig nooit voor 23.00 uur op bed. Maar ja wij hebben de luxe dat we er nooit uit hoeven s’nachts en Tim niet zo vroeg wakker wordt. We hopen ooit op een tweede, dus als die wel heel anders is en vroeg wakker is, zullen wij onze bedtijden ook aan moeten passen.

Groetjes,
Sandra

@mini-boy: dank je. Maar ja, welke keuze heb je hè? Ik kan hem natuurlijk gewoon tot 7.00 uur in bed laten als 'ie om 5.30 uur wakker is, maar dan heb ik een onwijs pissig kind (jaja, zíjn probleem, ik weet het) en beginnen we de dag zo ontzettend negatief. Dus dan maar de keuze om hem eruit te halen en de dag in ieder geval positief te starten. Hij speelt goed hoor dan en is vrolijk. Thuis doet 'ie dan geen ochtendslaapje meer, maar gaat wel om 12.30 uur uitgeteld naar bed. Op het kdv slaapt 'ie wel nog twee keer als 'ie zo vroeg wakker was, dan houdt 'ie het echt niet vol daar met al die indrukken erbij.

@mamajada: wat een luxe, een nanny! Daar zou ik zwaar misbruik van maken denk ik, haha. Jij doet het keurig hoor, nog maar 2x in 19 maanden…

@Sandra: jullie hebben het inderdaad getroffen met Tim. Dat kan bij een 2e nooit beter worden, dus tja…er rekening mee houden dat jullie dan een Erik krijgen is wel slim…

Dames, ik houd hoop hoor! Dit is vast een fase die gewoon weer overgaat, dat houd ik mezelf maar voor. “Deze ochtend komt nooit meer terug…etc.”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mriek,…ik kan geen plaatje met een buiging vinden…maarre…diep respect hoor!
De onze is ook altijd wel vroeg maar niet zo…!!!
Ik zit zelf met een middagslaap probleem…de onze wil niet meer dan eeen uur!
En hij is toch 12 uur per dag wakker!..dus das erg lang dan he!

Ja echt…degene die een langslaper hebben…wat hebben jullie een LUXE!

Gr, Danielle (ik lig er ook ALTIJD rond half 10 in!)

Lilypie Tweede Ticker

Dan slaap je nu dus al Danielle…trusten…
En dank je voor je buiging, doet me goed!

Hier was het vanavond bal, dat gebeurt anders nooit. Altijd zonder 1 kik slapen, maar nu…van 20.00 uur tot 21.15 uur krijsen! Niets hielp, dus uiteindelijk maar laten brullen en sinds 21.15 uur is het dus stil. Die @&^$sprongetjes ook in combi met een drukke kdv-dag. Dus tja, ik duik er zo maar in…eerder had toch weinig zin ivm dat gekrijs. Ik hoop dat het vannacht wél goed gaat! Trusten ladies!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend Mriek!

Slaap lekker en ik hoop voor jullie dat hij lekker slaapt vannacht.

Groetjes,
Sandra

Trusten Mriek! En goed dat je Erik even hebt laten huilen, misschien moest de drukte er uit? En wat je zegt, ooit zal Erik echt wel langer slapen dan 05.30 uur, want oooo, dat lijkt mij ook zwaar! En zeker als het zo donker is nog. Maar wie weet wordt het ooit wel een langslaper! Moet je 'm straks zien als 'ie misschien studeert. Ligt 'ie tot 13.00 uur in bed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@mamajada, Als wij willen uitslapen brengen we morgan uit logeren en das al meer dan 2x geweest in 13.5 maanden dus geen gene

Groetjes,

Michèle