Enten mexicaanse griep, wat gaan jullie evt doen?

oke, omdat in het foldertje stond onder de 1 in het beentje en boven de 1 in de arm.
dan laat ik m ook gewoon in rico’s been zetten hoor!

Wat vervelend Inge. Heb je net je keus gemaakt…

Een kleindochter van een collega van mij zou vandaag ook geprikt worden (ze is 3 jaar), maar werd gisteravond ook ziek en bleek dus nu de mex. griep te hebben. Tja, dan wordt de keuze al voor je gemaakt, want dan heeft vaccineren dus al geen zin meer. Ik hoop natuurlijk dat Rico niet de mex. griep heeft en dat 'ie morgen z’n prikje kan gaan halen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He gatver dat ie zo ziek is. Zit je net even niet op te wachten. Hopelijk slaapt ie vanacht wel goed en is daarmee het ergste leed geleden.

Met Morgan gaat het overigens allemaal goed. Het was erin en eruit en bijna geen kik gegeven. Ze behoorde tot de prikster tot een van de stoerste kindjes van de dag, maar ja dat ze stoer is wisten we al

Ze ligt nu lekker te slapen en ze had niet eens een rode plek waar er geprikt was. Enne hier is in de arm geprikt.

Groetjes,

Michèle

Desteny was vanmiddag ook geweest voor de prik bij het roda stadion.
was gelukkig niet zo druk dus wat viel al mee!
Ze had geen kik gegeven met het prikje…Denk dat ik het erger vond als desteny zelf,
Ook nu heeft ze tot nu toe nergens last van,

@Michèle
Sorry! zal het nu een prikje noemen…Moet je er gelijk in geven…
wat fijn dat je kindje ook geen kik heeft gegeven een geen last heeft,Hopelijk slaapt de kleine nu heerlijk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

ja ik hoop het ook dames…

@michele: wat is morgan toch een stoer wijfie!
rico gaat vast en zeker krijsen, haha die is dan wel stoer, maar niet met prikjes, dan is het net mama hahaha

Morgan heeft weer rot geslapen. Zie topic weer bal…

Maar geen koortst of iets.

Groetjes,

Michèle

Tim heeft de prik ook in zijn arm gehad.

Hij heeft nergens last van gehad. Ook geen rode plek oid waar geprikt is. Hij gebruikte zijn linkerarm waar geprikt is ook gewoon en ook mochten we de plek waar geprikt is gewoon aanraken.

Hoe gaat het met Rico Inge? Ik hoop dat hij weer opgeknapt is en gewoon zijn prik kan halen. Blijf het raar vinden dat kindje die ziek zijn geen inhaalronde krijgen. Desnoods gewoon bij de huisarts, want zoveel kindjes zullen er niet voor een inhaalronde hoeven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

nee dat vind ik ook onzin sandra, echt belachelijk,
wat ik al eerder zei, komt een beetje hard to get over…
ik ga over 20 minuten rico tempen en dan gaan we om 11 uur.
zenuwachtig!! brrr…brrr

Net gebeld door het kdv. Moet hem ophalen hij is ziek!!
Vanmorgen zat er z’n been een blauwe bult waar was geprikt.
Verder heeft hij wel prima geslapen.

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Met Danique is er niks aan de hand, ze is vannacht 2 keer wakker geweest, en even gehuild. Maar de tut erbij en er was niks meer aan het handje. Geen rode plek bij de prikplek, en ze is ook niet hangerig of zo. Dus het valt mij mee. Weet iemand hoe lang na de prik er bijwerkingen kunnen komen? Omdat het bij de bmr tussen de 5 en 10 dagen is…

Hoi hoi,

ook Lisa is gisteren geprikt en gaf om de prik geen kik, maar de vreemde mensen die haar vasthielden IEKS dat was brullen hahahha! Ze heeft zo te merken niet echt last van d’r beentje, maar had gisteravond wel wat verhoging, dus ff goed in de gaten gehouden. Ze sliep iets onrustiger, maar ze was vanochtend weer een vrolijke meid hoor!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

hey meiden!

wij zijn net terug,
het is echt goed gegaan!
super bizar, want bij iedere andere been prik heeft ie gehuild, en gegilt.
hij is in zijn beentje geprikt op ons verzoek, dat was oke.
hij heeft geen kik gegeven, en ik vroeg me echt 3x af of ie uberhoudt wel gezet was hahaha.
hij was in de auto al meteen suf, maar staat nu in de box te springen,
zo even de pleister eraf halen.

Top dat Rico het zo goed gedaan heeft!!
Ook Dylano gaf geen kik en ligt nu te slapen.
Aleen heel zijn schema ligt in de war want normaal slaapt hij 's morgens niet meer dus nu ook niet ivm met prik maar nog geen fruit of zoiets op want het was hier echt aanschuiven geblazen, en hij kan nu maar uur slapen want ik moet zelf om half bij de ha zijn voor me rug
Dus hoop hem vanmiddag nog ff in bed te kunnen leggen en hopen dat hij geen last krijgt.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Og fijn dat het bij rico en dylano goed gegaan is zeg, alleen minder van zijn schema Michelle, Maar 1 keer zal dat toch niet zo uitmaken??

Groetjes,

Michèle

Ga er maar vanuit dat dat niet uitmaakt indd Michèle.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Jesse ligt nu lekker te slapen. Hoop dat de koorts straks weg is.

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

fijn dat het bij Dylano ook zo goed ging!

Over dat schema, tja ik heb ook zoiets met prik dagen van: ik modder maar wat aan.
kijk waar hij zin in heeft en leg m lekker in de watten. vaak worden dingen verschoven op dit soort dagen.
komt goed

rico ligt nu heerlijk te slapen. denk ik
ga m zo nog even checken

Ik hoop het ook kiki, maar eh hoeft niet per se van de prik te zijn he. Kan ook zijn dat er iets anders dwars zit, maar als ze ziek zijn zijn ze inderdaad heel zielig.

Groetjes,

Michèle

@Kikie: ik lees het nu pas, wanneer had Jesse precies zijn prik gehad??
wat naar dat ie koorts heeft.
kan natuurlijk goed van de prik komen, maar zoals het rivm zegt: bijwerkingen betekend eigenlijk: de werking.
als ze koorts krijgen wil dat juist zeggen dat het lichaam anti stoffen aan het aanmaken is.
maar ja hoe zit dat dan als een kind helemaal geen bijwerkingen heeft, vraag ik me af
Hoe gaat het met zijn blauwe bult?

Gister had desteny nergens last van,Maar vanmorgen was ze al om 4 uur klaar wakker en wilde ze dus echt niet meer gaan slapen.Normaal word ze ook wel een keer in de nacht wakker maar dan slaapt ze zo weer verder,
Nu ligt ze ook even een middag dutje tedoen maar ze word steeds wakker huilt ze en valt ze meteen weer inslaap.hoop dat ze zich dadelijk wat lekkerder voelt,koorts heeft ze niet,

[img]http://lb2f.lilypie.com/1sBLp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

[img]http://lagf.lilypie.com/vgk4p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Angel and Memorial tickers” />