Enten mexicaanse griep, wat gaan jullie evt doen?

Fijn om te horen dat de meeste kindjes eigenlijk nauwlijks last hebben gehad!!

@kiki, fijn dat het al wat beter gaat met Jesse!!

Groetjes Frauk

Gewijzigd door - mama Jade op 25 Nov 2009 21:07:07

Fijn dat jesse zich weer beter is gaan voelen kikie!

Rico had tegen de avond 38,4
voelde de bui al hangen, we zijn lekker gaan knuffelen alleen hij sloeg me 3x heel hard in mijn gezicht wat ie nog nooit had gedaan, ik was zo geschrokken kon geen woord uitbrengen even, rijco pakte hem toen op en heeft m op zn kamer gezet zodat ie even daar kon spelen met m. aangezien ik er al doorheen zat vandaag heb ik even een momentje voor mezelf genomen.
toen pakte Rijco rico weer terug en gaf rico me een soort van knuffel (op zijn manier dan)
was daarna erg lief.
enfin… voor het slapen nog een keer getempt omdat ik hem geen pcm had gegeven, wilde het even afwachten. en toen was zijn temperatuur 37,5. dus viel allemaal reuze mee. heb m wel voor de nacht een pcm gegeven, gewoon voor de zekerheid.
lekker gewassen nog, en samen in het grote winnie de pooh boek (met muziek) gekeken. hij is lekker tegen mij aan gaan hangen en we vielen bijna samen in slaap (aandoenlijk he)
hij is rustig in slaap gevallen en tot nu toe voelt ie niet gek warm aan en hij slaapt ook niet onrustig…maargoed de nacht moet nog beginnen

Iedereen succes die morgen moet!
zal aan jullie denken!
Rainbow, geef Eef maar een knuff van mij en Rico! weet zeker dat ook zij een stoere meid gaat zijn!

Oooo, wat zijn er al veel geweest! Eva moet inderdaad morgen. Ik ben benieuwd. Vorige keer met de BMR was ze ook een bikkeltje, dus wie weet nu ook? Ik laat het wel weten!

@Inge, bedankt! Eef slaapt nu, maar ik zal het morgen even doen, die knuffel

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het kan hoor Justin had gisteren 39.8 koorts en ik ben geen moeder die snel paniek voelt maar had gisteren een rot gevoel
En heb de dokter gebelt
Ik was dus niet de eerste die belde waren heel veel kindjes met koorts
Kreeg het advies veel drinken en waterijsjes
Willen ze niet eten laat dan maar
Sinds vandaag is Justin weer de oude
Dus het is van die prik geweest
Hou mijn hart al vast voor 14 december

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Pfff, niet Eva heeft last van haar arm, maar IK! Er stond al een lange rij buiten en ons cb is zo klein en oud, dat je je wagen niet mee kon nemen. Ik heb dus meer dan een half uur met Eva op de arm gestaan! Toch bijna 10 kg! Dat is dan zo’n nadeel he, dat ze nog niet los staat! Echt, het was er bloedheet en druk en ik hield haar af en toe haast niet! Maar ze bleef rustig bij mij zitten. Mouwtje van de trui opstropen, even kijken naar de handpop die een grapje maakte en hup…het was gebeurd. Ze gaf geen kik. Nu ligt ze in bed, ik ben benieuwd hoe lang ze dat gaat volhouden! Het viel allemaal reuze mee, maar oh, mijn armen en rug…alsof ik in de tuin bezig ben geweest! Pff!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh dat heb ik ook een keer gehad met Morgan storing met de tram en 45 min zo staan, ik had het niet meer.

Maar goed Eef is ook geweest en de eerste ronde zit er geloof ik bijna op. Morgan heeft nergens last van gehad gister op het kdv. Of we wel zeker wisten dat ze een prik gehad heeft

Groetjes,

Michèle

Owww rainbow dan duurt ene half uur lang!!!

Dylano heeft gewoon goed geslapen, gene koorts gehad en vandaag heel lief en vrolijk, dus die komt er goed door zo te zien

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Rainbow pak een lekker warm bad ofzo
knappe Eef goed gedaan!
bij ons was het helemaal niet druk, was 1 kindje voor rico en zijn er nog geen 5 min binnen geweest
na ons kwamen er wel meer mensen maarja, wij geen last van gehad gelukkig

net terug gekomen uit Ahoy

Was op de radio dat er file’s stonden omdat ze 30.000 kinderen verwachten.

Wij op tijd weg en we konden zo parkeren en binnen 3 minuten stonden we weer buiten. Dus dat viel mee zeg. En Nanik heeft geen kik gegeven. Deed geen pijn zei ze. Mooi toch!!!

Hoop dat ze niet ziek wordt maar ze heeft nu nergens last van hoor.

Bianca

Uhhhhhhhh dan had ik vandaag toch beter ahoy aan kunnen houden. Wij zijn gister naar capelle gegaan omdat dat veel dichterbij is. Nou daar werd je niet vrolijk van eerst half uur met de auto in de file gestaan en toen 20 minuten in de rij gestaan. Was godzijdank droog. Maar om half 11 hadden ze daar al een redelijke opkomst waarvan 60 % uit Rotterdam die dus indd vandaag in ahoy moesten, ik was ook zo’n illegale, en voor en achter mij in de rij ook

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Na veel getob en zoeken van info, besloten we alsnog op de valreep dat ons jongste manneke de enting kreeg. Nah, meneer was er klaar voor hoor, helemaal happy leek wel hahaha. Hij sjeesde zo door de gang vooruit de gymzaal in, heeft heel stoer zijn prikje laten zetten en dat was dat. Ennuuuhm volgens hem voel je er niks van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Stoere boy! Haha!

Mijn neefje van 3, zei bij het weggaan uit de sporthal tegen mijn zus “Dat was leuk he mama?!”. Volgende keer wil-ie weer heel graag maar…dan mag die mevrouw geen prik in zijn arm doen. Hahaha!

Groetekes, Sje

Ha ha ha capelle heeft straks hetzelfde als een andere gemeente in nederland. Weet niet meer welke, maar die hadden een opkomst van 114%

Groetjes,

Michèle

Hoi, luna en mees hebben hem ook gekregen. Ging hier ook erg snel, luna heeft wel wat koorts gehad, gisteravond 38.7 en vanmorgen 37.6 maar was verder goed te pas. Mees is weer een ander verhaal die is van de week erg ziek geweest, we zijn zelfs maandag op dinsdag nacht bij de huisartsenpost geweest. Hoge koorts, bijna 40, en heel erg huilen, alles bleek goed alleen had hij een rood keeltje. Was geen keelontsteking. op de dag van de prik gister had hij smorgens 36.8 dus ik dacht neem hem gewoon mee, overleggen met de arts daar en het mocht. Gaat nu beter met hem, maar mama zat er aardig doorheen. Fijn dat het met de meeste kindjes zo goed is gegaan.

Gr patries

[img]http://by.lilypie.com/34omp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” />

[img]http://by.lilypie.com/uqttp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” />

@Luna & mees: pff 40 graden, en was dat van de prik?
arme ziel!
rico had gisterenavond weer een beetje verhoging, 37,9 dan maar goed verder niks aan het handje
hij is vandaag weer helemaal de oude, schreeuwen en roepen haha
hoe gaat het met Mees?

@inge, Met mees gaat het weer goed. Gister ging het al beter, toen had hij 'savond alleen nog bijna 38gr, vandaag niks meer. Ha zei eergister dat het ook een combi was van alles bij elkaar. Nu hoor ik op het nieuws dat ze veel berichten binnen hebben gekregen van koorts na de prik. Ben in ieder geval blij dat alles hier weer beter is omdat we zondag middag naar het sinterklaas feest in rotterdam gaan, zou het zielig voor luna vinden als dat niet door kon gaan. Dus inge… de pammetjes kunnen weer ff de kast in haha.

Gr patries

[img]http://by.lilypie.com/34omp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” />

[img]http://by.lilypie.com/uqttp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” />

aah fijn dat het beter gaat!
rico heeft een plek 0,5 cm van de prikplek af, wordt steeds groter, best bizar 2 dagen na de prik ineens

Ff in de gaten houden dan, anders maandag langs de ha als je het niet vertrouwt. Mees is de hele dag nu koorts vrij geweest, dus… hopelijk de goeie kant op hier, hoop voor jullie dat rico van de plek af komt en dat het niks bijzonders is. We horen het wel van je.

Gr patries

ja ik neem aan dat het niks geks is toch? bedoel, wat zou het kunnen zijn dan.
ik dacht gewoon wat uitslag van dep rik maar zo ziet het er ook niet uit, het is meer iets onderhuids ofzo
net een grote wijn/moeder vlek beetje roodbruinblauwig, wat een woord

Weet er iemand waarom je in Nederland (als enige in geheel Europa) twee prikken moet halen? Je kan nergens iets over lezen!