Enten mexicaanse griep, wat gaan jullie evt doen?

Wat vervelend Kikie dat je Jesse op moest halen van het KDV. Beterschap voor de kleine man en ik hoop dat hij snel weer beter is.

Super Inge dat het zo goed ging met Rico. Ik had dus ook het idee dat deze prik minder lang duurde. Toen ze tegen mij zeiden dat hij klaar was, dacht ik dat ze nog moesten beginnen met de prik. Bij de prikjes op het CB zit de naald er volgens mij langer in.

Vervelend Michelle dat het schema van Dylano nu niet opgaat. Maar goed voor een dagje is ook niet erg. Even goed slapen na een prik is ook wel goed. Desnoods dat je hem na het avondeten nog wat fruit geeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hij heeft gister de prik gehad. Vanacht helemaal nergens las van gehad.
Vanmorgen koorts en wilde niks eten of drinken. Ik denk dat het gewoon de bijwerking van de prik is.
Hij heeft ook altijd last van de normale prikjes.
Hij heeft wel al twee weken last van rode/bloeddoorlopen oogjes dus hoop niet dat hij toch nog erg ziek gaat worden.
Als hij straks wakker is ga ik naar de bult kijken,
Op het kdv hadden ook kindjes koorts gekregen enzo door de prik.

Liefs

Gewijzigd door - Asje op 25 Nov 2009 14:20:22

Dank je wel Sandra. had je trouwens mijn mail gehad?

Liefs

Gewijzigd door - Asje op 25 Nov 2009 14:19:20

Ah ik snap hem. Morgan heeft tot nu toe eigenlijk nergens van of ze hebben niet gebeld

Groetjes,

Michèle

hier ook geen klachten gehad! gelukkig! Voor alle kindjes die er wel last van hebben!
BETERSCHAP!

Groetjes Gytha

quote:
Dank je wel Sandra. had je trouwens mijn mail gehad?

Liefs

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Je bedoeld de mail van afgelopen vrijdag?

Ja, die heb ik gehad…erg lief van je. Ik heb je zondag een mail teruggestuurd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi allemaal,

Slapen jullie kindjes ook zoveel na de prik? Rens heeft hem maandag gehad, hij is er niet ziek van, maar hij slaapt echt heel veel nu. Gisteren van 900 tot 13.00 en van 14.00 tot 16.00 en dan gewoon om 1815 alweer moe zijn en doorslapen tot 700.
Vandaag ook geslapen van 9 tot 1200 en hij ligt nu alweer op bed. Normaal gesproken slaapt hij maar 1 slaapje van 1200 tot 1530. Zou dit met die prik te maken kunnen hebben?

Groetjes Ramona

( je banner /ticker is te breed met foto ervoor, ik heb hem hier even erboven gezet ! )

Gewijzigd door - Asje op 25 Nov 2009 14:28:42

@sandra; ja echt he, super raar, dit was erin eruit, en met de andereprikken duurt het langer
dit flatsen ze er echt in (die vloeistof dan haha)
en die andere spuiten ze trager in ofzo. de prik niet maar het spul inspuiten bedoel ik dan he.

Rico is net wakker geworden
hij ziet er ontzettend duf uit en ziet wat bleek, hij zit nu wel gewoon in de box te spelen.
ook de plek waar geprikt is is niks mis mee,
gewoon een klein gaatje verder niks.
pleister erafhalen vond hij niet leuk
werd helemaal rood eromheen maar trok meteen weg.
geen gekke dingen tot nu toe dus.

@Sandra.

Ja die Uhmm ik heb geen mail gehad, Raar. Wil je hem nog een keer sturen? Ben wel benieuwd of hij nu dan wel aankomt. Mijn mail doet de laatste tijd nogal raar,

Liefs

Gewijzigd door - Asje op 25 Nov 2009 14:19:56

@ Asje

Wat heb je veranderd? Beetje nieuwgierig haha

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Ja, deze prik ging idd heel erg snel Inge. Vervelend dat Rico nog wat duf en bleekjes ziet. Even goed in de gaten houden. Maar gelukkig heeft hij verder geen last. Heb je zijn temperatuur nog gemeten?

Vreemd Kikie dat mijn mail niet is aangekomen. Heb hem zojuist nog een keer gestuurd, hoop dat je hem nu wel ontvangen hebt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

je ticker/banner code. Hij deed/doet het namelijk niet. Ik heb verder niks veranderd in je profiel, dus als je wilt dat hij het doet, mag je dit zelf daar even veranderen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nu heb ik hem wel!

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat de mail nu wel is aangekomen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Asje

Heb hem aangepast.

@Sandra

Heb je terug gemaild. Hopelijk is hij aangekomen,
Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Kan ook zijn datr ie gewoon nog even een nasleep van gister heeft he Inge. Als morgan weinig slaapt kan ze ook duf en bleek zijn de volgende dag.

Groetjes,

Michèle

ja maar toch hij was vanochtend nog ontzettend helder,
maar ik weet dat dit van de prik komt omdat ie altijd zo is na een vaccinatie.
maar hij is ondertussen ook allemaal gek aan het doen, maar zit rechtop en wijst naar vanalles, en dan gaat ie weer liggen met zn vingers in zn mond

@Ramona: Mijn zoontjes hebben de eerste inenting vandaag ook gehad en de jongste ligt nu al bijna 3 uur in bed en dat krijg ik 's middags nooit voor elkaar.
Al moet ik zeggen dat hij al wel wat slaperiger was dan normaal.

Ik hoop dat ze er niet te veel last van gaan krijgen.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Gelukkig meiden dat het met jullie kindjes goed is gegaan. Hopelijk geen vervelende bijwerkingen.

Hoe gaat het bij jullie nu Kikie?

Dani heeft vanmiddag ook de prik gehad. Ook hier een bikkel hoor. Het kindje naast hem schreeuwde het uit, dus daar keek Dani wel een beetje van op. Hij schrok even toen de prik naar binnen ging, maar verder geen kik.
Hopelijk krijgt hij geen last van bijwerkingen. Hij heeft nu nog lekker even uurtje geslapen en ga hem zo maar wakker maken, want dan kan hij er vanavond ook weer op tijd in.

Het gaat gelukkig weer beter met Jesse. Nog een beetje verhoging, maar hij heeft iig zijn avondeten op. Zo nog een beetje water drinken en dan lekker naar bed.

Liefs

Lilypie Tweede Ticker